2016. május 11., szerda

60. rész

Sziasztok! Tudom, hogy nagyon régen volt rész, de egyszerűen nem tudtam mivel tudnám folytatni, unalmasnak ítéltem és elgondolkoztam rajta, hogy törlöm, de összeszedtem magam és itt vagyok! Mindenkinek köszönöm, aki nem hagyott itt! :) 
Ez az utolsó része ennek a fejezetnek. Sajnos elég rövid lett, de azért remélem tetszeni fog és most már ígérem, hogy nem tűnök el ilyen rengeteg ideig! :) 

Újabb díjátadó, ezért a székhelyünket ideiglenesen áthelyeztük LA-be. Louis-nál lakom, ami nagyon buli. Bory-ra éppen Jay vigyáz.
Már ment a készülődés nagyban. Már mindennel készen voltam, viszont azzal kínlódtam, hogy melyik ruhát vegyem fel.
-   Louis! - nyafogtam. - Nincs mit felvennem.
-   Jas, több ruhád van, mint nekem zoknim! - mondta, mire elnevettem magam.
-   Jó, de egyik sem jó most. - néztem végig rajtuk. - Ez túl rövid, az túl kivágott, az túl csillogó ez meg... - mutattam egy testhez simuló, igencsak rövid ruhára. - Leginkább póló.
Louis elnevette magát.
-   Örülök, hogy nem tudsz választani, mert varrattam neked valamit! - mondta nagy mosollyal, majd előhúzott egy eldugott ruhát, amin még rajta volt a védő.
-    Louis! - néztem rá mérgesen. - Miért költöd rám a pénzed?! - szidtam le, majd mikor széthúzta a cipzárt a védőn, tátva maradt a szám.
Egyszerűen tökéletes volt. Visszafogott, elegáns, mégis csillogó és igazán egyedi.
-   Utálom, hogy rám dobálod ki a pénzed, de imádom! - ugrottam a nyakába.
-   Én ebben szeretnélek látni. - mosolygott.
-   Hát mindenképpen szebb leszek, mint most! - néztem végig magamon. - Szemüveg, nincs smink, a Te pólód és melegítőnadrág. - néztem végig magamon fintorogva.
-   Én szeretem a kócos, szemüveges, smink nélküli melegítős Jasmine-t, aki az Én ruháimat hordja, de a hercegnőt is! - ölelt át hátulról és megpuszilta az arcom.
Én csak kuncogtam, majd Lou elengedett.
Gyorsan sminkeltem, majd felvettem a ruhát és a hajamat is elkészítettem.
-   Mit gondolsz? - léptem ki a fürdőből nagy mosollyal.
-   Azt, hogy egy királynővel megyek és mindenki irigykedni fog! - mosolygott rám.
Mikor mindketten készen lettünk, már sietnünk kellett, ugyanis a többiek már az autóban vártak.
-   Sziasztok! - mondtuk egyszerre, mikor beültünk.
-   Milyen ruha ez?! - kezdett dühöngeni Ginger.
-   Ezt Lou varratta nekem. - mosolyogtam rá.
-   Még eggyel több ruhád van?! Ez komoly! Jasmine, miért?! - mondta mérgesen.
Én csak kuncogva odabújtam Louis-hoz.
-   Szeretlek. - nyomott puszit a fejemre Lou.
-   Én is! - fogtam meg a kezét mosolyogva.
Végre megérkeztünk, amit már nagyon vártam. A vörös szőnyegen készültek rólunk fotók, amiket már vártam, hogy visszanézhessek. Imádom ezeket! Mindig a hírességekről és a párjukról nézegettem és álmodoztam róla, hogy valaha egyszer Én is így állhatnék valaki mellett...
-   Holnap egész nap ezeket a képeket fogom nézegetni! - mosolyogtam rá, mire elnevette magát és egy puszit nyomott a fejemre, majd végre beléptünk a gyönyörű terembe.
Az első része természetesen megint az unalmasabb volt és a fiúk megint elhoztak egy pár díjat, majd végre jött a party része!
Éppen Louis-t kerestem, amikor valaki megszólított.
-  Szia Jasmine! - mosolygott rám Justin Bieber.
-  Szia. - mosolyogtam rá.
-  Belecsapok a közepébe! - mosolygott. - Az egyik táncosom kilépett és mindképpen egy profit szeretnék. Te lennél a tökéletes számomra!
-  Én... - mondta kissé ledöbbenten.
-  Tudom, hogy át kell gondolnod, de kérlek jövőhéten jelezd, hogyan döntöttél! - mosolygott, mire elmosolyodtam és megöleltük egymást, majd elment.
Le kellett üljek, hogy felfogjam amit mondott. Életem lehetősége hever előttem és életem szerelmét kellene itt hagynom érte.
-  Minden rendben Jas? - kérdezte Lou és megsimogatta a hátam.
-  Persze. - mosolyodtam el.
-  Táncolnál velem Hercegnőm? - kérdezte mosolyogva, mire elnevettem magam, majd felálltam és odaléptem hozzá.
Kattogott az agyam, fogalmam nem volt, hogy mi alapján kéne döntenem, de tudtam, hogy minden Louis-val töltött percemet ki kell élveznem, hiszen lehet, hogy egy hetünk van.
Sajnos el kellett mondanom neki és nem tudtam magamban tartani.
-  Louis, az előbb odajött hozzám Justin és felkért, hogy legyek az egyik háttértáncosa. - néztem a szemébe.
-  De hát ez csodálatos, nem? - mosolygott rám és megsimogatta az arcom. - Mindig is ezt szeretted volna, nem?
-  De igen Lou, csak akkor el kell költöznöm. - néztem fel rá szomorúan. - És nagyon szeretlek.
-  Én is Jas, de ez életed lehetősége, nem?
-  És ha Te vagy az? - néztem rá félve. - És ha itt hagylak és minden tönkre megy?
-  Jasmine, Én mindig szeretni foglak! - mosolygott rám és egy csókot lehelt a számra. - Ha nem sikerül és visszajössz, Én itt leszek! - mosolygott.
-  De nem szeretnélek itt hagyni! - mondtam és egy könnycsepp szaladt le az arcomon. - Végre boldogok lehetnénk...
-  Jasmine, ez egy életre szóló lehetőség! - nézett egyenesen a szemembe mosolyogva. - Minden okkal történik és lehet, hogy ez a sorsunk! Lehet, hogy visszajössz és minden rendben lesz, de az is, hogy ott maradsz, mindketten megszeretünk valaki mást és Ő lesz az igazi.
-  Te voltál az egyetlen akiben bíztam, amikor Anya elköltözött és megmentettél! És már semmilyen bántás nem érdekel, mert ha szeretsz, ezek leperegnek rólam! Sokkal erősebb vagyok, amióta együtt vagyunk! Amióta szeretsz, senki nem tud ledönteni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése