2016. június 12., vasárnap

66. rész

Eltelt egy fél év és túléltem. Nem mondom, hogy boldog vagyok, mert az hatalmas kamu lenne. Anyának elmondtam, hogy nem járok egyetemre, azóta egy szót nem beszél velem, Jim sem. Csak élek mint hal a vízben. Várok a csodára, ami nem jön el.

Megint kissé későn értem be, de csak elmorogtam egy "Jó reggelt!" félét, majd ledobtam a táskámat és beálltam a pultba. Pontosabban leültem, ugyanis kb. délig nem nagyon jön senki. Főztem magamnak egy kávét és hallgattam a rádiót, valamint az egyetlen ember, akivel egész jóban vagyok, az az itteni takarítónő, Nancy. Ülve, csukott szemmel relaxálva, a mögöttem lévő falnak döntve a hátam táncikáltam a zenékre, miközben a kávémba bele-bele kortyoltam.
Olyan 10 óra körül megszólalt a Best Song Ever, mire elmosolyodtam, majd még mindig csukott szemmel táncikáltam és visszagondolva a szép emlékekre, úgy vigyoroghattam mint egy megszállott idióta.
-   Jasmine! - hallottam Nancy kiabálását valahonnan a közelből, de a szememet nem nyitottam ki.
-   Igen Nancy, hallom, szinte a fülem mellett van a rádió és mielőtt megkérdeznéd, de igen Ő a... - mondtam, majd elkezdtem gondolkozni, de nem emlékeztem hogyan is hívta Louis-t. - Hogy is hívod?
-   Az ex óvóbácsid. - mondta nevetve, mire elnevettem magam.
-   Igen, az ex óvóbácsim. - nevettem, majd beleittam a kávéba.
-   Most mit röhögsz, Te találtad ki! - nevetett.
-   Nem, Én fáradtan és halál véletlenül mondtam ezt. - nevettem.
-   Persze... - mondta hitetlenül.
-   Nancy, ne kezd, még ehhez nem vagyok eléggé ébren. - sóhajtottam.
-   Jasmine, közlöm, hogy 10 óra és kb, 6 óta itt vagy! - nevetett, mire elmosolyodtam.
-   Jó, régen ilyenkor egyik oldalamról a másikra fordultam! - mondtam vigyorogva.
Hirtelen meghallottam a csengőt ami a pulton van. Pontosabban azt, amit már vagy harmadjára dobok ki és valójában az is lehet, hogy ez már nem ugyan az. Mérgesen nyitottam ki a szemeimet, majd megfogtam a csengőt és egy egyszerű mozdulattal a kukába dobtam, majd az előttem álló emberekre pillantottam és egy "picit" meglepődtem.
Éppen az "ex óvóbácsimmal" és az új barátnőjével szemeztem, majd elmosolyodtam.
-   Nancy, gyere már! - kiabáltam neki vigyorogva.
-   Nem megyek oda csak azért, mert elfogyott a kávéd! - vágta rá.
-   De szerintem találkozni akarsz az "ex óvóbácsimmal". - mondtam mosolyogva, mire Louis elnevette magát.
-   Nem hiszek neked! - vágta rá. - Ennyire nem vagyok hülye.
-   Nancy az isten szerelmére, gyere már! - sóhajtottam.
-   Ha igazat mondasz esküszöm, hogy soha többet nem nyekergek azért, mert az Én cigimet lopod és megtaníthatsz twerk-elni. - mondta, mire elvigyorodtam.
Belépett, majd hatalmas szemmel nézett rá, majd rám.
-   Jasmine, Én esküszöm, hogy utállak! - nyafogott. - Nem! - vágta rá nyafogva.
-   Na, mit szólsz kedvesem? - vigyorogtam rá.
-   Utállak! - mondta sértetten. - Én! Nem! - kiabálta, majd elment, mire elnevettem magam.
-   Sziasztok! - mosolyogtam rájuk.
-   Szia. - mondták egyszerre.
-   Jasmine! - jött be Nancy megint. - Csaló vagy! - mutatott rám.
-   Azért annyira nem lehetek csodálatos, hogy ide varázsolok valakit! - nevettem. - Szerinted vetítem?
Ő odajött, majd megbökte Louis kezét.
-   A francba, igazi! - döntötte a fejét a pultra. - Óvóbácsi, közlöm, hogy most miattad elmegy a fél vagyonom!
-   Nem is szívok annyi cigit! - forgattam a szemem.
-   De azért ez elég drága mulatság! - nézett rám szúrós szemmel.
-   Szerinted miért tőled kérek? - vigyorogtam rá.
-   Hagyjál Jasmine Barryl! - vágta rá. - Annyira nyomorék vagyok! - hisztizett, majd beleivott a kávémba, majd elfintorodott. - Hát ez ritka szar! - mondta, majd kiment.
Nevetve néztem fel Louis-ra és Danielle-re.
-   Rendben vagy már? - kérdezte Louis sóhajtva.
-   Nem beszél velem Anyám, ezen kívül más nem változott. - rántottam vállat.
Ő csak ridegen bólintott, majd elmondták, hogy mit kívánnak, átadtam nekik, majd visszaültem a helyemre és azért figyeltem Louis-t és a barátnőjét, de inkább a telefonomat babráltam.
-   Jasmine! - lépett oda Nancy, mire felnéztem rá. - Ó, a szerelmeddel töltöd az idődet? - bökött a telefonra vigyorogva.
-   Hagyjál már, nem vagyok szerelmes a telefonomba! - vágtam rá, majd elmosolyodtam, mire kikapta a kezemből.
Igen, Louis-val az egyik közös képünket néztem, mire sóhajtott.
-   Jasmine, kopj már le! - sóhajtott nagyot. - Szard le! Foglalkozzál velem és gyere velem cigiszünetre!
-   Nem. - ráztam a fejem. - Most nem megyek.
-   Utálom mikor ilyen szar kedvű vagy mint általában! - nézett rám komoran. - Már megint kidobtad a csengőt? - nevetett.
-   Igen, mert utálom! Ennél kegyetlenebb dolgot a számomra elképzelni se tudok! - nevettem.
-   Érdekes, hogy a szar életed mellett így gondolod. - bólogatott vigyorogva.
-   Olyan kis aranyosnak tűnsz, közbe annyira gonosz vagy! - mosolyogtam rá, majd elnevettem magam.
-   Te meg tök vidámnak és boldognak tűnsz, közben belül meg egy alvilág vagy! - nézett rám.
-   Teljesen mindegy, erős leszek és nem adom fel! - néztem rá.
-   De ha van más lehetőséged, akkor miért?! Nem éri meg szenvedni valamiért, hogy elmondd, hogy igen ezt megcsináltam, miközben tudod, hogy máshol boldog lennél! - nézett rám sóhajtva.
-   De most őszintén, szerinted hova kéne mennem? - néztem rá.
-   Először is megkeresni a főnököt és közölni, hogy itt hagyod ezt a helyet! Utána a lakásodból kipakolni, repülőre ülni és meg sem állni Londonig, - sorolta.
-   Nancy, semmi értelme nem lenne! - ráztam a fejem. - Ugyan itt lennék.
-   Akkor mondjuk változtass nevet és költözz Afrikába! - mondta, mire elnevettem magam.
-   Jól van, ne tervezgessük az életem! - ráztam a fejem.
-   Jó, de azt tervezgethetjük, hogy fürdünk egyet... - biccentett a medence felé.
-   Nancy, amikor vendégek vannak nem fürödhetünk! - vágtam rá.
-   Mondd, Te egész életedben ilyen jó kislány voltál? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-   Ráadásul a fürdőruhám sincs itt.
-   Az nem feltétlenül probléma... - kuncogott.
-   Na menj a francba! - nevettem. - Ha Te fényes nappal bemész abba a medencébe meztelenül esküszöm, hogy nem kell megtanulnod twerk-elni. - vigyorogtam.
-   Nem megyek be. - nevetett.
-   Tudtam. - vigyorogtam rá.
-   Bár ez attól is függ, hogy mennyit iszom. - nevetett, mire Én is elnevettem magam.
-   Mondjuk éjjel, ha kölcsönadsz egy fürdőrucit akkor benne vagyok. - vigyorogtam.
-   Juj, komolyan? - sikította, mire Louis és Danielle tekintetét éreztem magunkon, de nem törődtem vele.
-   De ha beköp minket valaki... - vigyorogtam.
-   Nem fog! - nevetett. - Én biztosan nem.
-   Nancy, éhes vagyok... - néztem rá sóhajtva.
-   Főztem! - vigyorgott, majd a táskájából elővett valami zöld trutyit és adott egy kanalat.
Én kinyitottam az ételhordozót, majd felszedtem valamennyit a kanálra, majd fintorogva visszacsöpögtettem.
-   Hát kedves Nancy, ez úgy néz ki mint... - néztem fintorogva. - Hagyjuk. - toltam el, mire felnevetett.
-   De tök finom, kóstold meg! - akart a számba adni egy kanállal.
-   Semmi esély rá! - mondtam, majd Louis-ék felé fordultam, ugyanis megint a pult előtt álltak, de közben Nancy még mindig a számba akarta nyomni, de valahogy sikerült ügyesen az államra öntenie, így a zöld trutyi a pólómmal együtt a melltartómba is befolyt. - Nancy, rohadj meg! - néztem rá, majd vigyorogva a fejére öntöttem az egész főztjét, mire röhögött, majd elnevettem magam. - De mit röhögsz?! - kérdeztem nevetve.
-   Én fogom feltakarítani. - komolyodott el, mire felröhögtem.
Ő fogta a keveset, ami megmaradt a markába, majd az arcomba akarta kenni.
-   Várj! - állítottam le, mire röhögve állt meg. - Nem mehet tönkre a szemüvegem, mert nem vesz anyám újat. - nevettem, majd a pult másik felére raktam, majd az arcomba a markában lévőt.
-   Ez olyan mint az űrlényfos. - nevetett.
-   Oké, akkor csak pár kérdés! - néztem rá nevetve. - Láttál már űrlény fost? És esetleg találtál egy receptet, hogy hogyan kell űrlényfost főzni? - nevettem.
-   Nem, csak... - nézett végig magán nevetve. - Jó, most megyek... - mondta, majd az ajtó felé totyogott.
-   Fúj... - töröltem le az arcom, majd Louis-ékra néztem és elnevettem magam.
-   Az egyetlen kérdésem az lenne, hogy miért? - nézett rám értetlenül Louis.
-   Nem tudom, de megejtek majd egy zuhanyt. - nevettem.
-   Oké, de esetleg nincs szükséged valamilyen ruhára? - kérdezte Lou.
Á, nem lenne gáz a volt barátodtól ruhát kölcsön kérni... dehogy...
-   Nem, az van. Köszi. - mosolyogtam.
-   Jasmine, gyere már! - kiabált Nancy.
-   Úgy mondod, mintha látnék! - fogattam meg a szemem.
-   Azért annyit csak látsz, hogy idáig elgyere! - morgott.
-   Nancy, egyszer már leestem a lépcsőn. - nevettem.
-   Ó, ne szenvedj már! - jött vissza, majd megfogta a karom és kb. vonszolt maga után.
Valahogy ezt a napot is túléltük, de nem olyan jó, hogy itt van Louis.

~másnap~
Hajnalban késésben voltam, így eszeveszetten rohannom kellett. Fésülködni is alig volt időm, így egy kócos konttyal oldottam meg a helyzetet és a reggelim egy banán volt. Száguldottam, majd 2 perces késéssel beestem az ajtón.
-   Jasmine, mondd hányszor akarsz még elkésni? - nézett rám a főnököm.
-   Bocsánat, Én csak... - motyogtam, majd megláttam a lifttel szemben nagyon ismerős csajokat, mire otthagytam a főnököm és oda léptem melléjük és úgy tettem, mint aki észre se vette Őket.
-   Jas! - sikította Vicky, majd a nyakamba ugrott, aztán Ginger is.
Nevetve szorítottam magamhoz őket, majd elkezdtünk ugrálni és emiatt elestünk, majd nevetve feküdtünk a puha szőnyegen és nyílt a lift ajtaja.
-   Hiányoztatok! - öleltem őket magamhoz vigyorogva.
-   Te is! - mondták egyszerre.
-   Jasmine, annyira szép vagy! - nyafogott Ginger. - Olyan szép barna vagy!
-   Vettem a szép barnaságomhoz egy rikító fürdőruhát, meg egy fehéret. - vigyorogtam rá.
-   Már csak egyet nem értek! - nevetett Vicky. - Miért egy szőnyegen fekve beszéljünk meg ezt? - nézett ránk nevetve.
-   Azt hiszem vége a felnőttségnek! - nézett rám Louis mosolyogva.
Rám mosolygott! Értitek?! Nem oktatott ki, őszinte mosolyt kaptam!
-   Meddig lesztek itt? - vigyorogtam a lányokra.
-   Nem tudom. - rántott vállat vigyorogva Ginger.
-   Oké, mert be kell pótolnunk egy csomó mindent! - mosolyogtam. - És azt hiszem szereztem valakit, akit bírni fogtok! - vigyorogtam.
-   Rólam van szó! - feküdt mellénk Nancy vigyorogva, majd elnevettük magunkat.
-   Nancy aki itt takarítónő. - mutattam be mosolyogva. - Nancy, Ginger és Vicky. - mosolyogtam rá.
-   Nincs min gondolkozni, tökéletesen illik ide! - fogta meg a kezét Gin aki mellett feküdt.
-   Jasmine, Nancy, ez egy munkahely, nem játszóház! - szólt ránk a főnökünk.
-   Szabadságon vagyok! - mondtuk egyszerre, majd elnevettük magunkat és pacsiztunk.
-   És mióta cigizel? - nézett rám felhúzott szemöldökkel Ginger, mire Nancy-re pillantottam.
-   Csak amióta kunyizik tőlem. - mondta Nancy, mire elnevettem magam.
-   Jó, menjünk! - pattantam fel vigyorogva.
-   Te mikor lettél ilyen energikus korán reggel? - csodálkozott Nancy.
-   Valaha mindig ilyen voltam. - rántottam vállat mosolyogva.
-   Hova indulsz? - nézett rám felkecmeregve Vick.
-   A lakásomba. - néztem rá mosolyogva.
-   Ne már, csináljunk valamit! - mosolygott rám Ginger.
-   Gondoltam elmegyek a fürdőruhámért. - mosolyogtam rá.
Jasmine fürdőruhája 
-   Aha... - bólogatott mosolyogva.

* Louis szemszöge *
Éppen Dani-val a medencénél ücsörögtünk, amikor megérkeztek Jasmine-ék. Természetesen rá pillantottam és megállapítottam, hogy igen, még mindig gyönyörű és azt is, hogy rohadt jól áll  neki a barna bőr. Egy ilyen igencsak rikító kék fürdőruha volt rajta, ami kiemelte többek közt a szemeit, amik attól függ, hogy milyen ruhát és sminket visel, néha zöldek, néha barnák, de most kékes árnyalatúnak tűntek, emellett a fehér fogait is kiemelték. Egyszerűen tökéletes volt, ahogy nevetve sétált a lányokkal, akikre egy pillanatig sem siklott a szemem. De amit még imádtam Jasmine-ben az a kis szégyenlőssége, ami most is jelen volt, ugyanis a fürdőruha fölött egy nagyon lenge, számára combközépig érő, fehér pólót vett fel, ami csipkés volt mindenhol. A szerencsém az volt, hogy Danielle éppen telefonált, különben biztosan kaptam volna... 
Jasmine gyorsan elszaladt előttem, amit végigkövettem a szememmel, majd megszólalt a zene. 

* Jasmine szemszöge*
Természetesen a lányokkal agyon dicsérgettük egymást, mint mindig, majd leültünk a napágyakra. 
-   Jasmine, ki ne essen a szemed! - súgta kuncogva Vick amikor Louis-t figyeltem, ahogy Danielle-l, majd meglöktem, mire beesett két napágy közé. 
-   Bocsi! - röhögtem, mire Ő is röhögni kezdett. 
-   Pultos lányka! - csettintett Nancy. 
-   Tudod ki a pultos lány! - néztem rá nevetve. 
-   Hozzál már inni valamit! - mosolygott aranyosan Nancy. 
-   Jó, de Gin gyere! - fogtam meg a kezét, mire felkelt. 
Én nem engedtem el kezét és így indultunk el. 
-   Fú de aranyosak! - kiabált utánunk röhögve Vick. 
-   Olyan romantikus, csak mindjárt pofára esünk! - nevettem Én is, ugyanis csúszott a medence mellett föld és Én papucsban voltam. 
-   Miért nem veszed le a papucsodat? - mutatott rá Ginger nevetve, mire levettem és az út közepén hagyva indultunk tovább. 
Összeszedtünk pár italt, majd kivittük, de nagyon hideg volt. Vicky csukott szemmel relaxált, mire fogtam az egyik hideg ásványvizet és a hasához érintettem Ő pedig sikított. 
-   Rohadj már meg Jasmine! - sikította, majd kikapta a kezemből a jéghideg vizet, mire elkezdtem szaladni, de hirtelen hátulról lelocsolt és pont a fenekemet meg a lábaimat sikerült neki, mire rögtön libabőrős lettem és megtorpantam. 
-   Nagyon hideg! - nevettem, de már a medence másik felénél voltam és szemből röhögtem rajtam a barátnőim. 
Tudtam, hogy Louis-ék előtt vagyok pontosan, de inkább úgy tettem, mint aki nem tudja és totyogva mentem vissza a lányokhoz. Vicky nevetve ölelt magához. 
-   Szegény, pont lelocsoltad a bugyiját! - nevetett Nancy, ugyanis ugyebár ilyenkor a fürdőbugyi tökéletesen beszívja a vizet és ha mondjuk normális hőmérsékletű vízben voltál és nem fekszel ki a napra, egy idő után úgy is lehűl, de a jéghideg víz miatt ez borzasztó volt. 
Nevetve tette a kezét Ginger a bugyimra, majd felröhögött. És természetesen Nancy és Vicky is megnézte, hogy éppen befagy a seggem. 
-   Hallod, mindjárt megyek, megkérek mást is, hogy fogdossa a seggem! - nevettem. 
-   Jól van na! - nevetett Ginger. - Amúgy meg ne nyekeregjél, mert jó segged van. - biztosított meg róla, mire felröhögtem. 
-   Örülök, hogy tetszik. - nevettem. 
-   Nem is olyan hideg! - csapott a fenekemre röhögve Vicky. 
-   Victoria! - szóltam rá "mérgesen", nevetve. 
-   Jól van na, tessék, kifekszel a napra és megszárad! - nevetett. 
-   Vagy leveszed! - ajánlotta Nancy röhögve. 
-   Várjál már, legalább pénzt kapjak érte! - röhögtem. 
-   Jas, szerezzünk már valami gumimatracot! - pattant fel vigyorogva Nancy. 
-   Ha adsz utána egy cigit szerzek. - vigyorogtam. 
-   Jó. - bólintott vigyorogva. 
-   Szerzek! - bólintottam vigyorogva, miközben megigazítottam a fürdőruha felsőmet. 
-   Figyeld! - röhögött fel Vick. - Megy szédíteni a főnökét: "Szerzek!" - mondta és utánozta az előző cselekedetem nevetve. 
-   Hány matrac kell? - kérdeztem nevetve. 
-   Szerintem azt a felső részt hagyd csak itt nyugodtan és akkor megkapjuk az egész hotelt! - röhögött Nancy. 
-   Te mit vetkőztetsz engem? - röhögtem, majd elindultam az épületbe. 
Rögtön megtaláltam a főnökömet, aki végigfuttatta rajtam a szemét, mire elmosolyodtam és rögtön meg is kaptam amit akartam. 
Odadobtam a csajok elé a matracokat, majd Nancy adott egy cigit meg öngyújtót. 
-   Jasmine, nem olyan olcsó ez! - mutatott a cigire Nancy. 
-   Szerinted miért tőled kérek? - nevettem, majd bele szippantottam. - Amúgy meg ne nyekeregjél, mert azt mondtad kamuzok és nem! - böktem Louis felé. 
-   Mióta vagy ilyen kis bagós? - vigyorgott rám Vicky. 
-   Hivatalosan nem cigizem. - nevettem. 
-   Én meg hivatalosan anyámmal élek! - rántott vállat Vicky, majd felröhögtünk. 
Egy kicsit megnyugodtunk, normálisan beszélgettünk, azért Én néha rápillantottam az álompárra... 
Majd hirtelen megszólalt a zenénk Vicky-vel és felpattantunk. Felugrottunk a napágyakra és elkezdtük táncolni azt a nagyon régi koreográfiát és közbe röhögcséltünk össze-vissza. A dal végén nevetve simítottam hátra a hajam. 
-   Elszoktam ettől. - nevettem. - Elkényelmesedtem! 
-   Hát igen, nem éppen az a Jasmine van most velünk, aki reggel felkelt és rohangált és beszélt össze vissza. - nevetett Ginger. 
-   Szeretnéd azt a Jasmine-t? - vigyorodtam el. 
-   Igen. - vágta rá Ginger. 
-   Jó, fél óra! - mondtam vigyorogva, majd beszaladtam a megszokott pultból loptam egy energiaitalt és kb. egyszerre megittam az egészet, majd fogtam a másikat, felbontottam és azzal a kezemben haladtam ki. 
-   Nem viccelt! - bökött rám vigyorogva Vick. 
-   Igazatok van. - rántottam vállat mosolyogva. 
Fél óra múlva megittam a másikat is és elkezdtem érezni a hatását... 
-   Gyertek! - vigyorogtam. - Megpróbálok megállni azon! - mutattam a matracra vigyorogva. 
-   Jó, de tuti leesel róla! - mondta nevetve Vicky. 
Bejöttek velem a medencébe, majd először felültem rá, majd kiadtam a parancsokat. 
-   Nancy és Vicky, fogjátok a matracot, Ginger beléd fogok kapaszkodni! - vigyorogtam. 
-   Jó, csak csinál már! - mondta nevetve Nancy. 
Elsőre semmi nem jött össze, ugyanis kb. Ginger nyakába estem. 
-   Jasmine, olyan béna vagy! - röhögött fel Ginger. 
-   Jól van, Te leszel a következő. - mutattam rá nevetve. 
10 perccel később sikerült megállnom. 
-   Várjatok! - sikítottam és még kapaszkodtam Ginger kezeibe. 
Bebiztosítottam magam, majd elengedtem Ginger-t. 
-   Engedjetek el! - mondtam vigyorogva, mire Nancy és Vick elengedte a matracot. 
Én állva maradtam, mire sikítottam egy juhú-t! 
-   Na, most valahogy szállj le! - röhögött Vicky. 
-   Soha! - kiabáltam nevetve. - Itt fogok megöregedni. 
-   Jas, táncoljál! - nevetett Ginger, mire elkezdtem táncikálni és majdnem leestem, de abbahagytam és megálltam. 
-   Na! - kiabálta nevetve Vick. - Rázzad a kis segged! 
Én nevetve kezdtem rázni a fenekem, mint egy kislány, mire természetesen majdnem rögtön a vízbe estem. Rögtön röhögni kezdtünk mind. 
-   Olyan hülye vagy! - röhögött Gin. 
-   Hát most na! - nevettem. - De megcsináltam, nem?! 
-   Persze, csak mire Te megcsináltad ráncos lettem! - röhögött Nancy. 
-   Na jó, már hülyét csináltam magamból, elég! - nevettem, majd kimásztam. 
A lányok követtek, majd visszaültünk az eddigi helyünkre. Én óvatosan pillantottam Louis-ék felé, akik éppen egy matracon lubickoltak és tök aranyosak voltak igazából, majd Louis rám pillantott, mire elkaptam, a tekintetem. 
Ja, ez nagyon ciki volt... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése