2016. március 18., péntek

55. rész

Mit láttunk Budapestből? Egy repteret, egy szép hotelt és ennyi, ugyanis mindenki aludt tovább. Reggel a srácok találkoznak pár emberrel. Ezek az emberek nyerték ezt, vagy riporterek, esetleg hírességek. Elvileg nekünk is menni kell.

~reggel~
-   Jasmine, siess! - kiabált Vick. - Lekéssük azt a találkozásos izét! - mondta.
-   Oké, rohanok! - mondtam, majd felpattantam és a bőröndömhöz szaladtam.
Felkaptam egy fekete farmert, egy sima rózsaszín rövid ujjú pólóval, amin egy "Dancer" felirat díszelgett, majd a fekete Vans cipőmet.
-   Vicky, Te sminkelsz? - kérdeztem.
-   Nem, mert Nialler azt mondta, hogy semmi puccos, csak sima emberekkel dumálnak. - magyarázta.
-   Oké. - mosolyogtam, majd a hajamat is megcsináltam és indultunk is.
-   Éhes vagyok! - mondta a liftben Vick.
-   Akkor várjál! - mondtam, majd megállítottam a liftet és visszaszaladtam a lakosztályunkba.
A bőröndömből kiszedtem az elrakott titkos csokikat, majd egyet dobtam Vick-nek és egyet kivettem magamnak. A liftben valami zenére táncolgattam, ugyanis a rengeteg alvás miatt volt egy csomó energiám. Vicky rajtam röhögött.
-   Amúgy hova is megyünk? - kérdeztem nevetve.
-   Elvileg az étteremben vannak. - rántott vállat.
-   Egy selfie! - mondtam vidáman, mire bólintott.
Előkapta a telefonját és csináltunk egy puszisat. Mikor leértünk a recepción köszöntek, mire a milánói akcióm jutott eszembe, ahogy Vicky-nek is, így nagy röhögés közepette mentünk be az étterembe, mire Louis és Niall hátra fordult és mosolyogva néztek minket. Én odaszaladtam Louis-hoz, mire mindenki engem nézett.
-   Jól aludtál? - kérdezte halkan, hogy ne zavarja meg a beszélgetést, bár már mindegy volt, ugyanis hiába beszélt Harry, szinte mindenki velünk volt elfoglalva.
-   Igen, csak túl sokat. - kuncogtam, mire elmosolyodott.
-   Te túl sokat aludtál? - nézett rám felhúzott szemöldökkel Vicky, mire bólogattam. - Én még tudtam volna.
-   Te mikor nem? - kérdezte tőle mosolyogva Nialler.
Ezen mindenki elnevette magát. Leültem Louis mellé, mellém pedig Vicky, pontosabban Louis és Niall között ültünk mi ketten, ami már rossz ötlet, ugyanis mindig találunk valami közös hülyeséget.
-   Jasmine, igaz hogy ti ketten jártok Louis-val? - kérdezte mosolyogva egy szőke, hosszú hajú lány, akivel profi stáb volt, tehát tuti hogy valami tv-s.
Én mosolyogva néztem Louis-ra, aki nagy szemekkel nézett rám.
-   Ki vagy Te?! - poénkodott, mire megforgattam a szemem.
-   Igen. - mosolyogtam.
Louis észrevétlenül - legalábbis Ő úgy gondolta - átkarolta a vállam és a hajammal kezdett játszani.
-   És milyen nektek mint barátnőnek? Sok bántást kaptok a rajongóktól? - kérdezte egy másik szőke hajú lány, aki úgy tudom magyar videós.
-   Igazából nem kapunk annyira sokat, mint mondjuk régebben mások kaptak. - magyarázta. - Szerintem ha nem foglalkozunk velük, akkor általában abba hagyják, mert észre veszik, hogy nem érdekel és akkor teljesen fölösleges.
-   De egy kicsit mindenki elolvassa ezeket szerintem, de nem kell törődni ezekkel. - rántott vállat Vicky.
-   Elolvastad őket? - kérdeztem tőle.
-   Párat. - rántott vállat.
-   Szomorú lettél? - kérdeztem szomorúan.
Ő vállat rántott, mire oldalról magamhoz öleltem.
-   Én szeretlek! - mosolyogtam rá. - Megmentelek majd a nindzsa képességemmel! - nevettem el magam, mire Ő is nevetni kezdett.
-   Fiúk, tudnátok mondani olyan tulajdonságokat és dolgokat, amik csak a barátnőitekre igazak? - kérdezte egy sötét hajú elég helyes srác, aki szerintem valami videós lehet, biztosan nem valami riporter, mert tök fiatal volt és túl laza.
-   Ki kezdi? - kérdezte Niall.
-   Kezdem. - mosolygott Harry, majd Ginger-re nézett mosolyogva. - Hatalmas önbizalma van, igazi főnöknő és hatalmas divatérzéke van. - mosolygott rá, majd Ginger egy puszit nyomott a szájára, mire poénból Én egy hosszú Ó hangot hallattam.
-   Te jössz! - löktem meg mosolyogva Louis-t és vigyorogva felnéztem rá.
-   Annyi energiája van, mint senkinek, iszonyat vidám és mindenkit ölelget és puszilgat. - mosolygott rám.
-   Csókot! - mondta valaki, nem tudtam beazonosítani ki lehetett, de eleget tettünk a kérésének.
Mikor elváltunk nagy mosollyal néztem Louis-ra.
-   Most egy évig nem kapsz csókot! - nevetett Liam, mire mindenki nevetett.
-   Na, mondjál rólam szépeket! - lökte meg mosolyogva Vick Niall-t.
-   Nem muszáj szépeket mondanom! - mondta vigyorogva.
-   Jól van, megjegyzem! - fenyegette.
-   Imádom a beszólásait, mindig nevet, mindenen és sokat alszik. - puszilta meg Vick orrát Nialler.
-   És amúgy lányok van olyan cél, amit mindenképpen szeretnétek elérni? - kérdezte valami riporter.
-   Nincs. - rázta a fejét Ginger.
-   Egy hétig aludni. - vigyorgott Vick.
-   Jas? - kérdezte tőlem mosolyogva Lou.
-   Hát nem tudom... - gondolkoztam. - Táncolni szeretnék mindenképpen és mondjuk hírességek mögött táncolni, de nem folyamatosan. Mármint nem minden koncerten, meg ilyenek, csak alkalmanként. - mosolyogtam.
-   Van olyan sztár, aki ezzel egy álmodat váltaná valóra? - kérdezte mosolyogva egy barna hajú lány, aki elég kicsi volt, szerintem rajongó.
-   Hát Justin már megtette, - mondtam nagy mosollyal. - Mondjuk Selena Gomez és Lady Gaga. - magyaráztam. - Viszont Gaga mögött talán a táncosok ruhái miatt nem szívesen táncolnék.
-   Szégyenlős vagy? - kérdezte mosolyogva a szőke rövid hajú lány.
-   Jasmine nagyon szégyenlős! - ölelt át oldalról Louis. - Nem, egyébként attól függ, hogy milyen kedve van. - nevetett.
-   Nem is, mindig szégyenlős vagyok, csak Te vagy ilyen akaratos! - néztem rá mosolyogva.
-   Miért tegnap... - mondta és elgondolkozott. - Az tegnap volt? - nézett rám kérdőn.
-   Először is nem tudom miről beszélsz, másodszor, össze-vissza aludtam! - mondtam, majd a végén elnevettem magam, majd Ő is.
-   Hát a díjátadó tegnap volt, nem? - kérdezte.
-   Hát nem tudom... - gondolkoztam. - Túl sokat aludtam! - nevettem.
-   A díjátadó után aludtunk a kocsiban, aztán végig a repülőn és aztán itt. - gondolta végig Liam.
-   Na várjál, a díjátadó után hazarohantunk, osontam, öltöztünk, sminkeltem, aztán a kocsiban nem aludtam, csak a repülőn és itt, tehát tegnap volt! - fejtettem meg.
-   Osontál? - nézett rám felhúzott szemöldökkel Hazz.
-   Louis szobájába. - mondtam, mire bólogatott.
-   Tehát tegnap megkértél, hogy húzzam le a ruhád cipzárját, de általában bemész a fürdőbe átöltözni! - mosolygott rám Louis.
-   Úgyis ott voltál, szerinted hova mentem volna? - néztem rá mosolyogva.
-   A fürdődbe? - kérdezte mosolyogva. - De nem mentél! - vigyorgott.
-   Oda nem jössz utánam? - kérdeztem mosolyogva.
-   Hát de, de bemehettél volna. - mondta mosolyogva, mire megforgattam a szemem.
-   Te fél órával többet aludtál nálam! - löktem meg.
-   Lehet. - rántott vállat. - Rajtad úgysem látszik, mert ha fáradt vagy, akkor is pörögsz! - nevetett.
-   Vicky, gyere éhes vagyok! - álltam fel, majd felrántottam.
-   És Én hova menjek? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-   Velem! - mosolyogtam rá.
Elég nehezen szereztünk kaját, mert teljesen lekéstük a reggelit, de szereztünk. Visszamentünk, leültünk a helyünkre és elkezdtünk enni. Én kávénk is volt, de Louis ahogy meglátta a kávémat kivette a kezemből.
-   Neked erre semmi szükséged! - mondta, majd eltette messze tőlem az asztal másik oldalára.
-   De igen! - nyafogtam. - Nekem az kell!
-   Ha azt megiszod, itt fogsz rohangálni! - mondta Niall.
-   Nem baj, add ide! - néztem mérgesen Louis-ra.
-   Mit kérsz cserébe? - kérdezte.
-   Másik kávét. - mondtam karba tett kézzel, mire visszaadta.
Természetesen Louis-nak lett igaza, ugyanis iszonyatosan felpörögtem, de ez nálam már elég megszokott dolog.
-   Én megmondtam! - nézett rám Louis mosolyogva.
-   Te csak legyél boldog! - löktem meg.
-   Te meg futkározzál! - vigyorgott.
-   Amúgy szerinted mennyire néznének hülyének a portán, ha kirohannék és közben sikítanék? - kérdeztem mosolyogva.
-   Nekem mindig az olaszországi portás jut eszembe! - nevetett Harry.
-   Ja, nekem is. - nevettem.
-   Vázoljuk a sztorit! - mondta mosolyogva Niall.
-    Én vázolom, mert Én vagyok aki hülyeséget csinált! - néztem rá. - Tehát hirtelen Londonból Milánóba kellett rohannom és éppen egy forgalmi dugó közepén ültem egy taxiban és hulla fáradt voltam. És akkor jött a telefon, hogy azonnal oda kell mennem. És kiugrottam a taxiból, rohantam a dugó végéig, rajongóktól kaptam egy fuvart a reptérre ott már nem is emlékszem hogyan szereztem jegyet, de mindegy. - legyintettem. - És akkor a hotelben nem mondták meg, hogy hol lakik a 1D hiába könyörögtem, meg kellett mutatnom a személyim, de úgy se hitt nekem az egyébként tök cuki srác és amolyan minden mindegy alapon lesmároltam, majd elmondta hogy hol vannak Én, pedig felrohantam. Aztán először elég ciki volt ott járkálni, de megbeszéltem vele és jó fej volt. - mosolyogtam.
-   Féltékeny voltam rá. - nézett rám mosolyogva Lou.
-   De cuki vagy! - mosolyogtam rá.
-   És nem féltél tőle, hogy mondjuk úgy is kiküld? - kérdezte mosolyogva egy szőke lány.
-   Úgy voltam vele, hogy legrosszabb esetben az épület előtt megvárom, amíg valaki ki nem jön. - rántottam vállat, majd elnevettem magam. - De amúgy nem tudom mi vezetett erre a csodás ötletre. Igazából bármi mással elvonhattam volna a figyelmét, vagy felhívhattam volna valakit, de nem! Nekem ez logikus volt. - rántottam vállat.
-   Jasmine, Te táncot tanítasz, ugye? - kérdezte helyes fiatal srác, aki kérdezett már.
-   Igen. - bólogattam mosolyogva.
-   És mit gondolsz, mondjuk engem mennyi idő alatt tudnál megtanítani táncolni? - kérdezte mosolyogva.
-   Ez csak tőled függ, hogy Te meddig bírod, mert Én egy napig simán tolom kávé és energiaital nélkül. - mosolyogtam.
-   Tegyük fel, hogy Én is bírom. - mosolygott és ez az egész kicsit kihívás szerű volt.
-   Mondjuk egy hét. - mondtam mosolyogva. - Igen, annyira tippelek.
-   És ha nagyon figyelmetlen vagyok? - kérdezte.
-   Egy színpadnyi gyereknek tanítottam egy délutánig egy dalt. - mosolyogtam rá. - Azt hiszem veled simán elbírok.
-   Akkor megpróbálod? - kérdezte mosolyogva és a jobb kezét felém nyújtotta.
-   Meg! - mondtam mosolyogva, majd elfogadtam.
-   És akkor előtte próbálhatjuk azt a táncot! - kacsintott Vicky.
-   Mármint azt? - kérdeztem és kacsintottam, mivel poénból így neveztük el, hogy "az" és kell hozzá a kacsintás.
-   Igen, de nem kacsintok többet. - mondta, majd elnevette magát.
-   De Én fejre fogok esni! - nevettem.
-   Egy színpadon leszünk, majd úgy teszünk, mintha direkt lenne és akkor valahogy felállítunk! - nevetett.
-   Amúgy meg hol akarsz táncolni? - néztem a srácra. - És mi a neved? - kérdeztem és elnevettem magam.
-   Nem tudom, hogy hol és Zsombor. - mondta, mire elmosolyodtam.
-   Örülök Zsombor, a táncos! - vigyorogtam.
-   És mit nyerek, ha nem tudsz megtanítani táncolni? - kérdezte.
-   Ha Te nyersz, hülyét csinálhatsz belőlem egy videódban, ha Én nyerek, jössz Londonba és táncolni fogsz az egyik bemutatón! - mosolyogtam.
-   Benne vagyok. - bólintott mosolyogva.
-   Jó, neked már meg is van a következő fejlövésed! - nevetett Ginger.
-   Te is jössz! - mosolyogtam rá.
-   Én nem tudok táncolni, mert a mozgásomat egy tank és egy jégtörő hajó keveréke alkotja. - magyarázta.
-   Akkor Te megcsinálod a körmöm! - mosolyogtam rá.
-   Oké, azt szeretem! - mosolygott.
-   És mi? - nézett ránk Liam.
-   Ti dolgozni vagytok itt, meg vigyáztok a kisebbik Tommo-ra! - mosolyogtam.
-   Ja, oké! - forgatta a szemét Harry.
-   Próbára nem jöhettek, mert titkos munkálatok folynak! - mosolygott Vicky sejtelmesen, majd elnevettem magam.
-   Mármint azon kívül, hogy Én folyamatosan pofára esek. - nevettem.
-   Miért esel pofára? - kérdezte Liam.
-   Mert a tűsarkút nem táncra találták ki! - nevettem.
-   Tűsarkúban fogtok táncolni? - nézett rám meglepetten Louis.
-   Még az is lehet, hogy Én mezítláb! - nevettem.
-   De a legviccesebb eddig az volt, mikor Meghan elment vizet venni, mi pedig próbáltunk tovább és mire vissza jött egymás hegyén-hátán feküdtünk sírva röhögve.
-   Ezt hogyan hoztátok össze? - nevetett Louis.
-   Láttuk, ahogy Jas esik és Zara oda lépett, hogy megtartsa, de így Ő is elesett, aztán Camilla még táncolt, de röhögni kezdett és Ő is esett, aztán Én gondoltam felszedem a csapatot, de úgy röhögtünk, hogy Jas magukra rántott. - nevetett Vicky.
-   Az eddigi legnagyobb esésem az volt, mikor reggel elindultam le, valamiért rohantam és elfelejtettem felvenni a szemüvegem és akkorát estem a lépcsőről, hogy belilult az egész hátam. - nevettem.
-   Szemüveges vagy? - csodálkozott a szőke riporter lány.
-   Igen, viszont olyan vagyok a szemüvegemben, mint egy osztály első, ezért azt csak otthon és barátokkal hordom. Nehéz rávenni, hogy szemüvegben kilépjek az utcára.
-   Pedig gyönyörű vagy abban is! - puszilta meg az arcom Lou, mire elpirultam.
-   Fiúk, mennyire fárasztó a turné? - kérdezte egy lány.
-   Nagyon! - vágta rá Liam.
-   Van olyan, hogy elalszunk a földön, egy székben, de néha még a zuhany alatt is félig. - nevetett Niall.
-   Lányok, nektek? - kérdezte.
-   Én mindig fáradt vagyok. - legyintett Vicky.
-   Én meg pörgök, még fáradtan is. - nevettem.
-   Én vagyok a normális. - mosolygott Gin.
-   Nem igaz! - vágtam rá. - Itt az egyetlen normális Én vagyok! - vigyorogtam.
-   Te elszöktél LA-be, csak mert kedd volt! - nézett rám nevetve.
-   Szerda volt és nem csak úgy! - mondtam.
-   Tudom hercegnőm! - puszilta meg az arcom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése