2016. március 2., szerda

51. rész

Helló! Nagyon rég írtam már így rész elé, de most megteszem, ugyanis nagyon rég kaptam visszajelzést :( Remélem azért valaki olvassa és tetszik is neki! Azért örülnék néha egy-két kominak :/

~ Pár héttel később ~
* Louis szemszöge *
Újabb díjátadó! Igazából régen ennél sokkal jobban szerettem ezeket, - bár most sem utálom - mert van jó része is ennek az egésznek, de az nem jó, hogy nem mehetek azzal a lánnyal, akivel szívem szerint akarok! Tudom, hogy az Én döntésem és Én húzom az időt, de beszélnem kell Eleanorral, mielőtt válaszolok Jasmine-nek. 
Mi voltunk a 3. fellépők a Perfect-tel és a 4. is a Drag Me Down-nal. Utánunk jött Selena Gomez egy csapat ( minimum 50 fős csapat!) férfivel a Same Old Love-val. Nagyon tehetséges lány azt meg kell hagyni, de szerintem kezdi túlzásba vinni azzal a csapattal, akik majdnem félmeztelenek. Természetesen még mindig nem megy át ezzel az ízléstelen kategóriába, nehéz lenne átvenni Miley Cyrus helyét. Selena ezzel próbálja kimutatni a világ felé, hogy igazi nő lett - na meg persze a dalaival-. Igazából tetszett a produkció, ugyanis jól össze volt rakva, de Én a régi kislányos Selenát is bírtam. Utána következett Lady Gaga. Róla nagyon nehéz véleményt mondani, mert természetesen valaki ízléskorlátait Ő is meghaladja, - jó, igazából olyan is van, akinek a One Direction haladja meg - de Őt inkább helyezném a "művész" kategóriába, ugyanis rengeteg híres művész - a festészettől egészen a költészetig, minden művészeti irányzatban - nagyon fura volt - már-már őrült -. Lady Gaga-t is inkább a fura/őrült, viszont tehetséges művészek közé sorolnám, mint az elmebeteg pénzéhes meztelenkedő, a színpadon csúszó-mászó celebnők közé. A következő előadó Justin Bieber volt, a What Do You Mean? - nel. Természetesen mind dal után kiosztottak egy díjat. Justin mögött is volt egy jó pár táncos. 
-   Louis, ott van Jas! - mondta döbbenten Hazza meglökve és az egyik táncosra mutatott. 
Minden mozdulata, a stílusa és a hajszíne is stimmelt. Tátva maradt a szám. Lélegzetelállítóan táncolt, majd ahogy éppen az összes táncos - természetesen Jasmine is az első sorban - vonult a színpadon balra, Justin pedig jobbra, megállította Jasminet és éneklés közben kezét a derekára csúsztatta, majd közelebb hajolt a lányhoz. Bennem felment a pumpa, a kezeimet ökölbe szorítottam és minden erőmmel a két alakot figyeltem. Justin a homlokát Jasmine homlokának döntötte, majd még közelebb hajolt hozzá és már majdnem összeért az ajkuk, - a kivetítőn tökéletesen lehetett vizsgálni a jelenetet - majd Jasmine arcán a mosoly nagyobb lett és huncutabb, majd egy fordulással kicsúszott Justin karjai közül, majd visszament a táncosokhoz és folytatta a koreográfiát. Oké, lehet hogy a színpadon történt, de akkor is! Majd a dal végén minden lány Justin köré gyűlt, Jas a jobb oldalán állt, az utolsó hangnál felé fordult, megsimította az arcát, - amit a kivetítő megint tökéletesen mutatott és emiatt a tömeg természetesen sikított - majd közelebb hajolt hozzá, mire Jas mosolyogva megpuszilta az ARCÁT, majd kialudtak a fények. Én az eddig bent tartott levegőt egy sóhajtás keretei közt kifújtam. 
-   Mi van Lou? - nevetett Vicky Niall mellett.
Én újra a színpadra vezettem tekintetem. A táncosok már eltűntek a színpadról és Justin kezdett beszélni. 
-   Én jelenthetem be az Év Előadóját, de először nézzük a jelölteket! - mondta Justin. 
Közöttük voltunk mi is, de nem igazán számítottunk a győzelemre, ugyanis elég erős ellenfeleink voltak. 
-   Húzhatnám az időt, mint egy rossz műsorvezető és utána következhetne reklám, de halljuk az Év Előadóját! - mondta, majd felbontotta a borítékot. - One Direction! - kiabálta a mikrofonba, mire felugrottunk és megölelgettük egymást, majd kimentünk a sorból - de természetesen előtte Niall Vickynek, Én Eleanornak, Harry pedig Gingernek adtak egy csókot - és elindultunk a színpadhoz. Niall mondta a beszédet miután megöleltük Justin-t, majd a díjjal levonultunk a színpad mögé. Hirtelen valaki mondhatni rám ugrott hátulról, majd elengedett Én, pedig megfordultam. 
-   Gratulálok! - ugrott a nyakamba Jas nagy mosollyal egy teljesen más ruhában. 
Én szorosan magamhoz öleltem, attól függetlenül, hogy azért haragudtam rá. 
-   Jasmine! - fordultak oda a többiek hozzánk, majd a kis energiabomba mindenkit megölelgetett. 
-   Te mikor akartad mondani, hogy táncolni fogsz? - kérdezte tőle mosolyogva Nialler. 
-   Meglepi! - rántott vállat nagy mosollyal. - Egyébként meg Gin és Vick tudták. 
-   Majdnem kaptál egy csókot a színpadon! - mondta Liam Jasminere nézve. 
-   Csak nem azt hittétek, hogy hagynám? - kérdezte karba tett kézzel, majd elnevette magát. 
-   Jasmine! - ugrott mögé Camilla egy fekete testre simuló ruhában. 
-   Nagyon jó voltál! - ölelte meg a lányt. 
-   Te is! - mosolygott rá Camilla. - Nektek, pedig gratulálok! - mondta, majd megölelgetett minket. 
-   Neked menned kell, mindjárt jön a Focus! - mondta neki Jas. 
-   Tényleg! - kapott a fejéhez. - Imádlak! - mondta, majd beszaladt az öltözőbe. 
-   Te táncolsz még valamiben? - kérdeztem mosolyogva Jasminet. 
-   Nem. - rázta a fejét. 
-   De az a bulira jössz, nem? - kérdezte Harry. 
-   Hát van belépőm, de Cami nem jön és igazából már ruhám is van, de most még át kellene vennem azt és itt ülni benne hátul, ugyanis nekem nincs helyem a nézőtéren. - magyarázta. - Ha nem megyek, akkor meg mehetnék haza most. 
-   Gyere már! - karoltam át a vállát. - Intézünk neked helyet! 
-   Hogyan? - nézett rám. 
-   Hát ha megcsókolsz valami kiváltságost is, simán kapsz egyet. - mondtam, mire elmosolyodott és megforgatta a szemét. 
-   Senkit nem csókoltam meg! -  mondta karba tett kézzel. 
-   Szerzünk valahonnan egy helyet! - mosolygott rá Liam. 
-   Helló srácok! - jött el mellettünk Justin, majd ahogy végig pillantott rajtunk, majd kiszúrta Jasminet és megállt. - Ne zaklassátok a táncosomat! - mutatott ránk mosolyogva, majd Jasminere vigyorgott és kacsintott, majd tovább ment.
-   Bejön? - kérdezte Harry.
-   Kinek nem? Justin Bieber az Justin Bieber! - magyarázta.
-   Elmész vele randizni? - kérdeztem.
-   El se hívott és nem is fog. - legyintett mosolyogva. - De amúgy nem, nem mennék el.
-   Jasmine, tudsz twerk-elni/ölni? ( írói megjegyzés: fogalmam sincs, hogy ki hogy mondja, vagy hogy ragozza a twerk szót, természetesen nem is magyar szó, de nem baj! :D senki ne egyen meg érte) - kérdezte tőle egy szőke táncos lány az öltözőből kilépve.
-   Már hogyne tudnék? - kérdezte és hülyén nézett rá. - Szerintem azt majdnem mindenki tud! Ne mond, hogy egy táncos nem tud! - nézett rá.
-   Nem tud! És most mindenki Őt tanítja! - nevetett.
-   Jól van, nagyon ügyesek! - nevetett Jas.
-   Tehát akkor szerezzünk neked jegyet? - kérdezte tőle Niall.
-   Aha. - mosolygott. - De hova?
Mr. Bieber újra felénk igyekezett.
-   Milyen jegy kell? - kérdezte megállva mellettünk.
Bírom Őt, de most nem, mégis folyton itt van! Szívódj már fel!
-   Jasnek egy a nézőtérre. - mutatott rá Harry.
-   Elvileg a biztonsági őrök tudnak adni, ha valamelyik fellépővel mész oda Szépségem. - mosolygott rá Justin.
Na, akkor most fuss kedves Fostin Bieber ( írói megjegyzés: micsoda szóvicc! XD) és meg ne állj, amíg le nem nyugszom! Ne érjél Jasmine-hez és ne becézgesd!
-   Köszi. - mosolygott rá Jasmine. - Megyek átöltözöm, megvártok? - nézett ránk.
-   Aha, itt leszünk. - mosolygott rá Payno, majd beszaladt.
-   Csak nem ideges vagy Tommo? - kérdezte röhögve Niall, mikor Justin lelépett.
-   Nialler, ne idegesítsd tovább! - szólt rá Hazza.
-   Kimegyek cigizni. - szűrtem ki a fogaim között, mire bólintottak.

* Jasmine szemszöge *
Gyorsan felvettem az előre kikészített összeállítást, majd megigazítottam a hajam és az egyik sminkes egy kicsit a halvány sminkemet. Végignéztem magamon, majd kiléptem. Mind a 3 fiú végignézett rajtam, - Louis nem volt már ott - mire csak mosolyogtam. 
-   Gyönyörű vagy. - mosolygott Harry. 
-   Köszönöm. - mosolyogtam, majd elindultunk. 
A biztonsági őrtől a srácok kértek nekem egy jegyet, aki mosolyogva adott, jó szórakozást kívánt és engedett minket a nézőtérre. Ahogy mentünk végig a soroknál egy-két híresség köszönt a srácoknak, akik illedelmesen visszaköszöntek, majd Én beültem a széléről a harmadik helyre, Vicky mellé, aki mellé átcsúszott Ginger, így Niall és Harry nem élvezhették a barátnőik társaságát, csak egymásét. 
-    Jas, Justin Bieber majdnem megcsókolt! - mondta döbbenten Vicky. 
-    Te hülye, pedig nem hagytad neki! - lökött meg mosolyogva Ginger. - Lehet, hogy egymásba szerettetek volna és pár évvel később Én lehettem volna Mrs. Bieber legjobb barátnője!
-   Milyen önzetlen vagy! - nevettem. 
-   Ha már csak Mrs. Styles lehetek! - cukkolta direkt Harryt, aki szúrós szemmel nézett rá. 
-   Annyira jól táncoltál! - mosolygott Vicky. - Sajnálom, hogy nem vállaltam, de barátnőként akartam jönni. - mondta, mire mosolyogva magamhoz öleltem. 
-   Imádom ezt hallani! - mosolyogtam. 
-   De komolyan, miért nem csókoltad meg? - kérdezte Ginger. 
-   Mert nem! - mondtam nevetve. - Úgy is elfelejt egy hét alatt! 
Louis és Eleanor közeledtek felénk. Louis ült mellénk, El a másik oldalára. Nagyon tetszett az összes fellépő és a Focus alatt végig Camilla-t néztük. Mikor vége lett a srácok már 5 díjjal gazdagodtak. Mikor odaértünk a buli már javában ment. 

* Louis szemszöge *
Nem érdekel, hogy Eleanor kezét fogom, akkor is szemmel tartom Jasminet. Tudom, hogy mennyire gyönyörű és mosolygós, így elég sokan érdeklődnek iránta. Sajnos pár pillanat alatt sikerült elveszítenem a tömegben. A tekintetemmel végig Őt kerestem, majd megláttam, hogy éppen Justin-nal táncol. Közben beszélgettek. Jasmine néha közben kuncogott, mosolygott és nevetett, de többször megrázta a fejét. 
-   Megyek inni valamit! - mosolygott rám El, mire rá mosolyogtam és bólintottam, majd elment. 
A tánc után Jas körülnézett, majd mikor meglátott elindult felém. Ez az este tökéletes példa a Steal My Girl-re! Közben láttam egy srácot, aki hozzá szólt, de rá pillantott, megállt egy percre és mosolyogva mondott valamit a fejét rázva, majd tovább jött felém. 
-   Na meguntad a sztárpasik szédítését? - kérdeztem pimasz mosollyal, mikor mellém lépett. 
-   Szerinted miért jöttem ide? - kérdezte huncutan, majd elnevette magát. - Végre valaki, aki tényleg ismerek! - mosolygott rám kislányosan. 
-   Nem jön be Justin? - kérdeztem. 
-   Kicsit nyomulós. - mondta. - Azért ez ciki, nem? - nézett fel rám. - Minden barátnőm a pasijával jött Én, pedig inkább táncoltam és azért eljöttem erre a bulira égetni magam, mivel egyedül vagyok! - sóhajtott szomorúan. 
-   Jasmine, most táncoltál a teremben tartózkodók felével. - néztem rá hitetlenül. 
-   Komolyan nem érted? - nézett fel rám könnyes szemekkel, majd otthagyott és kirohant az épületből. 

* Jasmine szemszöge *
Egyszerűen fájt, hogy még mindig nem értette meg, hogy Én Őt szeretem és leszarom, hogy Justin Bieber meg akart csókolni, felőlem Justin a nagylábujjamat is csókolgathatja, akkor is Louist fogom szeretni! De nem tudta megérteni! Hallottam, hogy nyílik az ajtó mögöttem. 
-   Jas, mi a baj? - kérdezte halkan mögöttem. 
-   Tényleg nem érted? - néztem rá és letöröltem a könnyeimet. - Senki nem érdekel aki ott bent van! Senki, akivel táncoltam és az sem, hogy Justin meg akart csókolni! - magyaráztam. - Tudom, hogy több millió lány lenne a helyemben most és minden nap, de nem érdekel senki ott bent! - mutattam az ajtóra, majd vállat rántottam. - Nem azt akarom, hogy ott bent minél több srácnak tetszek, vagy hogy táncoljanak velem! - mondtam, majd sóhajtottam és egy lépést közelebb léptem Louishoz. - Én csak azt akarom, hogy az a srác szeressen, aki bármi baj van, utánam jön! Megpróbál megvigasztalni, képes az éjszaka közepén bejönni a szobámba, hogy elmondja, velem álmodott, az a srác szeressen, akinek különlegesebb és gyönyörűbb hangja van, mint ott bent mindenkinek! Akinek olyan kék szemei vannak, hogy csak rám néz és elolvadok, akinek titkon az összes tetoválását szeretem, akinek minden hibáját szeretem. - soroltam, mire csak kifejezéstelen arccal próbálta felfogni, amiket neki mondtam.
Hagytam egy kis szünetet neki, hogy ezeket felfogja és Én is átgondoljam, mennyi mindent sikítottam most az arcába sírva, majd sóhajtottam. 
-   Én csak azt akarom, hogy Louis Tomlinson szeressen, mert Én minden porcikájába szerelmes vagyok.- mondtam már nyugodtan. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése