2016. február 29., hétfő

50. rész

Reggel rögtön elkezdtem készülődni és ezzel őrületet hoztam a házba. És mire mindennel készen lettem és mindent bepakoltam meg ilyenek már indulhattam is.
-   Az első sorban szorítotok! - mondtam, mielőtt becsuktam volna az ajtót.
-   Hajrá! - kiabálták egyszerre, mire csak nevettem egyet és már rohantam is a helyszínre.
Mikor megérkeztem először a csajos tánc ruháját vettük fel, majd a gyerekeket is öltöztettük és mindent előkészítettünk. Mikor készen lettünk mindennel még volt 5 perc kezdésig.
-   Camilla, kimegyek cigizni! - mondtam, mire bólintott, megölelt, majd kiszaladtam.
Közben vittem magammal az energiaitalomat és amíg elszívtam a nyugtató cigit megittam az energiaitalt, ami felpörget. Tök logikus, nem? Elnyomtam, majd beszaladtam. Bementem az öltözőbe, ugyanis mindenki ott volt.
-   Nagyon király lesz, bulizunk egyet és ez a lényeg! - mondta a lelkesítő beszédet Vick.
-   És mindenki mosolyog és nevet és gyönyörű mint mindig és mikor rombolni kell rombol, mikor énekelni azt és természetesen csodásan táncol! - mondtam Én is.
-   Energiaital? - kérdezte nevetve Zara.
-   Aha! - nevettem.
-   Van még? - kérdezte Meghan.
-   Egy korty. - mondtam, majd odaadtam neki, mire gyorsan megitta.
-   Na törpék, mi megyünk ti, pedig készültök a Kiss You-hoz! - mondta Meghan.
-   Ügyesek legyetek! - kiabálták, mire dobtunk puszit, majd mi bementünk a színpadra, de a függöny takart minket.
Egy gyors csapat ölelés, majd beálltunk a helyünkre és hatalmas sóhaj, majd függöny, zene és show time!
Igazából az egészben nem volt hiba, vagy ha volt észre se vettük, Én be se néztem a tömegbe, senkit nem láttam, csak élveztem az egészet és néha összemosolyogtunk a lányokkal. A dal végén beálltunk a végpózba, majd elsötétültek a fények. Hatalmas taps és sikítás mi, pedig nem törődtünk sem a tömeggel, sem a színpaddal, csak megöleltük egymást, majd újra a takarásba mentünk. A gyerekeket összeszedtük a Kiss You-hoz, előtte hatalmas ölelkezés és pacsizás, majd beálltak a helyükre, zene, zene fények és tündöklő gyerekek! 0 hiba, tökéletes volt az egész és a végén azért hallottuk a nevetést is. A porontyok ki se jöttek, csak új póz és One Way Or Another! Közben, pedig hallottuk, ahogy a közönség - vagyis a szülők és a mi vendégeink - nevetnek a videón, majd a tánc legvégén is. A csöppök a One Thing táncát is tökéletesen tudták és nem rontottak el semmit a videónak szintén nagy sikere volt, de ez várható volt.
A One Thing után kiszaladtak a gyerekek be az öltözőbe mi, pedig velük. Mind átöltöztünk a Best Song Ever ruhákba és áthangolódtunk.
-   Mindenki tud mindent és olyan csodásak lesztek, mint eddig! - kiabáltam, majd először kiszaladtak a gyerekek.
Mellettem a bal oldalamon Zara állt a jobbon, pedig Meghan, mivel úgy álltunk be, hogy kinek hova kell majd beszaladni előre. Megfogtuk egymás kezét és szorítottuk. Hát hatalmasat tarolt, ahogy a rengeteg kicsi énekelte a Best Song Ever-t. Kileste és láttam, hogy a srácok nevetve éneklik velük, ahogy a közönség nagy része is. Hát a törés zúzáson nevetett mindenki, ugyanis mindenki jól csinálta. Utána Vicky vezetésével bementünk legelőre.
-   Miért kell nekem középen lennem? - nyafogtam nevetve miközben bementünk.
-   Csak! - nevetett Camilla.
És akkor elkezdtük legelöl égetni magunkat, de mind nevettünk. A fenékrázós rész volt a legcikibb, de feldolgoztam, majd hirtelen térde ugrottunk. Vigyorogva néztem a lányokra, akik csak nevettek, ugyanis mind arra gondoltunk, hogy mennyire jó, hogy nem dőltem el, majd óvatosan lepillantottam. Ki vigyorgott rám totálba? Hát természetesen Louis, mire elnevettem magam, majd Ő is. Felpattantunk és elkezdtük terelni a gyerekeket.
-   Futás! - kiabálta Zara.
-   De nem ér most összetörni magatokat! - kiabáltam nevetve, majd végre mind kifértünk.
Azt beszéltük meg, hogy mikor elindul a History mi bevonulunk a színpadra és a közönséggel szembe leülünk, amíg megy a videó és énekelünk illetve bulizunk. Én beültem a színpad szélére előre jött velem egy kisebb tömeg, de az összes lány körül ilyen tömegek voltak, amin csak nevettem. Egy kislányt az ölembe ültettem, a legkisebb kisfiút a nyakamba a többiek, pedig mellettem ültek, de nekem dőlve.
-   Tapsolunk! - fogtam meg a nyakamban ülő kisfiú kezeit, majd tapsolni kezdtem vele, mire nevetett.
Közben néhány bakit láttam. A kedvencem az volt, mikor még magam után is húztam egy két gyereket, annyian lógtak rajtam, meg mikor nem tudtam a BSE-ből valamelyik részt és csak álltam elől hátra fordulva és benyögtem, hogy "Ez mi?!". Természetesen a Perfect-nek is nagy sikere volt, ahogy a "koncertemnek" is. De az is vicces volt, mikor egy kisfiú majdnem leesett a színpadról, de Camilla - fogalmunk sincs hogy - elkapta és visszahúzta.
Mikor vége lett óvatosan letettem a kisfiút és a kislányt is, majd megölelgettem őket és tereltem kifelé a népet. Közben felkapcsolódott a lámpa a nézőtéren.
-   Menjünk! - kiabáltam.
-   De tényleg ne tiporjon össze senki senkit! - kiabált nevetve Camilla.
-   Preston indíts valami dalt, ami ad egy kis hangulatot és nem a halunk meg! - kiabált oda Meghan.
-   Csak is neked! - mondta a mikrofonba nevetve, majd elindította Alesso egyik slágerét.
-   Hangot rá! - kiabáltam, mire felhangosította.
Táncolgatva mentünk be az öltözőbe, majd átöltöztünk, elköszöntünk a gyerektől, akik szaladtak a srácokhoz és Gigi-hez. Mi még pakolgattunk, majd mikor végre készen lettünk könnyes búcsú és elmentünk keresni a csapatkánkat.
-   Jasmine, innen látom Hazzát! - mutatott rá nevetve Vick.
-   Oké! - nevettem.
Közben még mindig mentek sorban a zenék.
-   Helló! - ugrottam oda a csapathoz nagy mosollyal.
Zayn szorosan a karjaiba zárt, ami nagyon jól esett végre újra.
-   Micsoda nő lettél! - mosolygott rám. - Főleg az első dalban!
-   Az egészet Ő találta ki! - lökött meg mosolyogva Vick.
Gigi-vel megöleltük egymást, majd folytattuk a beszélgetést.
-   Ti nem fáradtatok el? - kérdezte nevetve Niall Vickyt ölelve, aki mellette a zene ütemére ringatózott.
-    Dehogy! - mondtam mosolyogva. - Én még simán letolnám még egyszer! - mondtam, majd a egy kisfiú megölelt hátulról. - Szia Greg! - öleltem meg.
-    Nagyon jó volt! - mosolygott rám.
-    Tetszett? - kérdeztem mosolyogva, mire bólogatott. - Akkor jó! - mosolyogtam, majd elszaladt az anyukájához.
-    A Best Song Ever volt eddigi pályafutásom legalja! - mondta nevetve Vick, mire nevetve a vállába fúrtam az arcomat.
-    BÚ! - csikizett meg valaki hátulról, mire megfordultam és Meghan vigyorgott rám.
-    Te miért nem húztál még haza? - kérdeztem, miközben mindketten megöleltük.
-    Mert a lágy agyú tesóm elaludt. - horkantott.
-    Skacok, Ő Meghan, Meghan szerintem mindenkit ismersz! - nevetett Vick.
-    Igen. - nevetett. - Ugye csinálunk több ilyen előadást is? - kérdezte, miközben az állát megtámasztotta a vállamon.
-    Természetesen! - vágtuk rá Vickyvel.
-    Meghan, te elfáradtál? - kérdezte tőle Liam.
-    Igen. - bólogatott.
-    Megvan az első normális! - pacsizott vele Zayn.
-    Na már! - löktem meg, majd megfogtam a kezét és elkezdtem táncolni vele, mire nevetett. - Na énekeljél valamit! - nevettem.
-    Szerinted annak örülne valaki? - kérdezte nevetve.
-    Jó, akkor pihenjél! - nevettem.
-    Azon lennék, ha bátyám nem lenne képes elfelejteni engem! - forgatta a szemét.
-    Jól néz ki a bátyád? - kérdezte mosolyogva Vick.
-    Mi?! - kérdezte tőle Nialler felháborodva.
-    Csak egy kérdés volt! - emelte fel a kezét védekezően, majd elnevette magát.
-    Egyébként nem. - rázta a fejét. - Elég nagy gyík.
Én ezen nevettem.
-    A One Way Or Another-t mégis hogy videóztátok le? - kérdezte Liam, mire Én nevettem.
-    Hát kedves Jasmine - nézett rám Vicky, mire még jobban nevettem. - Ő olyan volt, mint egy a gyerekek közül, de ez kapóra jött, mert így vigyázott rájuk és senkinek nem lett semmi baja! - nevetett.
-    Azért te elmehetnél óvónőnek! - nevetett Meghan.
-    Tudom! - mosolyogtam karba tett kézzel. - De maradok a táncnál.
-    Jasmine! - szólt Vick, de nem igazán értettem miért. - Hallgasd a dalt! - mondta nevetve.
-    Most nem csinálok hülyét magamból! - nevettem.
-    Lányok! - rohant oda hozzánk Camilla. - Hű, micsoda csapat! - csodálkozott.
-    Mond édes, mennyi energiaitalt ittál? - kérdezte nevetve Meghan.
-    Szerintem annyit, hogy holnap reggelig táncolni fogok! - nevetett.
-    Halljátok a dalt? - érkezett meg Zara is.
-    És te miért nem vagy még otthon? - kérdezte tőle Meghan.
-    Hülye vagy? - kérdezte nevetve. - Hazamegyek és felkeltem a házat, akkor anyukám megöl!
-    Nyugi van, az enyém is! - legyintett Vicky.
Elkezdtük a Perfect-re a poén táncot, amit még a gyerekek is tudnak, ezért páran odaszaladtak hozzánk, majd mikor vége lett nevetve öleltük meg Őket.
-    Ez mi volt? - kérdezte nevetve Hazza.
-    Ezt együtt találtuk ki! - nevettem.
-    Együnk már valamit! - lökött meg Camilla.
-    Úgy mondod, mintha szakács lennék! - nevettem.
-    Te hoztál egy csomó kaját! - mondta Meghan.
-    Jó, picit nyomottak lesznek. - nevettem, majd kitúrtam a maradék szendvicseket és elkezdtük enni.
-    Ott van a tesóm, mennem kell! - mondta Meghan, majd mindenkit végig puszilgatott. - Köszi a szendvicset, majd tali! - mondta és kiszaladt.
-    Hová tetted az ivadékodat? - kérdezte Vick Louisra nézve, mire mi hárman lányunk nevettünk.
-    Eleanor otthon van vele. - mondta mosolyogva.
-    Még mindig haragszom rád! - mutatott rá a szőke barátnőm, majd kimászott Nialler karjai közül és visszajött hozzánk.
-    Jas, Én nem bírok állni! - dőlt nekem Zara.
-    Én tökre nem fáradtam el. - nevettem.
-    De neked nincs is barátod, aki kikészülne! - nevetett Camilla.
-    Én vagyok az egyetlen? - kérdeztem.
-    Aha, de neked nem is kell! - legyintett Zara. - Ez így sokkal jobb!
-    Mégis miért? - kérdeztem.
-    Olyan mint zoknit felvenni! Egy fél év mire ráveszed magad, majd hozzászoksz, egy darabig jó, majd uncsi lesz és úgyis eldobod. - magyarázta.
-    Neked mégis van! - mondtam.
-    Mert önbizalom növelő! - magyarázta. - Neked ilyenre nincs szükséged!
-    Honnan veszed ezt? - kérdeztem nevetve.
-    Kérlek! - mondta dívásan Camilla. - Neked semmi szükséged egy srácra!
-    Jól van. - nevettem.
-    Menjünk csajok, El meg fog őrülni. - nevetett Payno.
-    Sziasztok! - öleltem magamhoz szorosan magamhoz Camilla-t és Zara-t.
-    Még találkozunk! - nevetett Zara.
A búcsú után beültünk a kocsiba, - jó, inkább préselődtünk - éppen hogy befértünk ugyanis egy számomra ismeretlen 7 személyes autóval voltak és Liam vezetett. 9 voltunk a 7 személyes autóra, de Gigi és Vick elintézte úgy, hogy a barátjuk ölében ültek.
-   Nagyon jók voltatok. - mosolygott Gigi.
-   Köszönjük! - mondtuk egyszerre, majd nevettünk.
-   Jas, holnap mit csinálsz? - kérdezte Vick.
-   Nem tudom. - rántottam vállat.
-   Az jó, mert otthon lesz a bátyám és akkor a nyakadon leszek.
-   Benne vagyok. - mosolyogtam rá, majd jött egy üzenetem Louistól (!).
Furán nézve megnyitottam.
Kifejezetten tetszett a Best Song Ever, főleg mikor az orrom előtt riszáltad a kis segged ;) 
Nem néztem rá, csak elmosolyodtam és visszaírtam.
Nagyon ciki volt! Ne is hozzuk fel többet! 
Nekem tetszett. Még sosem riszáltad nekem :D 
Most sem neked riszáltam! :P
Igazad van. Helyettem riszáltad! :D
Miért kell SMS-ezni, ha velem szemben ülsz? 
Ha szeretnéd hangosan is kimondhatom, jó kis segged van! Csak kérned kell ;D
Louis! Mi van, ha a kedves barátnőd meglátja ezt?! 
A kedves barátnőmnek nincs ilyen popsija. 
:D Te szegény :D 
Ugye milyen rossz sorsom van? :D És minden nap néznem kell, ahogy a házban riszálod magad! 
Nem riszálom magam járás közben!
De igen! 
Az teljesen máshogy nézne ki, ha járás közben riszálnék! 
Mutasd meg! ;D
Majd talán egyszer az életeben még láthatod ;)
Megvonod tőlem ezt az élmény?! :D 
Szörnyű vagyok! 
Hát igen! 
-    Ti SMS-eztek? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Hazza.
-    Nem. - mondtuk egyszerre, majd Én kuncogtam.
-    Na mutasd csak! - fordította maga felé Louis telefonját Harry.
Kutakodsz Bozont? :D
Micsoda beszélgetés! :o Cseppet sem perverz! :D
Ki kérte, hogy olvasd el? :D 
Jó, na most beszéljétek meg SMS-ben, kicsi Louis (nagyon kicsi Louis :D XD) hány centi! :D - írta Hazza, majd visszaadta a telefont Tommonak nevetve.
Na nehogy elhidd neki! - írta Louis, amin csak kuncogtam.
Ez egy cseppet sem az Én problémám :D 
Még lehet, nem? ;D 
Álmodozz csak! ;) 
-   Van rá esély. - vigyorgott rám Louis.
-   Nem sok. - vigyorogtam.
-   Miről van szó? - kérdezte értetlenül Zayn.
-   Eddig SMS-ben beszélgettek. - magyarázta neki Hazza.
-   Nincs nagy esélye. - ráztam a fejem mosolyogva.
-   Tudod mi nagy még? - kérdezte vigyorogva Tommo.
-   Az arcod? - kérdeztem vigyorogva, mire Vicky felröhögött.
Louis nem tudott mit mondani erre, így hazáig csöndben voltunk. Vick nálunk alszik, de most nem velem, most Niallel. Tök jó, így tudok valamennyit pihenni is! Mikor hazaértünk Eleanor a kanapén ült és unottan nézte a tv-t.
-   Deborah? - kérdezte tőle Louis egy rövid csók után.
-   Alszik. - mondta röviden Loura mosolyogva.
-   Most csöndben kell lenni! - horkantott Vicky. - Miért nem te alszol nálunk? - nézett rám.
-   Most nem miattam vagy itt? - nézett rá Niall.
-   De persze! - mondta és megcsókolta. - Álmodozz csak kedvesem. - mondta halkan, mire nevettem.
-   Hallottam Vick. - mondta Niall, majd kiment a konyhába.
-   Mit csinálunk? - kérdezte a szőke barátnőm, mire elmosolyodtam.
-   Majd elmondom, hogy később mit fogunk, most nem tudom! - rántottam vállat.
-   És hogy állsz pasi téren? - ölelt át oldalról Zaynie.
-   Leginkább sehogy. - rántottam vállat.
-   Ne már! Nem hiszem el! - csikizte meg az oldalam.
-   Ne is hidd! - vigyorgott rá Hazza.
-   Tehát? - kérdezte mosolyogva.
-   Kifogtam pár hülyét. - magyaráztam.
-   Aha, tuti van valami, csak nem mondod el! - lépett mellém mosolyogva Gigi.
-   Neked elmondom! - mosolyogtam rá.
-   Oké! - mondta vidáman.
-   És nekem? Aki évek óta a haverod? - kezdett csikizni Zayn, majd nevetve elkaptam a kezeit.
-   Neked nem! - nevettem. - Mert te szövetséges vagy! - mondtam nevetve.
-   Jó, majd megkérdezem Gigi-t! - mosolygott rám gonoszan.
-   Úgyse mondom el! - legyintett, majd felszaladtunk.
Elmeséltem Gigi-nek mindent.
-   Tök édesek lennétek! - mosolygott rám. - Egyébként, pedig látszik Louisn, hogy egyáltalán nem hagyod hidegen! Már csak ha azt megfigyeljük, hogy hogyan néz rád, vagy a kis perverz csatára a kocsiban.
-   Bár így lenne! - sóhajtottam és eldőltem az ágyamon.
-   Így van! - mosolygott Vick. - Megtettél mindent, nem tehetsz mást már!
-   De hidd el, hogy valami iszonyú édeset fog neked mondani, majd összejöttök és minden tökéletes lesz! - mosolygott Gigi.
-   Remélem így lesz! - öleltem meg.
-   Biztos lehetsz benne! - lökött meg Vick.
Lementünk, majd mindenki egy filmet nézett. Lassan kezdett belőlem eltűnni az a rengeteg energia és elaludtam a kanapén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése