2015. november 22., vasárnap

4. rész

Sziasztok! Meghoztam a következő részt, remélem tetszeni fog. Ne felejtsetek véleményezni, kíváncsi vagyok, mit gondoltok a történetről!
~2013~
És, megint megnyertem egy 1D-s programot! Most éppen nem koncertre kellett mennem, vagy vidámparkba mennem velük, hanem Cassiet elvinni az új filmjükre, aminek még csak a címét sem tudom, de nem probléma, majd alszom alatta egy jót! Mikor elkészültem a fürdőben, a szekrényemet támadtam meg. A ruhámat nem variáltam túl, mert a számunkra szokásos plázába megyünk, ami a legnagyobb pláza Londonban, de mivel mi gyalog is simán ott vagyunk maximum 40 perc alatt, ezért mindig oda járunk. Gyorsan készen lettem, kisminkeltem magam, a hajam kontyba fogtam hajfánk segítségével. Mikor készen lettem, a fekete táskámba tettem a telefonom, kulcsaim, pénztárcám és a további szükséges dolgokat. A táskámat a kezemre akasztottam, majd lementem.
Chad
-    Indulhatunk már? - kérdezte izgatottan Cassie.
-    Persze, de attól, hogy mi hamarabb indulunk, a busz nem jön hamarabb! - mondtam, majd elindultunk.
Egy utcát sétáltunk a buszmegállóig. 15 percet vártunk a buszra, majd a pláza felé robogtunk. Mikor odaértünk, sok rajongó állt a sorban. Nekem egy régi haverom dolgozik a moziban, így lefoglalta nekünk a jegyeket. Én előre tolakodtam a sorban, a húgom kezét fogva, aki jött utánam. A büfénél álltam.
-   Chad! - kiabáltam rá.
-   Mi az?! - fordult oda gondterhelt fejjel, majd mikor meglátott elmosolyodott.
-   Szia! Engedj be abba a terembe! - mondtam, majd kijött a pult mögül.
-    Gyertek! - mondta, majd behúzott egy terembe.
-    Köszönöm! - mosolyogtam, majd leültem volna.
-    Állj! Van itt egy kis meglepetés, amit megmutatok, de miért? Mit nyerek azzal, hogy beengedtelek és megmutatom a meglepetést? - kérdezte.
-    Nem tudom, egy napi jó cselekedet?! - kérdeztem mosolyogva.
-    Vicces vagy! - forgatta a szemét.
-    Mit akarsz? - kérdeztem sóhajtva.
-    Randizz velem! - kérte.
-    Felejtsd el! - mondtam karba tett kézzel.
-    Akkor fáradjatok ki! - mondta.
-    A volt barátom vagy, nem megyek veled sehova! - mondtam határozottan.
-    Akkor?! - kérdezte vigyorogva.
-    Megmondtam! Nincs veled bajom, de maximum barátok lehetünk! - mondtam.
-    Nekem más erről a véleményem! - vigyorgott.
-    Szállj le róla! - szólt mögöttem egy férfi hang.
Hirtelen hátra fordultam, majd Zaynt pillantottam meg.
-    Tartozol nekem! - mondta Chad és kiment.
-    Köszönöm! - fordultam Zayn felé. - Iszonyú erőszakos! - mondtam, mire mosolyogva magához húzott és megölelt.
-    Várjunk, ti vagytok a meglepetés? - kérdeztem. - Vagyis most ide beengedik a rengeteg sikítozó lányt? - kérdeztem.
-    Nem, csak pár ember jöhetett ide, akik együtt vannak, akik most ti lettetek! - ölelt meg Niall.
-    Tök jó! - mondtam unottan.
-    Juj, Én is ölelek! - szaladt oda Louis, majd megölelt.
-    Kihagytok?! - kérdezte Harry, majd odaszaladt a húgommal a kezében és megöleltek minket.
Leültünk, majd megnéztük a filmet.
-    Hogy tetszett? - kérdezte izgatottan Liam.
-    Szuper volt! - ölelte meg őt Cassie.
-    Aha... nem volt rossz! - mondtam vállat rántva.
-    Tetszett?! - nézett rám hatalmas szemekkel Louis.
-    Ilyet nem mondtam! - mondtam a mutató ujjam felmutatva.
-    De utaltál rá! - vigyorgott Niall.
-    Oké, igen jó volt! - mosolyogtam.
-    Tetszett! - ugrált Zayn, mint egy óvodás.
-    Tetszett! - mosolyogtam, majd felálltam.
Hirtelen Louis csapódott nekem és megölelt.
-    Valld be, hogy szeretsz minket! - szorongatott Louis.
-    Akkor elengedsz? - kérdeztem.
-    Igen! - bólogatott.
-    Szeretlek titeket! - mondtam, mire Louis elengedett és ellépett egyet.
-    Szeretsz! - mondta vidáman, majd újra rám tapadt és ölelt, ahogy tudott.
-    Nem erről volt szó! - mondtam.
Louis, csak ölelt.
-    Indulás! - mondta Liam, miközben lefejtette rólam Louist.
-    Akkor sziasztok. - mondtam, majd a telefonomat megnézve indultam volna, de elképedtem. - Basszus! - mondtam. - Lekéstük a buszt! - mondtam Cassienek.
-    Gyalog megyünk? - nézett rám fájdalmasan Cassie.
-    Van jobb ötleted? - kérdeztem rá nézve.
-    Hazaviszünk! - karolt át mosolyogva Zayn.
-    Hogyan? Be se férünk egy autóba. - mondtam.
-    Majd Én hazaviszlek titeket! - mosolygott Louis, majd maga mellé rántott.
Végül Louisval mentünk. Otthon kirakott, majd elment.

Komizz: Mi a véleményed a történetről? 


3 megjegyzés: