2015. november 23., hétfő

5. rész

~2014~
Cassievel voltak nehéz hónapok. Ki-be járkáltunk a kórházba. Végül jobban lett és haza költözött. Sajnos ezalatt az idő alatt Én is sokkal szomorúbb lettem, kivéve Cassie előtt. Előtte ugyan olyan maradtam. Egyik nap valaki kopogott az ajtómon, mikor éppen azon gondolkoztam, hogy mennyire szeretem az egyetlen húgomat. A könnyeimet gyorsan letöröltem, majd a tükröm előtt feltettem a szemüvegem. Kinyitottam az ajtót, majd legnagyobb meglepetésemre Liam állt előttem.
-    Minden rendben? Anyukád mesélte, hogy mennyire megviselt ami Cassivel történt. - mondta, mire arrébb léptem, hogy bejöjjön.
-    Titokban tartod? - kérdeztem.
-    Persze. - bólintott.
-    De a bandának se mond el! - mondtam határozottan,
-    Nem fogom! - mondta és megölelt.
-    Borzasztó volt! Sírva aludtam el és mikor felkeltem, akkor is látszott a szememen, hogy egész éjjel bőgtem! - mondtam és megint egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-    Nem lesz baj! - ölelt szorosan magához Liam. - Erős a húgod! - mondta és a hajam simogatta.
-    De Ő beletörődött! Érted?! Tudod, hogy mennyire tud fájni, mikor teljesen normálisan beszél arról, hogy meg fog halni?! Borzasztó! - mondtam sírva.
-    Nyugi Jasmine! - ölelt szorosabban és simogatott, de nekem csak remegtek a vállaim és áztattam a pólóját.
-    Liam, minden évben találkoztunk, minimum egyszer! - mondtam és felnéztem rá Ő, pedig letörölte a könnycseppet a szemem alól. - Csodás emberek vagytok! - mondtam. - Nekem nincsenek barátaim, ti viszont olyanok vagytok egymásnak, mint a testvérek! Ezt soha ne felejtsd el! Soha, érted?! Én mindenről lemondtam Cassie miatt és jól tettem, de ti sose felejtsétek el egymást! Azt hiszem, nem láttam még a tiéteknél szorosabb barátságot! Ezt ne engedjétek, hogy holmi kis dolgok, esetleg lányok tönkretegyék! - mondtam.
-    Jasmine, csodálatos lány vagy! Kérlek ne sírj! Minden rendben lesz, te is tudod! - mondta és megpuszilta a homlokom.
-    Menj le, ne beszélj erről senkinek Én, pedig megigazítom a képem! - mutattam a fürdőre.
Mindketten elindultunk. Mikor már semmi nyomát nem láttam a könnyeimnek, lementem. Liam arcán láttam, hogy meglepődött azon, hogy nem látszik a sírás nyoma. Jártam egy tanfolyamra, mert azt hittem, majd színházban leszek sminkes, vagy ilyesmi.
-    Szia! - ölelt meg Niall.
-    Helló! - mosolyogtam és visszaöleltem.
Mikor elengedett, körülnéztem.
-    Mi a mai program? - kérdeztem.
-    Veszel nekem egy kutyát! - vigyorgott Cassie.
-    Természetesen, rögtön az után, hogy te elhoztad nekem a tökéletes herceget fehér lovon! - mondtam karba tett kézzel.
-    Nézz körül! - nevetett.
-    Már csak a ló hiányzik, meg, hogy a békákat herceggé változtasd! - mondtam nevetve.
-    Kösz! - mondta egyszerre a 1D.
-    Na, mi a program? - kérdeztem.
-    Nem is tudom... mi? - nézett a többiekre Hazza.
-    Rám ne nézz! - rántott vállat Niall.
Végül semmi izgalmas nem történt, inkább otthon elvoltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése