2016. február 9., kedd

40. rész

* Jasmine szemszöge *
Reggel mikor felébredtem, hatalmas csend fogadott. Louis és Eleanor szobájában voltam és rajtam kívül még Bory szuszogott a kiságyban. Megnyomtam a hozzám legközelebb eső telefont, vagyis Louisét: 14:37. Elmosolyodtam, mert örültem neki, hogy nem hajnali 5-kor keltem. Motoszkálást hallottam a fürdőből, majd kilépett Louis alsóban. Én mosolyogva megtöröltem a szemem, majd az éjjeli szekrényről elvettem a szemüvegem és az orromra csúsztattam. Az egész alakos tükör elé mentem, majd végignéztem magamon. Annyira nem voltam borzasztó, mintha 4-kor keltem volna.
-   Jól aludtál? - suttogta Louis.
Én csak bólogatva hümmögtem.
-   Jössz? - mutatott az ajtóra, mire bólintottam és követtem.
Halkan becsuktam magam után az ajtót és Louis után siettem.
-   Jól aludtál, vagy álmodban kitaláltad, hogy hallgatással büntetsz? - kérdezte mosolyogva.
-   Jól aludtam! - mosolyogtam rá, majd megláttam a kanapé mögött Vickyt, mire nekifutásból megöleltem hátulról, így ráestünk a kanapéra.
-   Kösz! - morgott alattunk Niall. - Éppen emésztettem, de semmi gáz! - mondta, mire felnevettünk.
-   Jas, nem aludtad ki magad egy kicsit túlságosan is? - kérdezte nevetve Vicky.
-   Nem! - ugrottam fel vidáman.
-   Szerintem túl sok benned az energia! - mondta nevetve Ginger a konyhából.
-   Lehet! - rántottam vállat. - De látom a kezedben a csokit! - mutattam rá, mire elnevette magát és odadobta nekem.
Én vigyorogva a pultra könyököltem és figyeltem, ahogy Harry és Liam a konyhában forgolódnak.
-   Jas, mitől vagy ilyen vidám? - kérdezte nevetve Hazza.
-   Mit tudom Én! - rántottam vállat. - Zavar? - kérdeztem mosolyogva.
-   Nem, örülök neki! - nevetett.
-   Amúgy meg ki altatta el az ördögöt? - kérdeztem.
-   Én! - mosolygott büszkén Liam.
-   Hogyan? - kérdeztem nagyra nyitott szemekkel.
-   Varázserővel! - nevetett.
-   Kérek! - mosolyogtam.
-   Egy tündérkétől kaptam! - nevetett Payno.
-   Akkor nekem miért nincs? Én maga vagyok a tündérkirálylány! - mosolyogtam, majd elnevettem magam.
-   Csinálunk live-ot? - kérdezte Hazza.
-   Juj! - pattantam mellé, majd angyali mosolyt varázsoltan. - Csináljátok az Én telefonommal! - nyafogtam.
-   Miért? - kérdezte Niall.
-   Hogy szeressenek a fanok! - mosolyogtam.
-   Azt hittem téged nem izgat, ha nem szeretnek! - mosolyodott el Louis.
-   Hát nem is, de mégis jobb, ha szeretnek!
-   Oké, de benne leszel! - mondta Liam.
-   Nem! - ráztam a fejem.
-   De! - mondták egyszerre.
-   Jó, akkor felöltözöm! - sóhajtottam, majd elráncigáltam a bőröndömet.
Gyorsan elkészültem és kiírtam a Directioner csoportba, hogy csinálok a srácokkal live-ot. Mindenki örömködött, meg ilyenek, mire mosolyogva helyeztem ki a telefonomat a polcra és a srácok leültek a kanapéra Én meg középre a kanapé elé törökülésbe. Ha törökülésben ültem, pont benne voltam a képbe, viszont ha lefeküdtem akkor nem.
-   Régen volt ilyen videó, de most megint válaszolunk a kérdéseitekre! - mondta mosolyogva Niall.
-   És ki olvassa fel? - néztem fel a kanapéra.
-   Hát te tudod e jelszavad! - rántott vállat Liam.
-   Adjatok egy telefont! - nyújtottam a kezem, mire Harry a kezembe nyomta az övét.
Gyorsan megkerestem a Facebook-ot, majd bejelentkeztem.
-   Juj, de sok hozzászólás van! - örömködtem. ú
-   Jól van szivárványlány, nem olvasnád a kérdéseket? - lökött meg Louis.
-   Nem tetszik ez a név és ne szemtelenkedj! - néztem fel rá, majd elnevettem magam.
-   Idősebb vagyok nálad! - nevetett.
-   Én meg Jasmine! - nyújtottam rá a nyelvem. - Tehát akkor a kérdések! - néztem vissza a telefonba.
Görgettem a lefelé, majd találtam egy képet Kevinről, amin elég jól nézett ki és egy kutyussal volt, így like-oltam.
-   Az ki? - kérdezte Tommo.
-   Senki... - görgettem lejjebb.
-   Az Kevin volt? - csodálkozott Niall, mire szégyenlős mosollyal felnéztem rá.
Nevetve nyomta össze az arcom a két kezével.
-   Tehát a kérdések! - tereltem a témát. - Melyik szuperhős lennétek legszívesebben?
-    Öhm... - gondolkozott Hazza.
-    Lehet gonosz is? - kérdeztem rájuk nézve.
-    Gondolom, de azért mondj egy jót is! - rántott vállat Liam.
-    Hát gonosznak Joker lennék, szuperhősnek meg Macskanő, vagy Batman, de Ő pasi! - mondtam mosolyogva.
-    Én pókember! - mondta Louis.
-    Ja, Én is! - bólintott Niall.
-    Vagy Superman! - tette hozzá Tommo.
-    Én Vasember! - mosolygott Hazza.
-    Batman! - mosolygott Liam.
-    Milyen rajzfilm figura lennél és miért? - tettem fel a következő kérdést.
-    Jobb kérdéseket olvass! - lökött meg a lábával Liam.
-    Ez tök jó! - mondtam. - Én Garfield lennék, vagy valami Disney hercegnő! - mosolyogtam.
-    Hozzád tudod ki illene? - kérdezte Harry.
-    Ki? - néztem fel rá.
-    A gonosz mostoha! - nevetett. - Vagy valami boszorkány!
-    Itt kell ülnöm a földön és még gonoszkodsz is! - néztem rá mérgesen karba tett kézzel. - Amúgy ha boszorkány lennék az első dolgom az lenne, hogy valami csúnya bogárrá változtatnálak!
-    Azt hittem békává! - nevetett.
-    Hogyisne! Hogy visszaváltozz? Felejtsd el! Én nem kispályás gonosztevő lennék! - legyintettem.
-    Na, olvasd már! - lökött meg a lábával Louis.
-    Te leszel a második! - átkoztam meg, majd nézegettem a kérdéseket. - Jasmine tudsz énekelni? - olvastam fel, majd válaszoltam is. - Nem és nem szeretik ha énekelgetek! A suliban is inkább adott egy 4-est az énektanárom, mint énekeltetett. Az elmélethez is hülye voltam, tehát rengeteg énekórán elengedtek és elmentem vásárolni, vagy ilyesmi. - rántottam vállat, majd lejjebb görgettem. - Jasmine, ugye nem csak azért barátkozol a srácokkal, mert híresek, vagy a pénzük miatt? Én nem gondolom így, viszont sokan igen. Zárójelben: újságírók, celebek. - olvastam fel. - Hát nem! - mondtam határozottan. - Természetesen azért barátkozom velük, mert nagyon szeretem őket és nagyon aranyosak, már aki... - néztem mérgesen Harryre.
-    Gyere Te! - húzott magához Harry, majd megölelt. - Tudod, hogy hercegnő vagy! - mosolygott.
-    Nem, tündérke vagyok! - nevettem, majd visszaültem. - A hírnév amúgy sem izgatna, a táncon kívül utálok a figyelem középpontjában lenni, a pénzről meg annyit, hogy utálom, ha nekem kifizetnek valamit és nem lenne gondom anyagi téren amúgy sem. - mondtam.
-    Kis édes! - rakta a nyakamba a lábát Niall.
-    Két nagy büdös! - löktem le a lábait.
-    Na olvasd! - mondta Hazza.
-    Juj ez jó! - mosolyogtam. - Milyen fura szokásotok van?
-    Utálok zoknit hordani, túl sok teát iszom. - mondta Louis.
-    Túl sokat eszem. - mondta Niall, mire elnevettem magam.
-    Meztelenül alszom! - mondta Hazza.
-    Aludtam már veled! - néztem rá.
-    Megtiszteltelek! - nézett rám mosolyogva.
-    Kösz... - húztam össze a szemem. - Asszem.
-    Énekelek a zuhany alatt! - mondta Payno.
-    Jas! Sorold! - nevetett Liam.
-    Hát... nekem túl sok van! - legyintettem.
-    Legalább 5-öt! - mondta Louis.
-    Mindig ilyen vackokat reggelizek, sose normális reggelit. Hajlamos vagyok ilyen nagyobb táncbemutató próbák előtt túl sok kávét inni a próbán, pedig energiaitalt és így sokszor nagyon pörgök!
-    Jó, de te van olyan, hogy egyébként is nagyon pörögsz! - nevetett Liam.
-    Igen, ezért ezt így a mindennapokban nem csinálom. - bólintottam. - Ha beülök az autóba és nem Én vezetek, akkor az első kanyarnál már alszom, főleg ha hátul ülök és ha mindkét oldalamon ülnek. Sajnos keveset olvasok, de akkor sem rendes könyveket, sok blogot olvasok. És az utolsó, hogy ha lezuhanyzom és felveszem a pizsamámat, egyszerűen nem birok zokniban lenni! Csak mezítláb! - fejeztem be, majd tovább görgettem. - Jó elég belőlem! - legyintettem.
Kiválasztottam a megfelelő kérdést.
-    Srácok szerintetek szép lány Jasmine? - tettem fel a kérdést.
-    Legszebb! - simogatta meg a fejem Liam.
-    Jó, ez egy kegyes hazugság volt, na folytassuk! - legyintettem. - Ki tud a leghangosabban sikítani? - tettem fel, majd meg is válaszoltam. - Biztos, hogy Én. - rántottam vállat.
-    Szerintem meg Én! - lökött meg Louis.
-    Versenyezzetek! - mondta mosolyogva Liam.
-    Jó, Te kezded! - mutattam Louisra.
Meg kell hagyni, nagyon hangos volt, de tudtam, hogy túl tudom sikítani. Nagy levegőt vettem, majd a szemeimet becsukva visítottam.
-    Amúgy eddig nem aludt Bory? - kérdezte Liam.
-    Basszus! - mondtuk egyszerre Louisval.
-    Megyek! - mondta mosolyogva Eleanor, majd elment érte.
-    Szomjas vagyok! - álltam fel, majd a hűtőből hoztam magamnak egy hideg 1,5 literes jeges teát.
-    Adj! - nyafogott Niall.
-    Nem adok! - mondtam mosolyogva, majd ittam belőle.
-    Jasmine! - kérlelt, mire a kezébe nyomtam.
-    Na akkor olvasom... - néztem a telefont. - Melyik a kedvenc sportotok?
-    Foci! - vágták rá.
-    Illetve a golf! - mondta Niall mosolyogva.
-    Nekem nincs... - gondolkoztam el. - Hát nagyon régen, mikor nagyon kicsi voltam, fociztam, de utáltam úgy ahogy van és egyszer idegbajt kaptam, aztán kitettek a csapatból. Meg úsztam is, de azt is utáltam, mert klór szag lettem és fúj... Meg aztán megint jártam focizni, de akkor már csak a srácok miatt és igazából csak ültem. Tehát nem voltam ilyenekben szerencsés! Te tesiből! Nagyon utáltam és össze-vissza törtem magam, aztán szereztem felmentést évekig, tehát nem vagyok oda a sportokért, táncolok! - rántottam vállat.
-    Mit jelent az, hogy idegbajt kaptál? - kérdezte nevetve Niall.
-    Hozzávágtam egy labdát az egyik csapattársamhoz, bokán rúgtam az edzőmet és kirúgtak. - rántottam vállat, mire mindenki rajtam röhögött. - Angyali kisgyerek voltam! - villantottam 1000 wattos mosolyt. - Na az elmebajosokkal ne foglalkozzunk! - legyintettem a hátam mögé, mire Louis meglökött a lábával Én, pedig előre estem. - Felmondok! - mondtam, majd kimentem a képből, egészen a konyháig.
Elővettem egy csokit, majd enni kezdtem.
-    Semmi gáz, visszavarázsoljuk Jasminet! - mondta Louis, majd megindult felém, kikapta a csokit a kezemből és az ölébe kapott.
Visszaültetett a helyemre, mire csak duzzogtam, de nevettem.
-    Nem akarok itt lenni! - nyafogtam.
-    És ha visszaadom a csokid? - kérdezte mosolyogva Louis.
-    Akkor jó leszek! - néztem fel rá mosolyogva, mire odaadta.
-    Louis gyakorolja az apaságot! - nevetett Liam. - Jasmine tökéletes erre!
-    Elmegyek! - néztem rá duzzogva.
-    Akkor elveszem a csokid! - szólt rám Louis, mire előre fordultam és majszoltam a csokit.
-    Olvass! - mondta Harry.
-    Jó... - morogtam, majd kerestem egy érdekesebb kérdést. -    Ki a legrosszabb a kapcsolatok terén és miért?
-    Ez elég egyszerű! - nevetett Niall.
-    Igen, ez csak Jasmine lehet! - nevetett Hazza.
-    Jó, ez igaz! - mosolyogtam. - De csak mert válogatós vagyok és gyerekes! - mondtam.
-    Meg hamar ráunsz valakire! - nevetett Louis.
-    Lehet, de csak ha tényleg nem tud meglepni! Semmivel. - ráztam a fejem.
-    Na olvasd a kövit! - mondta mosolyogva Liam. ú
-    Szeretnétek-e tetkót zárójelben: még? - tettem fel.
-    Nem tudom, igazából most így annyira nincs tervem, de előfordulhat. - mondta Liam.
-    Nem! - vágta rá Nialler.
-    Jasmine! - nézett rám mosolyogva Hazza. - Tudtommal neked sincs!
-    Nincs, de akartam. - mondtam.
-    És? Miért nem csináltattál? - kérdezte Louis.
-    Csak gondolkoztam rajta, hogy csináltatok, aztán kinéztem mit akarok, de konkrétan irtózom a tűktől, a kórháztól és minden ilyesmitől! - mondtam.
-    De ott nem látod a tűt! - mondta Liam.
-    De tudom, hogy ott van meg érzem és juj! - mondtam és közben kirázott a hideg. - Oltásnál is le kellett fogni, egyszer meg elájultam, egyszer ellógtam, egyszer meg hánytam. - soroltam.
-    Oké, de az nem olyan! - lökött meg Hazza.
-    Nem baj! Nekem nem kell! - mondtam, majd megvakartam a csípést a kezemen, amit még LA-ben szereztem.
Mikor rá néztem, vérzett. Nagyon csodás! Éjjel mindig agyon vakarom, ha nappal nem is, mivel nem akarom elvakarni, de sikerült.
-    És vérzik a kezem! - jelentettem be.
-    Miért? - kérdezte csodálkozva Niall.
-    Kivakartam, ugyanis valami megint megcsípett! - mondtam mérgesen.
-    De miért vakarod akkor? - kérdezte Louis.
-    Éjjel szoktam vakarni!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Össze tört a telefonom és csak ma érkezett az új szóval ezért nem tudtam írni.
    Ahogy megkaptam az újjat elolvastam az új részeket és azok is jók lettek.
    Na: Ez a rész is nagyon tetszett, nem tudok mit mondani mert szinte tökéletes volt.
    Ja de annyit hogy remélem össze jön Jas Kevinnel és Louis féltékeny lesz.
    Amúgy megkérdezhetem hány éves vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Annyit elárulok előre, hogy még tartogatok pár meglepetést ;) Egyébként 13 (remélem, nem zavar, hogy ilyen fiatal vagyok, mert néhányan azt mondták, hogy túl fiatal vagyok az íráshoz és hasonlók :()

      Törlés