2016. február 26., péntek

49. rész

Korán reggel arra ébredtem, hogy ébreszt a telefonom. Összedobáltam a ruháimat a táskámba és rohantam a próbára. A mai az utolsó próbánk, holnap este, pedig "show time!". Ma érkeznek meg a ruhák a gyerekeknek és nekünk, amik pontosan ugyan olyanok, amilyenek a videóban szerepelnek. Még mindenki aludt - beleértve fél Londont - amikor Én már úton voltam. Közben beugrottam energiaitalt venni. Hatalmas boldogsággal töltött el, hogy egész nap táncolni fogok, gyerekeket állítgatni és ilyenek. Mikor megérkeztünk először összegyűjtöttük a gyerekeket.
-   Ma mindenki maximálisan odafigyel mindenre, ugyanis holnap este itt lesz egy csomó meglepetés vendég és mindenkivel találkozhattok, megbeszéltem. - mosolygott Vicky
-   Tehát ma mindenki figyel és lehet, hogy nagyon fárasztó lesz, de ma este mindenki időben megy aludni és holnap este úgy pörög, mint Én! - mosolyogtam.
-   És akkor most először álljunk be a BSE-hez! - mondta Zara.
-   Arra figyeljünk, hogy mindenki pontosan oda, ahová állítottuk! - mondta Meghan.
Az első dal lesz a 4-es csajos, amiben nem igazán van semmi különleges azon kívül, hogy nagyon szexi.
A második a Kiss You. Igazából abban nincs olyan nagy érdekesség, csak táncolnak a gyerekek, de nagyon édesek és a végén felállnak egy nagyon nagy körbe és mindenki puszit ad a tőle balra lévőnek.
A One Way Or Another azért lett aranyos, mert készítettünk videókat, ahol a hatalmas gyerek csapat utazik a buszon, ahogy minden gyerek táncol a háttérben a London Eye-al pontosan azt, ami a videóban van. Azt ugyan nem videóztuk le, hogy zuhanyoznak, de például liba sorban átvonultak a zebrán nevetve és közben aki tud cigánykerekezett és hasonló szépségek. És azt is felvettük, ahogy a rengeteg gyerek a kamerával a kezében énekel. A legeslegvégén, pedig azt, ahogy mind a négyünkön össze-vissza lógnak a gyerekek és sikítunk.
A másik két dal egyike a One Thing lett. Ez is nagyon vicces, ugyanis megcsináltuk a videót a rengeteg gyerekkel, ami végig a kivetítőn megy majd, miközben Ők előtte táncolnak. A forgatásosdi nagyon vicces volt, főleg mikor a parkban rohangáltak.
Megbeszéltük, hogy a Best Song Ever legelején mindenki minden gyerek aranyosan ül egy hatalmas kupacban a színpad közepén és hangosan egyszerre éneklik a BSE-t, majd utána jön a törünk-zúzunk rész és legvégére a táncos részre mi 4-en is beállunk táncolni.
A gyerekek még a History-t választották, ami az egész lezárója volt, ugyanis azt raktuk be a bakik alá, amiket végig Preston vett fel. Az nagyon vicces, ugyanis ennyi gyerekkel szinte minden második percben nevettünk. Benne van az összes nyelvbotlásunk, mikor a Best Song Ever végén eldőlök, ami annyiszor történt meg, hogy egymás után sorozatba vágta össze Preston. Az is benne van, mikor egy kupac gyereket ölelgetünk, vagy mikor szünetet tartottunk és poénból bekapcsoltuk a Perfect-et és előadtuk - a színpadon fetrengve - mennyire csodás hangunk is van. Meg olyan is volt, hogy csak úgy elkezdtem énekelni a Steal My Girl-t - természetesen tök hamisan - és Camilla, Zara, Meghan és Vicky, pedig mint a rajongók a színpad előtt ugráltak röhögve. Meg mikor mi piszkáltuk a gyerekeket és nem fordítva. Egyszóval az összes "okosság" amit sikerült összehoznunk a próbák alatt.
-   Gyerekek, most az utcán mindenki hülyének fog nézni, de elmegyünk együtt Mekibe! - kiabáltam mosolyogva, mire sikítottak.
Mikor összeszedtünk mindenkit, elindultunk. Hát igen, érdekesen nézett az eladó csaj. A fél Mekiben a mi gyerekeink ültek és nevetgéltek.
-  Gyertek! - kiabált Zara, majd készítettünk egy olyan selfie-t, amiben az összes gyerek és mi 4-en is benne voltunk.
Mikor megettük visszamentünk és a gyerekeket már vitték is haza. Mi is összecuccoltunk és hatalmas 4-es öleléssel búcsúztunk. Megbeszéltem Liam-el, hogy értem jön. Vártam, majd Louis érkezett. Beültem mellé, majd hátra dobtam a táskámat.
-  Imádom a gyerekeket, de ez nagyon fárasztó! - sóhajtottam és kényelmesen hátradőltem az ülésen.
-  De holnap minden tökéletes lesz! - mosolygott rám.
-  Meg fogsz lepődni, hogy mennyire! - nevettem.
-  Csak ne izgulj! - mosolygott rám. - Tudom, hogy ott lesz Zayn és Gigi is, de ne parázz rá! - legyintett.
-  Á, csak egy Victoria's Secret modell ül majd az első sorban! - ironizáltam. - Nem fog elmenni a maradék önbizalmam!
-  Maradj már! - nevetett. - Úgy táncolsz, hogy Gigi Hadid levetkőzhet melletted, akkor is rád figyelnének! - mondta mosolyogva.
-  Ez erős túlzás! - néztem rá mosolyogva.
-  Nem Jas, ez nem az! - rázta a fejét, mire csak mosolyogtam. - Amikor te táncolsz, az ember nem tud nem rád nézni! Egyszerűen ragyogsz.
-  Köszönöm. - mosolyogtam.
-  Meg amúgy is! - nevetett. - Bármilyen más esetben is rád figyelnének az emberek és nem Gigi-re, ugyanis sokkal hangosabb vagy nála!
-  Kösz! - nevettem.
-  Most képzeld el! - nevetett. - A bemutató után ott beszélget Gigi egy csapattal, miközben pár méterrel arrébb te magyarázol. Biztos, hogy aki Gigi-vel beszélget az is rád néz minimum egyszer, ugyanis te egy ilyen vidámság bomba vagy. - nevetett.
-  Jó, lehet. - nevettem. - De Én nem ismerek ilyen embereket! Vagyis titeket, meg Zaynt de kb. ennyi!
-  Figyelj, megmondom mi lesz! - mondta. - A bemutató után velünk kérnek majd egy képet a gyerekek és egy aláírást, maximum megölelnek, de veled fognak beszélgetni, neked fogják megköszönni! - mondta, mire elmosolyodtam.
-  Oké, ez most egy jó mondat volt! - mosolyogtam rá.
-  Tudom! - mosolygott. - De tényleg ne aggódj! Főleg Gigi miatt ne! Valószínű, hogy nem fogod sokat látni, főleg ha nem bírjátok majd egymást. - mondta.
-   De Én akkor sem vagyok egy modell! - nyafogtam. - Sem egy sztár csaj!
-   Önmagad vagy és így szeretünk! - mosolygott.
-   Honnan veszed ezeket a tökéletes mondatokat? - kérdeztem mosolyogva.
Elmosolyodott, majd átölelte a nyakam és magához húzott, így megpuszilta a fejem tetejét. Mikor hazaértünk ebédeltünk, majd pihentünk. Én a kanapén ültem, mellettem Liam, a másik oldalamon Harry, Louis a fotelben Eleanor az ölében, Niall is fotelben. Én a telefonomat a kezembe véve kezdtem unatkozni. Hirtelen jött egy üzenetem a Vickyvel és Gingerrel közös csoportba.
Emberek Én gondolkoztam! - írta Ginger.
Vigyázz ne vidd túlzásba! :D Amúgy Jas, úton vagyok hozzád! - írta Vicky.
Hozzám mégis miért nincs úton Hazza? 
Mindjárt elküldöm! :D
-    Harry a barátnőd hiányol! - nevettem.
-    És ezt miért veled beszéli meg? - kérdezte.
-    Mivel egy házban lakunk, elég logikus! - rántottam vállat.
-    Akkor megyek. - állt fel és el is ment.
Elküldtem! :D 
Jasmine, mi van ezzel a Louis üggyel? - írta Ginger.
Éppen a barátnője ül az ölében! 
Te? - írta Gin.
Nem! Eleanor. 
-    Itt vagyok! - ugrott be az ajtón Vicky.
-    Meghalok! - néztem rá, mire mellém huppant.
-    Miért? - kérdezte.
-    Unatkozom, izgulok és ennyi. - magyaráztam.
-    Azt hittem már hívhatom a repülőteret, hogy ne engedjenek! - nevetett Vick.
-    Vicky! - döntöttem a fejem a vállára sóhajtva. - Én nem akarok itt lenni!
-    Menj fel! - mondta.
-    Jössz velem? - kérdeztem.
-    Nem, azért jöttem ide... - gondolkozott el. - Most nem emlékszem miért, de majd eszembe jut! - mondta.
-    Vegyünk kutyát! - mondta Vick.
-    Minek?
-    Mert az mindig csinál valamit! - rántott vállat, mire nevettem.
-    Nem veszünk. - mondtam. - Tudod mit veszünk? Fekete és tűz vörös rúzst nekem! - mondtam mosolyogva.
-    Én benne vagyok, de rendeljünk! - mondta, majd a telefonomról rendeltünk.
-    Ez kész. - mondtam.
-    Találnom kéne egy új társaságot! - mondta Vicky.
-    Megérkeztem! - jött be Ginger.
Megnéztünk egy-két filmet együtt, majd a két lány hazament, mi pedig aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése