2016. február 19., péntek

45. rész

Reggel korán keltem, de nem akartam felkelteni az egész Tomlinson famíliát, az kéne még! Tuti megátkoznának! Csöndben megmosakodtam, majd felöltöztem. Utána a kezembe vettem a telefonom és ahogy bejelentkeztem a Facebook-ba rögtön írt Kevin. Sóhajtottam, majd megnéztem az üzenetét.
Jó reggelt Gyönyörűség! Esetleg van időd egy idiótára? 
Pálinkás jó reggelt Kevin! :D Már ha az az idióta olyan jól néz ki és annyira édes, mint amilyen eddig volt! :)
Reméljük! 
Na, miről is lenne szó? 
Arról, hogy mekkora hülye vagyok! 
Nos, jó nagy! :D
Sajnálom a hülye féltékenységi rohamomat! Nagyon hiányoztál és nem tetszett, hogy vele aludtál, de tudom, hogy csak a legjobb barátod és 100%-ig bízom benned! Meg tudsz nekem bocsájtani? 
Természetesen! :) 
Szeretlek! 
Én is! De kérlek ne legyen több ilyen!
Nem lesz, ígérem!
Ebben a pillanatba sikítva rontott be a szobába Phoebe, majd az ágyra ugrott és rögtön utána Daisy, aki átmászott az ágyon, majd mögé bújt.
-   Tudom, hogy itt vagytok! - nyitott be gonosz vigyorral Louis és a "nagyon ijesztő" hangon beszélt.
-   Nyugi van! - mutattam rá mosolyogva.
-   Add át az ikreket! - mondta, mire elvigyorodtam és felugrottam az ágyon és terpeszben állva karba tett kézzel vigyorogtam Louisra.
-   Mert ha nem? - kérdeztem mosolyogva.
-   Akkor te is kapsz amiből Ők! - mosolygott.
-   Mit csináltak? - kérdeztem.
-   Felkeltettek minket úgy, hogy rajtunk és az ágyon ugráltak! - mondta.
-   Lányok! - néztem rájuk mosolyogva.
-   Ne! Jas, ments meg minket! - könyörgött nevetve Daisy.
-   Nos... - gondolkoztam el mosolyogva, majd amolyan "Én vagyok a komoly, gonosz bűnöző, emberkereskedő" vigyorral néztem a lányokra, majd Louisra. - Vidd Őket! - mosolyogtam.
-   Jó üzlet! - rázott kezet velem mosolyogva.
A hátára kapta a két lányt, majd kirohant velük. Én mosolyogva ugrottam le az ágyról és a zsebembe csúsztatva a telefonomat kimentem a szobából mosolyogva.
-   Mi ez a hatalmas mosoly? - lépett mellém mosolyogva Fizzy.
-   Kibékültünk a barátommal! - mosolyogtam rá.
-   A kis édes! - ölelt meg nevetve.
Én nevetve visszaöleltem.
-   Egyébként Én valami mást sejtettem, de majd elmondom, mert ebben a házban, még a falnak is füle van! - nevetett.
-   Rendben! - bólintottam mosolyogva.
Lementem, majd reggeliztünk. Utána Fizzyvel ketten kimentünk a kertbe és leültünk a hintaágyba.
-   Jól sejtem, hogy neked tetszik Louis? - kérdezte mosolyogva, mire a fejemet sóhajtva a vállára döntöttem. - Ezt igennek veszem! - mondta mosolyogva.
-   De inkább érzem magam egynek a rajongók közül, mint bárkinek a srácok köréből. - mosolyogtam rá.
-   Szerintem nagyon aranyos, hogy ennyire szereted a rajongókat! - mosolygott rám.
Én mosolyogva vállat rántottam.
-   Amúgy nagyon összeillenétek Louisval! - lökött meg mosolyogva. - Te annyira hasonlítasz rá! Mármint te is olyan vagy, hogy az ember rá néz még a szobában van, vissza néz és már a kertben rohangál valahol! - nevetett. - Meg imádni való vagy Boryval is és hárman olyan jó családot alkotnátok! - mosolygott.
-   Nem szereted Elt? - kérdeztem.
-   De igen, de teljesen más mint te! - mosolygott. - Én szurkolok, hogy összejöjjetek!
-   Bár ilyen könnyen menne! - sóhajtottam.
-   Ez ilyen könnyen megy! - mosolygott. - Elmondod neki és ennyi az egész!
-   Fizzy! - néztem rá.
-   Tudom, hogy mi volt köztetek! - lökött meg nagy mosollyal.
-   Jó, de az csak volt! - legyintettem.
-   Többször csókolóztatok és majdnem lefeküdtetek! - mosolygott.
-   Az csak volt! - rántottam vállat.
-   Képzeld el, ahogy azt mondja: Jasmine, szeretlek! - próbálta utánozni bátyja hangját.
-   Fizz! - mondtam nevetve, majd mindkettőnkből kitört a röhögés.
Mikor sikerült abbahagyni a röhögést újra normálisan beszélgettünk.
-   Ugye meghívsz a következő táncbemutatódra? - kérdezte mosolyogva.
-   Nem nagy szám! - legyintettem mosolyogva.
-   De meghívsz?  - kérdezte.
-   De meghívlak! - mondtam mosolyogva.
-   Olyan jó fej vagy Jas! - ölelt meg. - Nem olyan vagy velem, mint a bátyám haverja, vagy a nővérem, hanem mint a barátnőm! - mosolygott.
-   Jasmine mindenkivel olyan! - hallottam Louis hangját mögöttünk, mire Én ijedtemben leestem a hintaágyról, de hirtelen megállítottam a kezemmel, hogy ne üssön le. A szemüvegem Louis elé esett le.
-   Jasmine hozza a formáját! - nevettem, majd a szemüvegemért nyúltunk és filmekhez hasonlóan összeért a kezünk.
-   Úr isten! - kezdtem poénkodni. - Hozzámért! - játszottam az őrültet, majd felemeltem a kezem. - Soha nem mosok kezet! - hülyéskedtem tovább, mire mindketten nevettek.
Én visszaültem, pontosabban feküdtem, ugyanis a lábamat Fizzy ölébe tettem.
-   Ja, igen! - mosolyodtam el. - Én mindenkivel jó fej vagyok, mert Én ilyen penge vagyok! - mondtam lazán, majd feltettem a szemüvegem, mire megint mind röhögtünk.
-   Mi volt a téma csajok? - kérdezte Tommo.
-   A büdös lábad! - nézett röhögve Fizzy Louisra.
-   Szerintetek elérem a nagylábujjammal az orrom? Mármint ha a kezemmel segítek? - kérdeztem.
-   Nem! - vágta rá Louis.
-   Szerintem igen! - mosolygott Fizzy.
-   Ha elszakadt a gatyám az a kisebb gond, ha letörik a lábam, az már nagy! - mondtam, majd mosolyogva megfogtam a bokámat és elkezdtem húzni a lábam.
-   Nehogy megcsináld már! - mondta nevetve Louis.
Én elértem és boldogan engedtem el a lábam. Aztán gondoltam egyet és Fizzy orrát megböktem a nagylábujjammal nevetve.
-   A tiedet is elérem! - vigyorogtam.
-   És az enyémet? - kérdezte mosolyogva Louis.
-   Azt biztos nem! - ráztam a fejem. - Ha odáig elér a lábam, mutáns leszek! - néztem rá.
-   Én meg elájulok! - nevetett.
-   Nem büdös a lábam! - mondtam, majd az orromhoz húztam és megszagoltam. - Tényleg nem! - mosolyogtam.
-   Ne magadból indulj ki! - nevetett Fizzy Louisra nézve.
-   De mi volt ez az "elvonulunk mert titkolózunk?" beszélgetés? - kérdezte Louis, mire Fizzy rám mosolygott amolyan "na nyögd ki!" mosollyal.
-   Tudod a titkolózunk arról szól, hogy nem  mondjuk el senkinek! - néztem fel rá vigyorogva.
-   Tehát rólam beszéltetek? - kérdezte mosolyogva.
-   Nem drága egoista! - paskoltam meg az arcát nevetve.
-   Na engedj ide! - mondta, majd megkerülte a hintaágyat és megállt előtte.
-   Bocs, itt már nincs hely! - rántottam vállat mosolyogva, mire Fizz csak nevetett.
-   Ülj fel! - mondta, majd lassan feltornáztam magam.
Louis leült a hátam mögé, majd visszadőltem az ölébe.
-   Tökéletes! - mosolyogtam.
-   Tehát? - kérdezte mosolyogva.
-   Nem mondjuk el! - mosolygott rám Fizz.
-   Tehát leginkább a te titkod! - nézett rám mosolyogva Louis.
-   Igen. - vigyorogtam.
Nekem csipogott a telefonom, amit így kiszedtem a zsebemből és megnéztem. Kevin volt, de el se olvastam.
-   Most ne zaklass! - mondtam, majd lezártam a telefonom.
-   Csak nem összevesztetek megint? - kérdezte Tommo mosolyogva.
-   Nem, most csak nincs kedvem elmagyarázni neki hol vagyok meg ilyenek. - rántottam vállat, majd megint csipogott a telefonom, de ezzel nem is foglalkoztam.
-   És mióta vagytok együtt? - kérdezte mosolyogva Fizzy.
-   Nem tudom. - rántottam vállat. - Nem rég óta.
-   Jas nagyon romantikus lélek! - nevetett Louis.
-   Én az vagyok, de nem tudom órára pontosan! - néztem rá nevetve. - Azt se tudom milyen nap van! - mondtam.
-   Szerintem szerda. - mondta Fizz.
Ekkor csörgött a telefonom. Vicky volt. Én felvettem, majd kihangosítottam.
-   Szia! - köszöntem bele vidáman.
-   Mond, Doncasterben nincs térerő? - kérdezte mérgesen.
-   Miért ne lenne? - kérdeztem nevetve.
-   Ugyanis nem bírsz válaszolni, ha írok neked! - mondta, mire sóhajtottam.
-   Mi van? - kérdeztem.
-   Kösz, jól vagyok és te? - mondta mérgesen. - Így kell beszélni a legjobb barátnőddel?
Louis és Fizzy nevettek.
-   Csak nem ott van a kedves Apu? - kérdezte, mire elnevettem magam.
-   Ő is meg Fizzy is. - mondtam.
-   Amúgy csak azt akartam mondani, hogy van egy tervem! - mondta és hallottam, hogy mosolyog közben.
-   Na daráljad! - mondtam mosolyogva.
-   Összeszedünk még csajokat a táncsuliból és velük összerakunk egy csajos táncot és megcsináljuk a 1D szart. - mondta, mire nevettem.
-   Oké, benne vagyok, de meg kell hívnunk Fizzyt! - mondtam mosolyogva.
-   Hívd! - mondta lazán és elképzeltem, hogy legyint. - De hova menjek? - kérdezte.
-   Ezt nekem kell megmondanom? - kérdeztem értetlenül.
-   Hozzátok nem mehetek, mert nincs kit nyúznom, ugyanis te is és a kedves apuka is elutaztatok. Ginger fogalmam sincs merre van, biztos a göndörrel és fél óra múlva jön a bátyám. - mondta sóhajtva.
-   Menj enni! - mondtam.
-   Aha, anyukám főzött és megsértődik, ha egyedül elmegyek. - mondta, mire sóhajtottam.
-   Akkor csak úgy lógj meg! - mondtam.
-   Ch, a bátyám megkeres. - sóhajtott. - Gondolkoztam rajta, hogy megyek anyukádékhoz, de akkor Ő nézne hülyének! - mondta, mire elnevettem magam. - Na meg tökön szúrnám Jimet, ugyanis én nem fogok úgy ugrálni, ahogy Ő akarja! Maximum fordítva. - mondta, mire nevettem.
-   Megértem, akkor... - gondolkoztam. - Fogadj örökbe egy kutyát!
-   Itt vagy nekem te! - nevetett.
-   Én is téged! - forgattam a szemem. - Vegyél nekem ajándékot! - mosolyogtam.
-   Egy kocsi jó lesz? - kérdezte.
-   Az van, de jöhetne egy BMW. - mondtam mosolyogva.
-   Használt jó? - kérdezte, majd folytatta. - Mert akkor viszem a sarkon állót. Fehér. - mondta, majd elnevettük magunkat.
-   Amúgy sem jó, feketét akarok. - mondtam.
-   Meglesz! - nevetett. - Amúgy most vett egy újat a szomszéd srác, aki elég nagy piás! - gondolkozott hangosan. - Leitatom és nekem adja! - nevetett.
-   Jól van, az tökéletes lesz! - nevettem.
-   Francba, mennem kell. - mondta, majd le is tette.
-   Vick! - sóhajtottam nevetve.
-   Amúgy Ő miért nincs még börtönben? - kérdezte Louis, majd elnevette magát.
-   Senki sem tudja. - sóhajtottam és közben elnevettem magam. - Valószínű miattam.
-   Akkor oké. - nevetett Fizzy.
Louis valahogy mozgott - ami egy ember esetében nem meglepő - Én, mégis morcosan néztem fel rá.
-   Maradjál nyugton! - szóltam rá.
-   Hogy a kis fejed ne lökdössem? - kérdezte gügyögve.
-   Pontosan! - vigyorodtam el, majd újra kényelmesen elhelyezkedtem.
-   Srácok! - rohant ki Daisy, majd gondolkodás nélkül rám ült.
-   Olyan finoman ültél le! - mondta nyögve.
-   Hát, igen! - nevetett.
-   De mi a hír, amiért ide jöttél? - kérdezte Louis.
-   Az, hogy Anya megy vásárolni és veletek leszünk. - mosolygott vidáman.
-   Én megyek Anyával! - ugrott fel Fizzy, rám kacsintott, majd beszaladt.
Én megforgattam a szemem.
-   Ez mi volt? - kérdezte Louis.
-   Én tudom! - húzgálta a szemöldökét rám nézve Daisy.
-   Te tudod mit tanulj meg? - néztem rá mosolyogva, mire kérdőn nézett rám. - Sokkal finomabban rám ülni! - mondtam, mire elnevette magát.
-   Jönni fogsz még? - kérdezte nagy mosollyal.
-   Nem tudom... - néztem fel Louisra.
-   Nyilván! - bólintott mosolyogva.
-   És nem is mész haza? - kérdezte Daisy mosolyogva.
-   Ide is költözzek? - kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
-   Louis szobájában tökéletes lesz neked! - nevetett.
-   Neked meg a táskámban! - kacsintottam, mire Louis is nevetett. - Majd kidugod a fejed és úgy foglak vinni, mint azokat a pincsi kutyákat! - nevettem.
-   Jasmine, annyit mesélt rólad Louis és... - mondta volna, de közbe vágtam.
-   Mennyit? - kérdeztem mosolyogva, majd Louisra pillantottam, aki egy "kicsit" vörös volt.
Daisy csak nevetett azon, hogy mennyire gonosz voltam.
-   Louis?! Vagy hívjalak inkább ráknak? - mosolyogtam rá gonoszan nevetgélve.
Daisy is jót nevetett a gonoszságomon.
-   Jas, ez nem vicces. - mondta, de mosolygott.
-   Jól van, befejeztem! - mondtam összenyomva az arcát.
-   Ez miért jó? - kérdezte. - Egyébként is te vagy a fiatalabb!
-   Mert olyan kis gyurmázni való képed volt kiskorodban! - mondtam mosolyogva.
-   És már nincs? - tettette a sértődötten.
-   Ha azt mondom, hülyén hangzik, meg elég hülyén jönne ki! - rántottam vállat mosolyogva.
-   Jól van! - mondta, majd Ő is összenyomta az arcom.
-   Ez mindennapos? - kérdezte Daisy.
-   Igen! - motyogtam és az Ő arcát is összenyomtam.
-   Miért nem hagyod abba? - kérdezte Louis.
-   Mert így aranyos vagy és kicsit leköptél. - engedtem el húgát és letöröltem az arcom.
Daisy rajtunk röhögött.
-   Te meg mindenkit puszilgatsz! - rántott vállat Louis.
-   Nem is! - ráztam a fejem. - Daisy-t még nem pusziltam meg! - mondtam, majd felültem és megpusziltam.
-   Tehát! - vigyorgott.
-   Nem puszilgatok mindenkit! - tiltakoztam. - Téged nem szoktalak puszilgatni! - vigyorogtam karba tett kézzel.
-   Senki nem érti miért! - mondta nevetve.
-   Mert nem vagy aranyos! - mondtam.
-   Most mondtad, hogy az vagyok! - vigyorgott.
-   Most azt akarod, hogy téged is puszilgassalak, hogy ne puszilgassak senkit? - néztem rá.
-   Azt akarja, hogy csak Őt puszilgasd! - nevetett Daisy.
Louis vigyorogva mutatott az arcára.
-   Ó, persze! - sóhajtottam, majd felültem. - Most miattad itt kell forgolódnom! - morogtam, majd megpusziltam az arcát és inkább ülve maradtam.
-   Srácok! - rohant neki hátulról a hintaágynak Phoebe, így azt meglökte előre, mire Én is Louis előre estünk.
Természetesen leesett a szemüvegem is.
-   Louis, ugye nem estél rá? - kérdeztem ijedten.
-   Megmentettem! - mutatta fel, mire nagyot sóhajtottam és elvettem, majd a fejemre tettem.
-   Hogy lehettek ilyen ingatagok? - nevetett Daisy.
-   Amúgy Én tökre szeretem a húgaidat! - mosolyogtam Louisra a földön fekve.
-   Juj! - sikított a két kicsi és rám ugrottak.
-   Már kevésbé! - nevettem, de ölelgettem Őket.
-   És engem nem? - kérdezte "sértődötten" Louis.
-   Gyere! - nyújtottam a kezem, mire Ő is rám ugrott. - Louis! - sikítottam nevetve.
-   Mi problémád? Nehéznek találod nádszál vékony habtestem? - kérdezte, mire felröhögtem.
-   Louis, ne mozgolódj már! - mondta nevetve Phoebe.
-   Bocs, hogy élek! - mondta Louis nevetve.
-   Jó, de pisilnem kell! - nevetett Phoebe.
-   Emberek, szálljatok le rólam! - nyögtem, mire legurultak. - Kösz! - mondtam nevetve.
-   Jas, annyira jó, hogy jöttél! - mosolygott rám Daisy.
-   Szerintem is! - mosolyogtam rá. - Phoebe, menjél pisilni! - mondtam nevetve, mire elrohant.
-   Holnap megyünk! - nézett rám Louis.
A délutánunk nagyon vicces volt, élveztem. Segítettem főzni Jay-nek, mert szegény közben a gyerekekkel is volt. Este Daisy és Phoebe úgy döntöttek, hogy velem alszanak, így az is vicces volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése