2016. február 11., csütörtök

41. rész

* Jasmine szemszöge *
Éppen most lépünk be a hotelbe Bécsben. Juhú! És a koncert előtt, vagyis holnap fogok találkozni Dave-vel. Már várom, ugyanis elég régen találkoztunk és nagyon jóban voltunk.
Harry átvette a kulcsokat, majd elindultunk föl. Én nagyon fáradt voltam, ugyanis a turnébuszon összesen 5 ágy van és mi 9-en vagyunk. Ráadásul Én vagyok az, aki keveset alszik, mert korán kel, mégis Én alszom a kanapén a két lánnyal. A liftbe belépve a bőröndömet bevonszoltam, a táskámat rátettem és a rágómon csámcsogva a lift oldalának döntöttem a fejem. Mikor elindultunk a zene, ami jobb esetben lágyan szólna, akadozott. Én tudtam mi a baja, így kinyitottam a kis ajtót, ami mögött a színes kábelek rejtőznek, azt a kettőt, amit alig tartott össze valami a rágómmal összeragasztottam, majd bevágtam a kis ajtót és visszadőltem az előző helyemre. A zene rendesen szólt, de ez nem lepett meg.
-    Hogy? - értetlenkedett Hazza. - Mond autót is tudsz szerelni? - kérdezte, mire elmosolyodtam.
-    Egy bizonyos fokig. - mosolyogtam. - De azt jobb szakemberre bízni.
-    De ezt mégis honnan? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Louis.
-    És honnan tudod, hogy melyiket melyikkel kell összekapcsolni?
-    Túl sok a kérdés és túl fáradt vagyok. - mosolyogtam. - De nem nagy történet.
-    És ezt máshol is csináltad már? - kérdezte Eleanor.
-    Meki. - mosolyodott el Ginger.
Én elővettem egy másik rágót és a számba dobtam.
-    Jas, mindjárt megyünk vacsorázni! Felesleges. - mondta Tommo.
Én vállat rántva fújtam lufit, majd mikor megállt a lift lustán kiszálltam. Hazza kinyitotta az ajtót, majd bementünk. Én nagyon elegánsan lerúgtam a tornacipőmet, a táskáimat bevágtam az egyik szobába, majd egyszerűen elnyúltam a kanapén.
-    Jasmine, mit művelsz? - kérdezte nevetve Nialler.
-    Relaxálok! - mosolyodtam el.
-    Zokni és cipő nélkül a kanapén? - kérdezte Payno.
-    Határozottan! Gyorsan szedjétek össze magatokat és zúzzunk vacsizni, mielőtt elalszom, vagy hasonló finomságok! - mondtam.
-    Jó, sietünk. - mondta Ginger, majd elrohant.
Én ott feküdtem, amíg mind készen nem lettek. Felhúztam a cipőmet és megigazítottam a hajam, majd mentünk is enni. Jól esett végre rendes kaja, nem ilyen kacat, amit a turné buszon melegítettünk, vagy egy gyorsétterem autósrészlegéből vettünk. Teleettük magunkat, majd felmentünk. ú
-    Ki alszik a turnébuszban és ki itt? - kérdezte Liam.
-    Nekem annyira mindegy, csak végre ágyon aludjak! - nyújtózkodtam.
Ezt nem tárgyaltuk meg, mivel a csapat szobákra oszlott, kivéve engem, aki a kanapén maradt.
-    Jas, nem jössz a Wellnessbe? - kérdezte mosolyogva Vick.
Én felálltam és elgondolkoztam.
-    Á nem! - ráztam a fejem. - Nézd meg, hogy teleettem magam! - mondtam és kinyomtam a hasam, mire Vicky, Niall és Ginger nevettek. - Belemegyek a vízbe és elsüllyedek! - mondtam mosolyogva, mire megint nevettek. - Pedig menni akartam.
-    Jó, akkor majd holnap jössz? - kérdezte Nialler.
-    Aha, de ne engedjétek, hogy bezabáljak! - simogattam meg a hasam.
-    Oké. - nevetett Gin, majd elmentek köntösben.
Úgy 10 perccel később lépett ki Hazza bekötetlen köntösben.
-    Hol vannak a többiek? - kérdezte.
-    10 perce a Wellnessben, te mit csináltál ennyi ideig? - nevettem.
-    Öltöztem. - rántott vállat.
Én mosolyogva felálltam, majd elé léptem.
-    Hajgumi! - adtam oda neki a csuklómról és amíg összekontyolta a haját bekötöttem a köntösét.
-    Köszi! - ölelt meg mosolyogva.
-    Papucs! - szóltam rá mosolyogva, mire visszarohant érte a szobájába.
-    Tartozom neked! - mutatott rám mosolyogva, majd kiment.
Megforgattam a szemem és a kanapéra csapódtam. Elővettem a telefonomat, de semmi izgalmas nem volt benne.
-    Mit csinálsz? - ült mellém Liam.
-    Semmit! - néztem rá sóhajtva. - Fáradt vagyok, unatkozom és totál nem vagyok önmagam. - döntöttem a fejem Payno vállára.
-    Olyan vagy, mint egy lemerült Jasmine. - nevetett, mire elnevettem magam.
-    Mindjárt jövök, csak felveszem a szemüvegem. - mondtam, mire mosolyogva bólintott.
Gyorsan cseréltem, majd visszaültem Liam mellé.
-    Mit csináljunk? - néztem fel rá.
-    Zuhany és közben kitalálok valamit? - kérdezte, mire mosolyogva bólintottam, majd elgondolkoztam hova is vágtam be a bőröndöm. - Ott van! - mutatott mosolyogva Louis és Eleanor szobájára.
Én sóhajtottam, majd bekopogtam.
-    Igen Jas, itt a bőröndöd! - kiabált ki nevetve Louis, mire elmosolyodtam és benyitottam.
Louis az ágyon feküdt és éppen Deboraht etette, Eleanor a hangok alapján zuhanyzott. Én elmosolyodtam, majd odamentem az ágyhoz. Bory már álmosan pislogott. Az ágyra támaszkodva pusziltam meg a kislány fejét, majd megsimogattam az arcát, mire elmosolyodott.
-    Aludjál vigyori! - mosolyogtam rá. - Ne éjszakázzál, mert apukád egy zombi lesz a színpadon. Jó leszel? - kérdeztem tőle és elé emeltem a mutató ujjam, mire megfogta a kis kezével. - Jó, megbeszéltük! - pusziltam meg, majd visszamentem a bőröndömhöz.
Semmi kedvem és erőm nem volt, hogy felállítsam és kihúzzam, inkább kinyitottam az ajtót és fektetve próbáltam kilökdösni a lábammal.
-    A nagylábujjam! - fogtam meg a lábam, mert tökéletesen bevertem, mire Louis az ágyon halkan nevetett. - Most húzzál ki te szartömb! - rúgtam bele erőből, mire kicsúszott a szobából. - Ez rohadtul fájt! - fogtam meg a nagylábujjam megint, mire Louis jobban nevetett.
Én mosolyogva hátrafordultam.
-    Bory, aludjál! - mondtam mosolyogva, mire a kisbaba csak mosolyogva próbált nézni, de a cumisüveg miatt nem igazán látott. - Tommo, Te is! - mondtam, majd mosolyogva kimentem és becsuktam az ajtót.
Gyorsan lezuhanyoztam, majd kimentem a nappaliba, ahol Liam várt.
-    Na mit találták ki? - mosolyogtam rá.
-    Filmezés a turné buszban! - mosolygott.
-    Benne vagyok! - mondtam mosolyogva.
-    De kéne szerezni valami nasit! - gondolkozott.
-    Nálam van! - mondtam, majd a bőröndömből kivettem a chipset a táskámból, pedig a gumicukrot és a pattogatott kukoricát.
-    Király, akkor pattogtassuk ki a kukoricát! - mondta, majd kimentünk a konyhába és bedobtuk a mikróba.
Miközben vártunk rá, kilépett Louis.
-    Alszik? - csodálkoztam.
-    Igen! - mosolygott büszkén.
-    Egyedül fürdetted? - kérdezte összehúzott szemöldökkel Liam.
-    Eleanorral. - mondta, mire pacsiztunk Liammel. - Amúgy minek ennyi kacat? - mutatott a nasira.
-    Filmezünk a buszban. - mondta Payno.
-    Ketten? - kérdezte.
-    Aha, miért csatlakozol? - kérdezte Liam.
-    Ha nem zavarok, akkor igen. - mosolyodott el.
-    Itt Én vagyok az egyetlen aki tök fölöslegesen utazgat, tehát a zavaró tényező is csak Én lehetek. - magyaráztam.
-    Nem vagy fölösleges! - rázta a fejét Louis.
-    Mi dolgom itt? - kérdeztem karba tett kézzel.
-    Hát, hogy segíts Deborahra vigyázni. - mondta.
-    Eleanor ugyanazt csinálja! - rántottam vállat. - Fölösleges itt lennem.
Nem mondtak semmit, csak hallgattak, ami egyet jelent azzal, hogy igazam volt.
-    Nem vagy fölösleges! - ölelt át hátulról Louis.
-    És mégis mi hasznom? - kérdeztem.
-    Nagyon szeretünk téged és nélküled valószínű már kihullott volna a hajam! - mondta Louis mosolyogva. - Mert már nem is tudom hány éjszakát virrasztottál helyettem Boryval és majdnem az összes koncert alatt te vigyáztál rád és nagyon szeret téged! - mosolygott.
-    Csak 7 éjszaka volt és 3 koncerten nem Én vigyáztam rá! - mondtam, majd elmosolyodtam.
-    Lenyűgöző! - sóhajtott Liam, mire rá néztem. - Ezt mind fejben tartottad, eszedbe jutott, pedig hulla fáradt vagy. Ja és liftet szereltél! Más ilyenkor már összeesett volna!
-    Tudod tánctanárként olyat nem lehet! Addig ugrálsz, kiabálsz, táncolsz és rendezgetsz, amíg nem tökéletes minden! - mosolyogtam rá. - Ami életben tart olyankor a kávé és az energiaital. - mondtam.
-    Durva lehet! - sóhajtott Louis.
-    Egy kicsit. - bólintottam. - Amúgy valakinek nem kéne itt maradnia Boryval? - kérdeztem.
-    Szólok Elnek. - mosolygott Tommo, majd bement a szobájukba.
Megvártuk amíg lezuhanyzik, majd megindultunk le kezünkben a kajákkal.  Mikor a liftbe értünk, a zene kellemesen szólt.
-    Azért ez így sokkal jobb! - mondta mosolyogva Payno.
-    Mezítláb vagyok és szemüvegben! - csaptam homlokon magam.
-    És? - kérdezte Louis.
-    Titeket mindenhol figyelnek! Biztos, hogy le leszünk fényképezve! Én, viszont nem szerepelek egy képen sem szemüvegben! - ráztam a fejem.
Mindketten elnevették magukat. Mikor lent kiléptünk a liftből és elértünk a hotel ajtajához megálltam.
-    Ezt add ide! - vette le a szemüvegemet Liam, majd a kezével elrejtette.
-    Fogd meg! - nyomta a kezembe Tommo a chipset, majd menyasszonyhoz hasonlóan az ölébe kapott és felszaladt velem a buszra.
Mikor felértünk Payno becsukta mögöttünk az ajtót. Tommo mosolyogva letett Liam, pedig odaadta a szemüvegem.
-    Köszi! - mosolyogtam szégyenlősen.
Felraktam a szemüvegem, majd letettem a "nappaliba" az asztalra a nasit.
-    Ki választ filmet? - kérdezte Payno.
-    Én! - mosolyogtam vidáman, majd felugrottam a kanapéra, végigszaladtam rajta, így pont elértem a CD-tartó polcot.
Nézegettem a filmeket, majd kiválasztottam a megfelelőt: Kellékfeleség. Odaadtam Liam kezébe, majd leugrottam a kanapéról. Louis meg ott ült.
-    Na menjél innen! - mondtam, mire értetlenül nézett rám.
-    Nem férsz el? - mutatott végig rajta.
-    Csak állj fel! - mondtam mosolyogva, mire értetlenül felállt.
Én úgy helyezgettem a párnákat, hogy kényelmesen neki lehessen dőlni.
-    Á, kész? - kérdezte mosolyogva.
-    Nem, hozzál 3 takarót! - mondtam, mire Louis odament az ágyakhoz és összegyűjtötte őket. - Na most van kész! - mosolyogtam, lehuppantam.
Louis a jobb oldalamra Payno, pedig Louis mellé. A filmet végignéztük és közben adogattuk össze vissza a 3 zacskót. Mikor végig néztük ittunk, majd Liam választott: Toy Story. Én imádom a rajzfilmeket, főleg a Disney filmeket és ezen belül az egyik kedvencem a Toy Story, úgyhogy mosolyogva néztem végig. Utána Louis választott: Grease. Ezt a filmet is szeretem, tehát tök jól szórakoztam.
-    Mehet még egy? - kérdeztem.
-    Milyen kérdés ez? - nézett rám mosolyogva Liam.
Én végigszaladtam a kanapén, majd kiválasztottam az örök kedvencemet: Gru. Ezt végignéztük mind, pontosabban nekem a legvégén már ledőlt a fejem Louis vállára és nem bírtam nyitva tartani a szemem. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Feldobtad az estémet! És nem zavar amúgy a korod, én csak 2 évvel vagyok idősebb. És akit zavar az egy nagy seggfej és csak azért mondják mert irigyek hogy ennyire jól tudsz írni, ők meg nem. ( amúgy én is szar vagyok fogalmazásból,de nem baj osztom az észt :D )
    Szép Estét!

    VálaszTörlés