2016. január 5., kedd

23. rész

Arra ébredtem, hogy nyílik a szoba ajtaja. Nem akartam kinyitni a szemem, inkább pihentem. Éreztem, hogy a közelemben van Harry, az illata miatt. Én, csak hasra fordultam és a kezemben szorongatott párnát még jobban magamhoz húztam, miközben összekucorodtam kicsire.
-    Mizu Tommo? - kérdezte Liam.
Itt egy alvó ember! Pontosabban egy pihenő ember, de nehogy suttogjatok! - morogtam magamban.
-    Most ment el Eleanor. - mondta Louis és hallottam a hangján, hogy vigyorog.
-    Oké, de lehettetek volna halkabbak. - hallottam Harry álmos hangját nagyon közel a fejemhez.
Én résnyire nyitottam a szemem. Harry pontosan mellettem feküdt, a fejem a mellkasánál volt. Közelebb csúsztam hozzá és egyik kezemmel átöleltem, a fejemet a mellkasára hajtottam, mire a hátamat kezdte simogatni.
-    Igen, mint általában! - nevetett Niall.
Ki hinné, hogy Nialler röhögni fog?! - gondoltam és elmosolyodtam a gondolatmenetemen.
-    Jól van na, de akkorát... - mondta volna, de közbe vágtam.
-    Ennyi infó pont elég, sőt még sok is! - morogtam.
-    Te mióta vagy ébren? - kérdezte Louis és hallottam a hangján, hogy megleptem.
-    Mióta betörtél az ajtón! - mondtam. - Csak gondoltam még lustulok, de nem akarom meghallgatni a mesédet! - mondtam, majd fáradt fejjel felültem. - Kérem a szemüvegem! - mondtam, majd Liam odanyújtotta. - Köszi! - mondtam és a fejemre tettem, majd körülnéztem.
-    Tényleg, mióta vagy ébren? - kérdezte Harry.
-    Mióta betört egy elefánt! - néztem morcosan Louisra.
-    És miért kaptam az ölelést? - kérdezte mosolyogva.
-    Mert csak. - rántottam vállat. - Olyan kis aranyos vagy álmosan, meg közel voltál. - mosolyogtam rá. - Jó, most megyek a szobámba! - mondtam és felálltam az ágyon, majd leugrottam róla.
Liam tükör ajtós szekrényével kerültem szembe.
-    Jót tenne egy fodrász! - néztem a tükörképem, majd megindultam az ajtó felé.
Louis ott állt és engem figyelt.
-    Meséld csak! - ütögettem meg a vállát vigyorogva, majd kimentem.
A szobám felé vettem az irányt. Benyitottam, de akkora kupleráj volt, hogy inkább bevágtam.
-     Jasmine! - hallottam egy sikítást a bejárati ajtó felől.
Ez csak is Ginger lehetett.
-     Gyere! - kiabáltam vissza.
-     Mizu van? - kérdezte mosolyogva Vick.
-     Te is itt? - kérdeztem mosolyogva, majd megöleltem.
-     Aha. - mosolygott.
Ginger is megölelt.
-     Hol vannak a háziállataid? - kérdezte Vicky.
-     Liam szobájában, de cseppet sem lennél kíváncsi miről beszélnek. - mondtam.
-     Megyek és meglepem őket! - vigyorgott Vicky, majd megindult a szoba felé.
-     Muszáj lesz röhögni! - mosolygott Ginger, majd utána mentünk.
-     Mizu répák? - hallottam Vicky hangját.
Ahogy beléptünk, megláttuk, ahogy a szőke tornádó éppen Liam ágyára csapódik.
-     Louis ma reggelt használta a répáját! - röhögött Niall.
-     Csak nem?! - vigyorgott Vick gonoszan. - Gratulálok! - mondta pimasz mosollyal, mire mi halkan röhögtünk.
-     Nem vicces! - nyújtotta rá a nyelvét Louis.
-     Védekeztél? - csodálkozott Vicky, miközben felállt Liam ágyán és a kezét színpadiasan a szívre tette.
-    Képzeld, igen! - morgott Louis.
-    Azt hittem, te olyat nem ismersz! - játszotta szerepét a szöszi barátnőnk.
-    Vicky, dolgunk van! - mondtam neki röhögve.
-    Persze, veszünk egy díjat Louisnak! - röhögött.
-    Nem, fodrászhoz megyünk! - mondtam, majd odaléptem az ágy elé, egyenesen Vicky elé.
-    Mit csinálsz a hajaddal? -kérdezte mosolyogva.
-    Titok! - mosolyogtam rá.
-    Oké, akkor vegyél le innen! - vigyorgott, mire a kezénél fogva lerántottam az ágyról.
-    Igen? - kérdezte karba tett kézzel.
-    Nem! - nyújtottam rá a nyelvem.
-    Hülye! - mondta mosolyogva, majd megölelt.
Végül elkészültem, amitől még nagyobb rumli lett a szobámban, de nem sűrűn izgat. Majd rendet rakok! Gyorsan felkaptam egy sima sötétkék farmert, fehér trikót, rá egy kockás inget és a lábamra a fekete Vans cipőmet. A hajamat kifésültem, de kiengedve hagytam, majd nem túl erős smink és a fekete táskámat a kezembe kapva, lerobogtam. Beültünk a kocsimba.
-    Milyen hajat szeretnél? - kérdezte Ginger.
-    Levágatom rövidebbre, de marad az ombre. - mondtam mosolyogva.
-    Tök jól hangzik! - mosolygott Vick.
A legközelebbi fodrászatba mentünk, így 5 perc volt az út. Elmagyaráztam mit is szeretnék, majd kezdődött a varázslat. Elég hamar kész lett és nagyon jól nézett ki.
-    Jas, imádom! - mosolygott rám Vicky.
-    Én sajnálom! - mondta Ginger.
-    Egy kávé? - mosolyogtam rájuk.
-    Benne vagyok! - bólogatott Ginger.
Végül az egész délelőttünket a kávézóban töltöttük beszélgetéssel. Utána mindhárman más fele mentünk. Én haza. Mikor megérkeztem, a táskámat a vállamra kapva, az autót bezárva léptem be. A cipőmet lerúgtam, majd belenéztem a tükörbe. Mosolyogva léptem a konyhába.
-    Jasmine, te jó isten! - bámult Niall.
-    Nem tetszik? - kérdeztem.
-    Ellenkezőleg! Gyönyörű! - mosolyodott el.
-    Köszönöm! - mosolyogtam szégyenlősen.
-    Niall ki az új... - mondta volna Harry, de felé fordultam. - Jas, király! - mosolygott rám.
-    Nem ismertél meg? - kérdeztem nevetve.
-    Nem, de mentségemre, pár órája még szétterült a hajad az ágyon! - nevetett.
-    Sokkal jobban látszik az arcod! - mosolygott rám Liam. - De Hazza helyében nem ismertelek volna fel! - nevetett.
-    Jasmine, nem kicsit vágattad le! - hallottam Louis hangját magam mögül, majd felé fordultam mosolyogva.
-    Te hogy ismerted fel hátulról? - csodálkozott Nialler.
-    Megismerem a fenekét! - mondta, mire értetlenül néztem rá.
-    Mi? - kérdeztem.
-    Simán felismerem a kerek feneked! - mondta, mire elvörösödtem.
-    Louis, most szegényből paradicsomot csináltál! - ölelt meg Niall úgy, hogy eltakarta a mellkasával az arcom. - Semmi baj édesem, Louis nem olyan szexi! - mondta, mire megcsíptem az oldalát.
-    Téged nem szeretlek... - mondtam. - már. - fejeztem be.
-    De szeretsz! - mosolygott, majd megölelt.
-    Jó, ez igaz! - nevettem. - Téged szerettelek meg először! - súgtam neki.
-    Hallottátok? - kérdezte a fiúktól büszke mosollyal. - Megmondtam! - vigyorgott rájuk.
-    De most nem szeretlek! - csíptem meg megint.
-    Hát, oké! - rántott vállat, majd felkapott menyasszony stílusba.
Elkezdett rohanni velem a medence felé, majd megállt előtte.
-    Niall James Horan, ha vizes lesz a hajam, garantálom, hogy reggelre kopasz leszel! - visítottam, mire nevetve letett.
Én óvatosan megkerültem, majd belelöktem és berohantam nevetve.
-    Hol van? - kérdezte Hazza.
-    Jön ki a medencéből és meg akar ölni valószínű, de nem érhet a hajamhoz! - mondtam, majd mosolyogva megsimogattam azt.
-    Csak a hajad miatt úszod meg Jas, holnap visszavágok! - mondta vizesen.
-    Imádlak! - dobtam neki puszit.
-    Tudom. - mosolyodott el, majd vidáman ment fel.
-    Van köztetek valami? - kérdezte Louis.
Mind rá kaptunk a tekintetünket meglepetten.
-    Nem, semmi. - mondtam és furán néztem.
-    Oké, csak kérdeztem. - rántott vállat.
-    Jasmine! - hallottam az ajtó felől Ginger hangját.
-    Igen? - mosolyogtam rá.
-    Azonnal velem kell jönnöd! - mondta határozottan.
-    Van jelvényed? - kérdeztem, mire körülöttem mindenki elnevette magát.
-    Haha! Tanács kell, most! - vágta rá.
-    Te kérsz tanácsot, tőlem?! - kérdeztem és döbbenten magamra mutattam.
-    Igen, légy boldog, ezt is megélted! - hadarta.
-    Milyen témában? - kérdeztem mosolyogva.
-    Ideiglenesen te leszel a párkapcsolati tanácsadóm! - mondta.
-    Ahhoz nem kéne párkapcsolatban élned? - kérdeztem nevetve.
-    Az a lényege, hogy leszek! - mosolyodott el.
-    Oké, idáig világos, de nem te vagy a saját tanácsadód? - kérdeztem.
-    De igen, de most rád van szükség! - mondta.
-    Hát ez fura, de oké. - rántottam vállat.
-    Na, most indulj fel! - mutatott a lépcsőre.
Felmentünk és leültünk az ágyamra, ami tele volt dobálva ruhákkal.
-    Tehát, milyen srác? - kérdeztem.
-    Harry. - mondta.
-    Sima ügy! - legyintettem. - Az ujjad köré csavartad. - mosolyogtam rá.
-    Rendben, ezt megbeszéltük! Most jössz te! - mutatott rám. - Hogy álltok? - kérdezte izgatottan.
-    Sehogy. - rántottam vállat.
-    Ne már! - mondta elszomorodva.
-    De! - mondtam.
Hirtelen kapott egy SMS-t.
-    Rohannom kell, leárazás van a kedvenc boltomban és ezt a fölsődet kölcsön kérem, szia! - hadarta, elkapta az egyik pólóm, puszit nyomott az arcomra, majd kirohant.
-    Te jó Isten! - nevettem el magam.
Lebattyogtam, majd mindenki engem nézett.
-    Csak mondom, hogy elszáguldott és a kezében volt egy póló meg egy vörös csipkés melltartó! - mondta Niall meglepetten.
-    Megölöm! - morogtam és karba tett kézzel lehuppantam a kanapéra.
-    A felső, vagy a melltartó? - kérdezte Liam.
-    Mindkettő! Bár a melltartó az övé volt, csak egyszer elcsentem és azt hiszem nem is az Én méretem. - mondtam, mire felnevetett. - De tök jól mutatott a szekrényben. - löktem meg durcásan.
-    Ennek van értelme? - kérdezte nevetve.
-    Van. - vágtam rá. - Nem sok, de van! - mondtam és rá nyújtottam a nyelvem. - Lehet veszek olyat, csak kéne egy megfelelő alany, akit elráncigálhatok! - gondolkoztam hangosan.
-    Azt hiszem van pár jelentkező! - nevetett Liam.
-    Mire kell jelentkező? - kérdezte Louis.
-    Jasminet elkísérni fehérnemű venni, vörös csipkéset! - mondta Liam.
-    Ha a méretemet elmondtam volna, akkor benne lett volna ebben a pontos felsorolásban? - kérdeztem tőle mérgesen.
-    Egész biztos. - nevetett, mire gyengén meglöktem.
-    Én szívesen segítek. - vigyorgott Louis.
-    Lányra gondoltam. Vicky hányna a plázától Ginger elment egyedül nem megyek, tehát feladom! - sóhajtottam.
Liamnek megcsörrent a telefonja, majd kivonult a konyhába, de pár percen belül vissza is tért.
-   Srácok díjátadóra kell mennünk holnap után. - mondta, mire elmosolyodtam.
-   Vigyetek el! - pattantam fel mosolyogva a kanapén.
-   De akkor rögtön teli lenne az újság azzal, hogy ki a titokzatos lány! - mondta Hazza.
-   Jól hangzik! Titokzatos lány! Szívesen leszek! - mosolyogtam felpörögve.
-   Jas, nem hinném, hogy bejönne neked! Sok sztár meg pénzeszsákok és az őket kísérő estéi ruhás csajok. - mondta Louis.
-   Tehát szerinted semmi keresni valóm a sztárok és a pénzeszsákok között! - mosolyodtam el keserűen. - Tehát sokkal felsőbbrendűek, mint Én! - hagytam egy kis szünetet. - Megértem! - nevetettem keserűen.
-   Nem ezt mondtam és nem így értettem! - mondta.
-   Ó, pontosan tudom, hogy hogyan értetted! - vágtam rá. - Nem kell magyarázkodnod! - mondta.
-   Jasmine, nem úgy értettem! - mondta mérgesen.
-   Hogyan vigyünk? Ha úgy jössz, mint egy barát, rögtön kombinálni kezdenek, hogy valakinek a barátnője vagy! - mondta Niall.
-   Megvan! - mosolyodtam el. - Szervezzetek le egy fellépést a tánccsapatommal! - mosolyogtam elszántan.
-   De... - mondta volna Louis.
-   A gyerekek sem illenek oda? Értelek! - néztem rá mérgesen.
-   Meglesz! - mosolygott rám Liam, majd megölelt.




2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon sajnálom hogy nincs több olvasó pedig igazán nagyon jó blog, ezért is tartozik a kedvenceim közé!
    Jó lett Jasmine haja, jó hogy egy kicsit változtatott!
    Már fejben kigondoltam hogy mi fog történni kíváncsi vagyok hogy tényleg úgy lesz e! De akár hogy folytatódik az biztos okkal van!
    Szeretem ahogy írsz hogy: nem vetődik egyből a lány Louis karjaiba mert sok olyan sablon blog van de ez más már az elején láttam hogy ez nem egy sablon sztori lesz.
    Siess!
    A másik blogodat is olvasom egy kicsit furának éreztem volna ha oda is komizok de ha akarod azt is "kommentelem".
    Remélem sose hagyod abba az írást! Kérlek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok mást mondani, egyszerűen imádlak! Próbálom különlegessé tenni ezt a blogot és nagyon jó olvasni, hogy tetszik! Köszönöm a rengeteg dicséretet! Nem tervezem abbahagyni az írást, addig biztosan nem, amíg nem érzem úgy, hogy tényleg nagyon rosszul csinálom! :) :*

      Törlés