2016. január 12., kedd

26. rész

Másnap reggel a vidámparkot töröltük, ugyanis Ginger meg sem állt a WC-ig és kiadta gyomra tartalmát. Szegény, borzasztóan festett. Utána haza is ment.
-     Akkor nincs vidámpark. - szomorodtam el.
-     Jasmine, találtam egy olyan dalt, amire muszáj táncolnunk és egy videót a kedves Apuciról! - mosolygott a telefonját felmutatva.
-     Mutasd! - dobtam a kezébe a távirányítót. - Srácok! - kiabáltam, mire levonult a nép.
-     Melyiket előbb? - mosolygott rám.
-     A Louis videót! - mosolyogtam rá.
-     Milyen videót? - kérdezte ijedten miközben leült.
-     Egy régi videó! - nevetett Vick, majd a távirányítón pötyögött és elindult a videó.
Mikor vége lett, nevetve álltam fel.
-     Bocs, de ez! - mutattam a tv-re nevetve.
Vickynek folytak a könnyei.
-     De az a mozdulat! ( írói megjegyzés: Louis mozdulat 4:41 :D nagyon szökszi XD) - röhögött Vick, majd bemutatta nekünk azt a mozdulatot.
-     Jól van, elég! - mondta Louis.
-     De tök aranyos voltál! - nevettem.
-     Mégis kiröhögsz! - mondta mérgesen.
-     Nem röhöglek ki! - mosolyogtam. - Cuki voltál! - kuncogtam.
-     Imádom, mikor kiröhögtök! - sóhajtott.
-     Ha legyél már ilyen morcos, Én is tök fura kiscsaj voltam! - rántottam vállat mosolyogva, majd leültem mellé.
-    Mégsem röhögnek ki! - nézett rám mérgesen.
-    Nem röhögtünk ki! Amúgy is tök jól játszottál és a hangod is jó volt! - mosolyogtam rá, mire elmosolyodott. - Én mikor akkora voltam! - mutattam a tv-re. - Még festő akartam lenni és botladoztam! - mosolyogtam.
-    Komolyan? - röhögött Vick.
-    Igen! - vigyorogtam rá.
-    De cuki lehettél! - nevetett.
-    Nagyon! - forgattam a szemem. - Te legalább nem égetted magad olyannal, amihez nem volt tehetséged! - mondtam.
-    Nem, azt most csinálom, mikor táncolni próbálok! - nézett rám mosolyogva, mire elnevettem magam.
-    Mire gondolsz? - mosolyogtam. - Csak mert a Best Song Ever egész jó! - kuncogtam. - Mármint illik hozzátok! - nevettem.
-    Igen, bár szerintem az volt a maximum tőletek, de ahhoz képest jó! - nevetett Vicky.
-    Annak tudod a koreográfiáját? - mosolyogtam Vickyre.
-    Amennyi a videoklipben is benne van, annyit tudok! - mosolygott rám. - Bár nem volt nagy cucc megtanulni! - nevetett.
-    Megtanítjuk majd a gyerekeknek?-  mosolyogtam rá.
-    Aha, bár érdekes lesz! - nevetett.
-    És bejöhettek arra az órára! - mosolyogtam.
-    Te meg ma eljöhetsz velünk interjúra! - mosolygott rám Hazza.
-    Nem megyek. - jelentettem ki.
-    De muszáj, mivel mind arról szól, hogy ki volt a titokzatos lány velünk. - mondta Liam.
-    Oké, akkor gyorsan túlesünk rajta. - sóhajtottam. - Mikor lesz? - kérdeztem.
-    Egy óra múlva jön értünk az autó! - mondta Harry.
-    Akkor megyek készülődni! - mondtam mosolyogva, majd felmentem.
Gyorsan készen lettem, de így is rám vártak. A hajamat csaj simán kiengedve hagytam, mivel nagyon mást nem is tudnék vele csinálni, ezért begöndörítettem egy kicsit. Lementem, majd sürgősen betuszkoltak minket egy kocsiba. Én előkaptam a telefonom, majd írtam egy SMS-t Gingernek, hogy hogy van. Csak annyit írt, hogy jobban. Nem zaklattam, gondoltam, pihen.A stúdióig csöndben voltunk. A műsörvezető kisasszony, valami Maggie, előre bemutatkozott. Mi voltunk az elsők a műsorban, úgyhogy rögtön bementünk.
-    Sziasztok! - köszönt Maggie.
-    Helló! - mondtuk egyszerre mosolyogva.
-    Megtudtuk, hogy a titokzatos lány Jasmine Barryl volt. - mondta mosolyogva. - Jasmine, valamelyik bandatag barátnője vagy? - kérdezte.
-    Nem. - vágtuk rá egyszerre, majd egyszerre nevettünk.
-    Akkor esetleg rokon? - kérdezte.
-    Nem, csak egy jó barát. - mosolyogtam.
-    Mióta vagytok ilyen jóban? - kérdezte.
-    Öhm... - gondolkozott Liam.
-    4 éve! - mondta Louis.
-    És eddig miért nem hallottunk rólad? - csodálkozott Maggie.
-    Mert nem járkáltam semmi olyasmi helyre, ami a bandával kapcsolatos lenne. - mosolyogtam. - Találkoztunk, elég sűrűn, de semmi nyilvánosabb helyen nem voltunk együtt.
-    Értem. Gondolom direkt. - mondta.
-    Igen, szerettük volna megóvni a pletykáktól, meg hasonló okosságoktól, ami néha kiakasztó! - magyarázta Niall.
-    De mégis milyen szoros ez a barátság? - kérdezősködött Maggie.
-    Mintha a kishúgunk lenne! - ölelt át Hazza.
-    Csak egy évvel vagyok fiatalabb nálad! - néztem fel rá morcosan.
-    De akkor is olyan vagy! - mosolygott rám, mire megforgattam a szemem.
-    És a következő turnén a fiúkkal mész? - kérdezte Maggie.
Én rávágtam, hogy nem míg a fiúk, egyszerre rávágták az igent.
-    Miért? - kérdezte Maggie.
-    Semmi keresni valóm ott! - mondtam.
-    Jössz és kész! - mondta Liam.
-    De... - mondtam volna.
-    Jössz! - szólt rám Louis.
-    Akkor megyek! - sóhajtottam, majd elmosolyodtam és hátra dőltem a kanapén.
-    Ez mindig így megy? - kérdezte Maggie.
-    Igen! - vágtuk rá egyszerre.
-    Jas makacs, mi meg négyen vagyunk és már megszokta, hogy úgyis rávesszük! - mosolygott Niall.
-    Tehát bármi van ti döntötök? - kérdezte.
-    Igen. - mondták a srácok.
-    És hol találkoztok olyan sokszor?-  faggatott.
-    Jasmine is nálunk lakik! - mosolygott Louis.
-    Tényleg? - kérdezte döbbenten, mire bólintottam. - És nem rossz egyedül lánynak lenni? - kérdezte.
-    Nem, a barátnőim mindig meglátogatnak és már hozzászoktam. - mosolyogtam.
-    És jó buli a srácokkal együtt lakni? - kérdezte mosolyogva.
-    Izgalmas, az biztos! - nevettem. - Érdekes dolgok történnek abban a házban! - nevettem, mire a többiek is felnevettek.
-    Például? - kérdezte.
-    Jas egyedül volt otthon és Én meg akartam lepni, mikor hazaértem, de a fürdőben volt és mikor megijesztettem, leütött egy felmosóval! - nevetett Louis.
-    De ez csak egy! - legyintettem mosolyogva. - Tegnap legurultam a lépcsőn! - nevettem.
-    Akkor nem unatkoztok! - nevetett Maggie.
-    Hát nem. - ráztuk a fejünket.
Ez után már csak a srácoktól kérdezgettek, nem volt túl izgalmas. Mikor végeztünk, észrevettem, hogy csöngött a telefonom. Jim hívott. Az autóban visszahívtam.
-    Szia Jasmine! - mondta.
-    Szia! - mondtam. - Miért hívtál? - kérdeztem.
-    Meg szeretnénk látogatni téged! - mondta, mire félre nyeltem és köhögni kezdtem.
-    Mármint ma? - kérdeztem döbbenten.
-    Igen, már úton vagyunk! - mondta.
-    Rendben, akkor várunk titeket! - mondtam, majd kinyomtam.
-    Minden oké Jas? - kérdezte Liam a döbbent arcom látva.
-    Hát... - nem tudtam mit mondjak. - Fogjuk rá. - bólintottam kimérten.
-    De ki volt?-  kérdezte Harry.
-    Jim, hogy jönnek. - mondtam
-    Ma? - kérdezte meglepetten Niall.
-    Igen, már úton vannak. - mondtam semleges arccal.
-    Akkor főznünk kell és normálisnak lenni. - mondta Louis.
-    Pontosan! - bólintottam.
Ahogy hazaértünk, 5-en elkezdtünk főzni. Néha egymás útjában voltunk, de azért sokkal jobban haladtunk, mintha egyedül lettünk volna.
-    Megint neves tortát csinálsz, mint mikor először találkoztunk? - kérdezte mosolyogva Louis.
-    Nem. - vágtam rá. - Azóta sem tudok N betűt rajzolni rá, vagy nyomni, vagy hívd aminek akarod! - mondtam, majd elnevettem magam.
-    És akkor ez mi? - mutatott a tálra előttem Tommo.
Én belenyomtam a krémbe a kezem, majd Louis elé tartottam.
-    Kóstold meg! - mondtam, mire megfogta a csuklómat és így az ujjam a szájába irányította, majd lenyalta róla a krémet.
-    Epres. - mosolyodott el.
-    Igen és a sütin belül lesz! - mosolyogtam rá.
-    Ez nem volt kicsit túl... - gondolkozott Harry.
Én elmosolyodtam, majd a másik ujjam a krémbe nyomtam, majd a szájába.
-    Fincsi! - mosolygott.
-    Azt hittem kitüntettél ezzel a kedves gesztussal! - játszotta a sértődöttet Louis, mire megfogtam a tejszínhabot és azt arcába nyomtam.
-    Ezzel tüntettelek ki! - nevettem.
-    Ez most háború! - mondta, majd gyorsan hátat fordítottam neki, de leszedte az arcáról, majd a kezéről az arcomra kente, mire felnevettem.
-    Elég! - nevettem, majd gyorsan megfordultam és elkaptam Louis csuklóját.
-    Erősebb vagyok! - mosolygott, majd próbáltam eltolni a kezét, de sikerült összekennie.
-    Oké, most már Én is gyönyörű lettem! - nevettem.
-    Mosakodjatok meg! - mondta Liam.
-    Gyere Payno! - mosolyogtam, majd az Ő arcába is nyomtam.
-    Oké, elég! - mondta, majd megint kaptam egy adagot.
Én leszedtem az arcomról és Harry arcára kentem, aki vissza akarta kenni, de Niall oda lépett, így Ő kapta. Közben mind röhögtünk.
-    Állj! - mondtam nevetve. - Ha befejeztük a kaját, fojtatjuk! - nevettem.
-    Jól van, de várjatok! - húzta elő a telefonját Niall, majd gyorsan készítettünk egy selfie-t 5-en.
Innentől viszonylag normálisan készítettük a kaját, mikor csöngettek. Én szaladtam az ajtóhoz, majd mikor kinyitottam, Jim és Anya álltak előttem.
-    Sziasztok! - mondtam döbbenten.
-    Szia! - mondták egyszerre.
-    Mi történt veled? - kérdezte Anya.
-    Tudod, 5-en főztünk! - nevettem el magam.
-    Gondolhattam volna! - mosolygott, majd beljebb jöttek.
Mikor beértek a konyhába, Anya elnevette magát.
-    Azt hittem érettek vagytok! - nevetett Anya végig nézve a fiúkon.
-    Jasmine kezdte! - köpött be Hazza, mire rá nyújtottam a nyelvem.
-    Valahogy éreztem! - nézett rám Anya.
-    De finom! - mondtam, majd a mellettem álló Liam arcáról az ujjammal leszedtem egy kicsit, majd lenyaltam.
-    Jasmine, megmutatod a szobád? - kérdezte Jim.
-    Nem. - vágtam rá. - Mármint megmutatnám, csak túl nagy a kupi! - mondtam, mire a fiúk elnevették magukat.
-    Olyan, mintha bomba robbant volna! - nevetett Nialler.
-    Akkor leülünk a nappaliban! - mondta Anya mosolyogva, majd elmentek.
-    Ez a normális dolog még annyira nem jó! - mondta Harry, majd elnevettük magunkat.
-    Jó, azért legalább ezt szedjük le! - töröltem le az összes tejszínhabot az arcomról.
A kajálás elég kínos volt. Ha csak Anya jött volna, még élvezhető lett volna, de Jim rossz szemmel nézett ránk. Az estebéd után bementünk a nappaliba.
-    Jasmine, jól érzed itt magad? - kérdezte Jim.
-    Igen! - vágtam rá. - Nem megyek sehova, amíg ki nem dobnak a srácok! - mondtam.
-    Kidobunk? - nézett rám felhúzott szemöldökkel Liam.
-    Nem dobunk ki, te vagy a kishúgunk! - ölelt át Niall és, mivel mellette ültem a kanapé karfáján, az ölébe csúsztam.
-    Tehát nincs semmilyen párkapcsolat? - kérdezte Jim.
-    Nincs. - mondtuk egyszerre.
-    És miért láttunk ma a tv-ben? - kérdezte Jim szigorúan.
-    Mert a tegnapi díjátadón az Ő asztaluknál ültem és azt hitték a rajongók, hogy valamelyikőjük barátnője vagyok. - mondtam.
-    Szerintem ez nem megfelelő környezet ez számodra! - mondta Jim, mire hatalmasra nyíltak a szemeim. - Azt akarom, hogy gyere el velünk. - mondta, mire a fiúk szeme is kistányér nagyságú lett.
-    Nem. - vágtuk rá 5-en.
-    Nem tűröm ezt a viselkedést! - mondta Jim. - Mikor utoljára találkoztunk, sokkal elegánsabban voltál felöltözve, tisztelettudóbb voltál. - jelentette ki.
-    Akkor sem megyek innen sehova! - mondtam, majd felálltam idegesen.
-    De az apád vagyok és ezt mondtam! - mondta a hangját felemelve.
-    Nem vagy az apám! - kiabáltam rá. - Itt maradok! A srácok segítettek feldolgozni, hogy nincs többé kishúgom és tényleg olyanok lettek, mint a családom! - mondtam.
-    De Ők nem a családod. - mondta mérgesen Jim. - Mi vagyunk a családod.
-    Nem! - vágtam rá. - Te nem vagy családtagom, nem is leszel! Ők törődtek velem, támogattak! - mondtam mérgesen.
-    Jasmine, velünk jössz! - kiabált Jim.
-    Nem! - kiabáltam.
-    Azt csinálod, amit Én mondok! - kiabált.
-    Ne beszéljen így vele! - mondta Louis mérgesen, majd felállt.
Nekem már potyogtak a könnyeim.
-    Jim, nem látod, hogy szereti őket?! - mondta halkan Anya. - Én tényleg ismerem ezt a 4 fiút és lehet, hogy nem felelnek meg a te elvárásaidnak, de Jasmine az Én lányom és Én megengedem, hogy velük éljen! - állt ki mellettem Anya.
-    Persze, előtted valószínűleg angyalian bánnak a lányoddal! - mondta mérgesen Jim. - De mikor nem vagy itt? Honnan tudod, hogy nem használják ki? - mondta, mire nekem elborult az agyam.
-    Mi?! - kiabáltam. - Hallod te amiket beszélsz? - kérdeztem kiabálva. - Nem is ismered őket! Ne merj róluk ilyet feltételezni, ugyanis nem ilyenek! Ha erről lenne szó, miért lennék itt? Csak akkor megyek el, ha ténylegesen elküldenek! - mondtam.
-    Ne kiabálj velem! - mondta idegesen.
-    Jim, indulunk! - mondta Anya, majd felállt és megölelt.
-    Jasmine nélkül nem megyek el! - kiabált.
-    Értse meg, hogy boldog! - kiabált rá mérgesen Louis.
-    Velem ne kiabáljon egy taknyos kölyök! - kiabált, majd meglendítette a kezét és egy pofon csattant Louis arcán.
-    Húzz innen! - visítottam.
-    Jim, tényleg! - mondta Anya, majd kirángatta az ajtón.
-    Louis, annyira sajnálom! - fordultam felé, majd letöröltem a könnyeim.
-    Ne kérj bocsánatot, mert nincs miért! - mondta, majd magához húzott és megölelt.
Én az arcomat a mellkasába fúrtam.
-    Nem akarok elmenni innen! - szipogtam.
-    Jasmine, senki sem akarja hogy elmenj! - simogatta a fejem Louis.
-    Nagyon hiányoznátok! - törölgettem a szemem.
-    Te is tündérke! - simogatta meg a kezem Liam miközben beszállt az ölelésbe.
-    Ugye maradunk ilyen hülyék? - kérdeztem, majd elmosolyodtam.
-    Ilyen hülye kérdést! - horkantott Niall, majd Ő is beszállt az ölelésbe Harryvel együtt.
-    Amúgy sem vagyunk hülyék, csak agytakarékosak! - mondta Hazza, mire elnevettem magam.
-    Szeretlek titeket! - motyogtam.
-    Mi is téged! - mondták egyszerre.
Elengedtük egymást, majd leültünk a kanapéra.
-    Ne foglalkozz azzal a hülyével! - mondta mosolyogva Liam.
-    Mi történt? - kérdezte egy hang az ajtó felől: Vick. - Csak mert egy rohadt drága autó alig pár másodperce hajtott el innen és bár nem ismerem az összes autót, de mind itt vagytok. - mondta.
-    Jim azt akarta, hogy elköltözzek hozzá! - mondtam.
-    Szó sem lehet róla! - vágta rá. - Nem mehetsz Amerikába! Meg amúgy is, mi lenne a 4 pacsirtával? - kérdezte. - Nem mész, ugye? - kérdezte, mire elmosolyodtam és megráztam a fejem.
-    És a paraszt Louist felpofozta! - mondtam.
-    Hogy merte?! - kérdezte idegesen. - Apuci, legalább visszaütöttél? - kérdezte Louist.
-    Nem. - rázta meg a fejét.
-    De ez a te házad! - mondta.
-    Nem vagyok az a verekedős típus! - rántott vállat Louis.
-    Oké. - bólintott Vicky.
-    Louis! - kiabálta Eleanor az ajtóból.
Louis felállt, majd elment.
-    Te még kellesz a mai napra! - motyogtam és megforgattam a szemem.
-    Felvidítalak! - mosolygott Vicky, majd felrohant a szobámba.
-    Félek! - mondtam, majd a lépcsőre pillantottam.
Eleanor és Louis visszatértek köreinkbe, de nem foglalkoztak velünk, csak egymással. Én éppen ittam, mikor Vicky visszatért hozzánk. A pólójára felvette a melltartómat és a nadrágjára valakinek a boxerét. Én úgy röhögtem, hogy félre nyeltem.
-   Hány zokni van benne? - kérdezte röhögve a melltartómra mutatva.
-   Muszáj megaláznod? - kérdezte "sértődötten". - Amúgy nem számoltam! - rántott vállat nevetve.
-   De azt nem az Én szobámból szerezted, ugye? - mutattam az alsóra.
-   Nem, ezt út közben találtam! - nevetett.
-   Értem, de ugye ha az utcán találod, nem veszed fel? - kérdeztem nevetve.
-   Ja, de! - nevetett. - Szerinted honnan van a ruháim nagy része? - nevetett.
-   Igyunk citrom levet! - ugrottam fel.
-   Oké! - vigyorgott. - Ha megiszok 5 pohárral, egyik nap elvihetem a kocsid! - mosolygott.
-   Ha megiszok Én 5 pohárral, összepakolsz a szobámban és kitakarítod! - mosolyogtam, majd kezet ráztunk.
Kimentünk a konyhába, csak Louis és Eleanor nem jött velünk, de valószínű nem Louis miatt! Niall töltögetett.
-   Első! - rakott elénk egy-egy teli poharat.
-   Nyami! - fintorogtam, majd elkezdtem inni, de 2 korty után megálltam.
-   Annyira nem finom? - nevetett Harry.
-   Megiszom! - mondtam, majd a pohárban maradt citromlevet egyszerre ittam meg, mire az arcom összerándult.
-   Következő! - tette elénk a poharakat Niall. - Szerintem ennél feladjátok! - nevetett.
Mi azért is megittuk, majd a következőt is. Én a negyediknél megtorpantam.
-   Gyerünk, már csak kettő van! - biztatott Liam.
Én elkezdtem inni, majd szép lassan elfogyott. A következőt Vicky gyorsan kezdte, majd hirtelen kiköpte a mosogatóba.
-    Nem bírom! - mondta, majd gyorsan ivott vizet.
-    Nyertem! - kiabáltam.
-    Legalább azt idd meg! - mutatott a poharamban lévő maradékra Harry.
-    Utállak! - mondtam, majd gyorsan megittam.
-    Nem ma! - mondta Vicky.
-    Nem, majd máskor! - kacsintottam rá.
-    Ez idegesít! - vette le a melltartóm.
-    Amúgy az ki alsója? - mutatott rá Liam.
-    Ezt most tőlem kérdezed, vagy Jasminetől? - nézett rá nevetve Vicky. - Csak mert nem tudjuk! - nevetett.
-    Szerintem... - nézte meg Niall.
-    Szerintem te cseles vagy! - nevettem.
-    Miért? - kérdezte mosolyogva.
-    Tökéletes alkalom egy kis stírölésre! - nevettem.
-    Lebuktál! - nevetett Liam.
-    De cuki vagy! - öleltem meg.
-    Jas, asszem legközelebb elmegyek veled körmöshöz! - mosolygott Vicky.
-    Akkor mehetünk 3-an! - mosolyogtam rá.
-    Rossz ötlet, ugyanis ha Ginger beszabadul, sose megyünk haza! - mondta, mire bólintottam.
-    Majd kitaláljuk! - rántottam vállat mosolyogva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése