2016. január 1., péntek

22. rész

Eltelt egy hónap, mióta a buli után Louis a szobámban volt. Én úgy döntöttem, akármilyen aljas dolognak tűnik, megmutatom, mit is veszített. Egy hónap alatt formába hoztam magam és rendszeresen edzeni jártam. Nem vagyok megelégedve magammal, de mások agyon dicsérnek. A táncba is sokkal jobban odateszem magam és ma este is lesz egy nagy fellépésünk. A reggelem szokásos volt, szemüvegben és pizsamában battyogtam le.
-    Jó reggelt! - mosolyogtam az étkezőben ülőkre.
Eleanor, mint mindig a helyemen ült, de megszoktam.
-    Jó reggelt, mi a mai program? - mosolygott rám Niall.
-    Táncbemutató este. - mondtam, majd nyílt az ajtó.
-     Jó reggelt krumplik és Jas! - kiabált Vick.
-     Gyere! - kiabáltam neki.
Odajött és megöleltük egymást.
-    Kis tánci! - mosolygott.
-    Szexi tánci! - mosolyogtam, majd ugyanúgy kezdtük ingatni a csípőnket.
-    Muszáj ezt reggeli közben? - nyekerget El.
Amolyan "te nekünk beszélsz?!" fejjel néztünk rá.
-    Énekelhetek is neked! - mosolyogtam rá pimaszan.
-    Nem kell, elég annyi, amennyit amúgy hallok belőled! - sipított gonosz vigyorral.
-    Odanézz ki beszél! - nevetett Vick. - Mond, az ütős beszólásaidtól nem hullott még ki a műhajad? - kérdezte Vicky, mire elnevettem magam, majd összepacsiztunk.
Niall sírva röhögött, Harry már nem bírta tartani magát, a kávéját a tányérba köpte és úgy röhögött Liam, még próbálta visszatartani, de már Ő is röhögött halkan.
-    Koppantál kicsi lány, mint a fagyott takony a betonon! - mondtam vigyorogva, mire Niall leesett a székéről.
-    Jas, elég! - szólt rám Louis.
-    Kezdelek sajnálni! - sóhajtott Vicky, majd kifáradtunk a konyhába és egy-egy csokival tértünk vissza.
-    Mizu van csibék? - kérdezte Ginger.
-    Semmi különös! - mosolyogtam rá.
-    Hát te?! Egy hónapja találkoztunk! - mosolygott rám. - Drágám, szexi vagy! - mosolygott kitett kézzel. - Eddig is az voltál, de most! Ideje összekapnom magam, ha melletted akarok sétálni! - mondta, mire nevetve megöleltem.
-    Szerinted Én hogy fogok kinézni mellette a táncbemutatón?! Elásom magam! - mondta Vicky, mire a nyakánál átöleltem és fejemet az övének döntöttem.
-    Szép vagy kis hülye! - mosolyogtam Vickyre, majd megpusziltam a fejét.
-    Én nem?! - nyafogott Ginger, mire felröhögtünk.
-    De, csak neked elég az önbizalomból! - nevettem.
-    Lányok, meghívtok a bemutatóra? - kérdezte Liam.
-    Nem! - mondtuk egyszerre Vickyvel.
-    Miért? - kérdezte Harry.
-    Mert most ez inkább csajos lesz! - mosolyogtam.
-    Szexi! - mondta Vick.
Én bólintottam.
-    Ott a helyünk! - mosolygott Niall.
-    Jól van! - mosolyogtam, majd a táskámból kivettem a 4 jegyet és az asztalra dobtam. - Örüljetek! - sóhajtottam mosolyogva.
-    És Én?! - háborgott Ginger.
-    Te fellépői jegyet kapsz! - húztam elő a táskám másik zsebéből mosolyogva.
-    Megbocsájtva! - mosolygott rám.
-    De nekem lenne egy fontos kérdésem! - nézett rám szigorúan Vicky.
-    Nekem sok, tehát vonulj a szobádba! - mutatott a lépcső felé Ginger.
-    Oké! - bólintottam, majd felszaladtam, mögöttem a barátnőimmel.
Mikor becsukódott az ajtó mögöttem, leültem az ágyamra és kezdődött a kikérdezés.
-    Te is utálod Eleanort, ugye?- kérdezte Ginger.
-    Igen. - bólintottam.
-    Oké, akkor benne van a tervben! - mosolygott rám.
-    Nekem az lenne a kérdésem, hogy szereted-e Louist? - kérdezte Vicky.
-    Igen! - mondtam.
-    Oké, akkor nyomás! - lökött le az ágyról Ginger.
Lementünk, de nem értettem, mi oka rohanásnak. Ginger és Vicky mosolyogva összekacsintottak.
-    Fiúk, öltözés van, jöttök a főpróbára is! - mondta Vick.
Felálltak és felmentek. Én is felöltöztem, majd a táncos ruhámban mentem le. A pólóm elég rövid volt, de a hasam nem látszott ki belőle.
-    Mehetünk! - mosolyogtam.
-    Felőlünk is! - mosolygott Liam.
-   Én maradok, oké? - kérdezte El.
-   Oké! - csókolta meg Louis, majd elindultunk.
Gyalog mentünk, mert nincs messze a nagyobbik színházterem. Bementünk, elkértük a kulcsot és a vezetésemmel léptünk be a terembe.
-   Vick, tied a zene! - mosolyogtam rá.
Ő bólintott és elindult a másik irányba.
-    Akkor most szexi táncot kapunk? - mosolygott Louis.
-    Nem, nézhetitek! - mosolyogtam.
Hirtelen elindult a zene, mire Vicky leszaladt hozzám a színpadra. Pontosan mikor beálltunk a kezdőpózba, akkor indult el a zene. Mosolyogva kezdtük el a táncot, majd végig teljes erőbedobással táncoltunk. A végpóz az, hogy Én pucsítva a térdeimre támaszkodom, a közönségnek oldalt állva, de arccal feléjük és Vicky szintén pucsítva egyik alkarját a csípőmre támasztja a másikkal, pedig a csípőmre könyököl és öklével a fejét támasztja, de Ő is a nézőtér felé áll meg. Mikor beálltunk a végén, a fiúk tapsolni kezdtek. Mindketten felálltunk rendesen, majd odamentünk hozzájuk.
-   Milyen?- kérdeztem mosolyogva.
-   Szexi! - bólintott Louis.
-   Igen, el bírnám viselni, ha mindig így táncolnátok otthon! - vigyorgott Hazza.
-   Gondoltuk! - nevetett Vick.
-   Tényleg, több ilyet is csináljatok! - mosolygott Louis.
-   Már sok volt, csak nem hívtunk el! - mosolyogtam.
-   Hiba volt! - mondta Liam.
-   Mehetünk? - kérdezte Ginger.
-   Aha! - bólintottam mosolyogva.
Mikor hazaértünk, rögtön készülni kezdtünk, majd elindultunk. Ahogy megérkeztünk, elköszöntünk a fiúktól, majd bementünk a színpad mögé. A bemutató előtt összegyűjtöttük a tanítványainkat és a bemutató viszonylag problémamentes volt. A végén mosolyogva vonultunk a színfalak mögé.
-    Az Én gyerekeim itt maradnak, amíg nem jönnek a szülők! - mondtam nekik, mire leültek körém. - Nagyon ügyesek voltatok! - mosolyogtam rájuk.
-    Ahogy a tanár is! - hallottam Louis mosolygós hangját a hátam mögött, mire megfordultam.
-    Te mit keresel itt? - mosolyogtam rá.
-    Gondoltam meglepem a művésznőt! - mondta nagy mosollyal, mire elnevettem magam.
-    Meg is vársz, vagy leléptek és majd gyalog megyek? - kérdeztem.
-    Nem tudom, mikor végzel? - kérdezte.
-    Leadom a porontyaimat, pakolok és megyek. - mondtam, mire bólintott.
-    Louis, mennünk kell! - lépett oda Liam, majd megöleltek és elmentek.
Én pontosan 3 órával később indultam haza, gyalog. Ginger rögtön a végén elment, Vicky vele. Én még pakoltam egy csomót, majd a táskámat a vállamra dobva indultam haza. Fél úton voltam, mikor zuhogni kezdett az eső. A vékony pólómnak egy perc sem kellett, míg átázott, hozzám tapadt és színe miatt átlátszott. Nem volt nálam semmi kabát, csak egy kockás ing, ami szintén hamar átázott. Rohantam haza. Az ajtón belépve, csak remélni tudtam, hogy senki nem alszik, de nem volt szerencsém. Az egész ház sötét volt és néma. Halkan kapcsoltam fel a lámát a nappaliban. A lépéseimet a cipőmből kinyomódó víz hangja kísérte, így olyan hangja volt, mint egy strandpapucsnak. Sóhajtva, fáradtan dobtam le a táskám a földre, majd zajokat hallottam az emeletről. Senki nem jött le és fény se lett, tehát biztosan nem történt semmi hatalmas dolog. Megráztam a hajamat, majd a cipőmet leküzdöttem magamról és kiöntöttem belőle a vizet. Kimentem a konyhába, majd hogy lenyugtassam magam, ittam egy pohár vizet. A zoknim is teljesen átázott, így azt is kiterítettem. A hajamból és a ruháimból folyt a víz. Elindultam fel, de csak a lépcsőket néztem, mikor nekiütköztem valakinek. Felkaptam a fejem, mire a vizes hajkoronám az arcomba csapódott.
-    Ébren vagyunk, csak filmezünk! - nevetett Louis.
-    Király, mit néztek? - kérdeztem kíváncsian.
-    Horrort, szereted? - kíváncsiskodott.
-    Félek tőle, de meg tudom nézni. - rántottam vállat. - Belekukkantok. - mosolyodtam el.
-    Gyere. - mondta, majd elindult felfelé.
Valószínű a lépcsőn a félhomályban nemigen látta, hogy mennyire vizes vagyok. Mikor beléptünk a tv által megvilágított szobába, mindenki ránk nézett.
-    Jól látom, hogy... - kérdezte volna Harry, de felkapcsoltam Liam szobájában a lámpát.
-    Igen, teljesen eláztam. - bólintottam.
-    Kicsit... - mutatott végig rajtam Niall.
-    Átlátszik a pólód! - mondta Louis mellettem.
-    Tudom, így gyalogoltam haza! - sóhajtottam. - Az ingről ne is beszéljünk! - szedtem le a derekamról az említett ruhadarabot. - Azt még majd kitalálom, hogy hogyan akarom leszedni a nadrágomat, mert eléggé nagy feladatnak bizonyul! - mondtam.
-    De legalább nem kell zuhanyoznod! - nevetett Harry.
-    Valami előnye is van! - forgattam a szemem. - Megyek átöltözöm. - mutattam az ajtóm felé.
-    Szólj, ha kell segítség! - nevetett Niall.
-    Mindenképp! - forgattam a szemem.
A nadrágomat fél órán át keresztül ráncigáltam le magamról, de utána a többi már könnyebb volt. Felvettem a pizsamámat, majd a hajamat megtörölve, kócosan és szemüvegre váltva battyogtam a fiúkhoz. Leültem törökülésbe Liam ágyára a többiek közé. Pontosabban az ágyon, csak Liam, Hazza és Én voltunk, mert Louis és Niall a földön fetrengtek. Biztosan jó film volt, de Én szinte rögtön elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a rész is! Azt hittem már örökké valóság lesz mire fel raksz egy részt de végre itt van!
    Tényleg csak annyit tudok mondani hogy nagyon jó rész lett sőt tökéletes.
    Nem tudom honnan szerzed Vicky poénait de nagyon bírom őket sőt valószínűleg kipróbálom az egyik undok osztály társamon, ha szabad vagyis hogy ha te találtad ki akkor csak akkor használom ha nem haragszol meg.
    B.Ú.É.K
    Siess, xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, sajnos most nem volt túl sok időm, de sikerült összehoznom. Nyugodtan próbáld ki a poénokat, mondd meg neki! :D Neked is BUÉK így utólag is! :*

      Törlés