2016. január 14., csütörtök

27. rész

Reggel magamtól keltem fel. Elmosolyodtam, majd mivel jó kedvem volt, felkaptam a szemüvegem és dudorászva pattogtam le a lépcsőn.
-    Mi ez a vidámság? - kérdezte mosolyogva Harry.
-    Csönd volt, arra keltem, hogy kialudtam magam! - mosolyogtam vidáman.
-    És mi a terved a mai napra? - kérdezte mosolyogva Liam.
-    Felhívom a libát, hátha jön velem kávézni! - mosolyogtam.
-    Tessék! - dobta oda a telefonom Niall.
-    Kösz! - mosolyodtam el, majd már csöngött is a telefon.
Ginger 2 csöngés után fel is vette.
-    Mizu? - kérdeztem vidáman.
-    Semmi. - mondta izgatottan. - Veled? - kérdezte.
-    Semmi említeni való! - sóhajtottam.
-    Semmi?! - akadt ki. - Talán az nem említésre méltó, hogy a képed a tv-ben díszelgett? - hisztizett. - Oké, nyugodt vagyok! - sóhajtott, mire elnevettem magam. - Én hányok te, pedig a tv-ben vagy? Hogy gondoltad? - kérdezte mérgesen. - Oké, ne válaszolj indulok hozzád! - mondta, majd letette.
-    Ezt megbeszéltük! - nevettem, majd a telefonomat a pultra tettem.
-    Látott a tv-ben? - kérdezte nevetve Nialler.
-    Igen, szegény kicsit ki van! - nevettem.
-    Ide jön? - kérdezte Harry.
-    Aha, szerintem végem. - kuncogtam.
-    Kinek van vége? - kérdezte a borzosan, álmosan lebattyogó Louis.
-    Nekem. - mondtam. - De neked mi bajod? - néztem végig rajta.
-    Eleanort ápoltam egész éjjel, mert hányt. - mondta, mire a számra tapasztottam a kezem úgy röhögtem.
-    Mi ilyen poénos? - kérdezte értetlenül Hazza.
-    Vicky! - röhögtem, de még mindig értetlenül néztek. - Ha itt lenne, most azzal szívatna, hogy Eleanor terhes! - nevettem.
-    Oké, de nem az. - mondta Louis, majd kibattyogott a konyhába.
Én felszaladtam, majd gyorsan megmosakodtam, sminkeltem és felöltöztem. Gyorsan készen lettem, majd lementem.
-    Ez egész gyors volt! - mosolygott rám Liam.
-    Ez drágám rekord volt! - mosolyogtam büszkén.
-    Amúgy hova mész? - kérdezte Louis.
-    Ginger-rel valahova, majd ha ide ér. - mondtam vállat rántva.
-    Itt vagyok! - toppant be.
-    Szia! - öleltem magamhoz szorosan.
-    Már elnézést, de Justin Bieber, aztán tv? - kezdett bele.
-    Gin, ne hisztizz! - mosolyogtam.
-    Nem hisztizek! De te nem vagy elég ezekhez! - mondta.
-    Tessék? - fordultam felé.
-    Már nem úgy, de ezeket Én érdemlem meg! - mutatott magára. - Ugyanis Én még egyszer sem vertelek agyon, mikor melegítőben, borzosan és szemüvegben járkáltál, pedig kedvem lett volna! - mondta. - Ja és foglalkozom veled, meg Vickyvel! És fúj! - mondta a fúj-t sikítva, majd arccal rávetődött a kanapéra és kézzel ütötte és lábbal rúgta.
-    Ez normális? - mutatott rá Niall.
-    Nála normális. - rántottam vállat. - Mindjárt befejezi és normális lesz! - nevettem el magam.
-    Oké, megnyugodtam mehetünk! - sóhajtott miután felállt és megigazította a ruháit, meg a haját.
-    Majd jövök, ha ma nem kerülök elő és nem telefonálok, Ginger megölt, jelentsétek fel és valahogy juttassátok rácsok mögé. - mondtam.
-    Nem foglak megölni. - mondta. - Még! - tette hozzá, majd becsuktam magam után az ajtót.
A kávézóban jót beszélgettünk, de pár tinilány folyamatosan nézett, elég zavaró volt és nem tudtam hová tenni. Végül meg sem említettem Gingernek, nehogy hülyének nézzen. Mindent megbeszéltünk. A betegségét, a műsort, hogy neki mennyire bejön Hazza, hogy intézkedhetnék az érdekében, meg Louisval kapcsolatban nyaggatott, de nem igazán ért el vele semmit. Végül Ő taxival ment Én, pedig sétáltam haza. Mikor benyitottam, teljes csend mindenhol. Sóhajtottam egyet, majd lerúgtam a cipőm. Bementem a nappaliba, majd levágódtam a kanapéra és a lábaimat felpakoltam az asztalra. Bekapcsoltam a tv-t, majd gondoltam felnézek Facebook-ra. Ahogy bejelentkeztem, folyamatosan rezgett a telefonom. Rengetegen jelöltek ismerősnek. A legtöbbjük Directioner a nevükből ítélve. Mindenkit visszajelöltem, majd jött egy üzenetem. Megnyitottam, majd olvasás közben elmosolyodtam.
Szia! Te az igazi Jasmine Barryl vagy? 
Helló, igen. Miért ne lennék az igazi? :)
Reméltem, hogy nem rajongó vezeti rólad ezt a profilt, mivel nagyon sok rólad szóló oldal és profil van. :)
Nem értem miért, szinte senki sem ismer. 
De! Egy csomó csoport teli van a képekkel rólad, amikor a kávézóban voltál egy barátnőddel. Mindenki azt írogatja, hogy mennyire szép vagy, meg hogy mennyire jól táncolsz. 
Juj, erre nem számítottam és nem voltam felkészülve. De nagyon szeretem a Directionereket, mert szerintem nagyon cukik! 
Nagyon köszönöm, hogy válaszoltál, bearanyoztad a napom! 
Jaj, nagyon aranyos vagy! 
Páran láttak téged a kávézóban, de nem mertek képet kérni :(
Legközelebb, nyugodtan odajöhet hozzám senki, nem harapok és szívesen beszélgetek bárkivel :)
Ez után nem beszélgettünk, de mosolyogva kapcsoltam be a tv-t. Hirtelen megint üzenetem jött, de ez SMS volt. Niall küldte.
Szia Jas! Csinálsz most éppen valamit?
Nem. Miért? 
Nem tudnál hozni nekünk valami kaját? Éhen halunk, de koncert próba van, ezért nem mehetünk el kajáért. 
Legyek angyalka?
Ha hozol istennő leszel! :D
Mikorra kell?
Még el se kezdtük a próbát, de az eltart pár óráig. 
Hova kell menni? 
02 aréna
Mit kértek? 
Bármi jó, csak ne szendó 
Oké, akkor meglepi! ;)
Úgy gondoltam, kicsit elkényeztetem őket, ezért kimentem a konyhába és nekiálltam főzni. Már nem lakomát, csak gyorsan összedobtam egy spagettit, majd dobozokba pakoltam, zacskóba bevágtam evőeszközt, majd ezt mind egy szatyorba. Felszaladtam átöltözni, mert sikerült összekoszolnom a ruháimat. Gyorsan kiválasztottam a megfelelő ruházatot, majd ami rajtam volt, messziről bevágtam a fürdőbe és rohantam is. Kint gyűltek a felhők, tehát elgondolkoztam rajta, hogy kocsival megyek, de nem akarok feltűnést kelteni azzal, hogy behajtok autóval. Inkább a taxinál maradtam. Nem volt nagy dugó, ami nekem kedvezett. Mikor kiszálltam, céltudatosan elindultam be, de a biztonsági őrök megállítottak. Ugyan nem szólaltak meg, de nem engedtek be.
-    Nekem oda be kell mennem! - mondtam, mire megrázták a fejüket. - Uraim, meg kell etetnem a One Direction-t, tehát engedjenek be! - mondtam határozottan, de mikor próbáltam bemenni, utamat állták. - Engedjenek be! - ütöttem az egyik mellkasát.
-    Kislány, ha így folytatod, ki kell, hogy vigyünk! - mondta az egyik.
-    Hú! Megszólalt! - forgattam a szemem. - Meg van az összes bandatag telefonszáma! - mutattam meg a telefonom.
Gyorsan írtam egy SMS-t Niallnek, hogy valamelyikőjük tolja ki a seggét értem.
-    Engedjenek már be, mivel bizonyítsam? Maguk tv-t sem néznek? - nyafogtam.
-    Jó, ha be akarsz menni, meg kell motoznunk, hogy nincs-e nálad fegyver! - mondta.
-    Hozzám ne érjen! - vágtam rá felháborodva és ki tettem elé a kezem.
-    Ez az előírás. - mondta.
-    Ha hozzám ér, a végrendeletét fogja előírni! Ne merjen hozzám érni! - mondtam.
-    Tényleg ne srácok! - hallottam a hátam mögül Louis hangját.
-    Ennyi! - nyújtottam a nyelvem a biztonsági őrökre, mire Louis elnevette magát. - Remélem, már éhen haltatok! - néztem Louisra.
-    Haldoklunk. - mondta, majd követtem Őt.
Az öltözőbe vezetett. Mind ott ültek.
-   Micsoda fárasztó dolog ez a próba! - horkantottam, majd kivettem a szatyrot a táskámból.
-   Főztél? - csillant fel Niall szeme.
-   Igen. - bólintottam mosolyogva.
-   Királylány vagy! - mosolygott Liam, majd kibontották a kaját és enni kezdtek.
-   Minimum! - mondtam.
-   Köszi! - mondta teli szájjal Niall.
-   Van mit! - mondtam, majd leültem a kanapéra és a lábaimat felpakoltam az asztalra.
-   Fogadjunk, hogy így ültél otthon! - nevetett Louis.
-   Pontosan, csak más ruhában és cipő nélkül. - mondtam bólintva.
Hirtelen nyílt az ajtó, majd Eleanor lépett be.
-   Te?! - kérdezte lenézően rám nézve.
Megforgattam a szemem, majd felálltam.
-   Megyek. - mondtam.
-   Ne már! - nyafogott teli szájjal Hazza. - A próbát nézd meg! - kérte.
-   De minek? - kérdeztem.
-   Mert úgy sincs programod! - mosolyodott el Nialler.
-   Gondoltam, alszom egyet, vagy filmet nézek, vagy hasonlók! - mondtam.
-   Jas! - kérlelt Liam.
-   Legyen, de valahogy hazajuttatok! - mondtam, mire bólintottak.
Hirtelen megcsörrent a telefonom: Ginger.
-   Hol vagy? - kérdezte vidáman.
-   02 aréna, One Direction-t etetek! - mondtam.
-   Ugye tudod, hogy neked nem kötelességed? - kérdezte.
-   Tudom, de aranyos vagyok! - mondtam.
-   Vagy csak látni akartál valakit! - mondta huncut röhögéssel.
-   Utállak! - mondtam mosolyogva.
-   Én is! - mondta vidáman. - Ja igen, arról lenne szó, hogy eljössz velem vásárolni? - kérdezte.
-   Nem! - vágtam rá. - Semmi esély rá! - mondtam.
-   Oké, akkor mikor érsz haza? - kérdezte.
-   Fogalmam sincs, de nem megyek vásárolni! - mondtam határozottan.
-   Jó, akkor mi lenne, ha holnap elmennénk egy csúszda parkba. Egyik rokonom pasijának a tesója a tulaj és holnap zárva lesznek, csak páran lesznek bent, buli lesz! - mondta.
-   Összegezd! - kértem.
-   Egy buli egy csúszda parkban, azt hozol akit akarsz, teli lesz helyes srácokkal fürdőgatyában. - mondta, mire elmosolyodtam.
-   Oké, asszem ott leszek! - mondtam vigyorogva.
-   Vajon melyik része fogott meg? - nevetett.
-   Őszintén a helyes srácok fürdőgatyában! - nevettem.
-   Akkor holnap be pasizunk? - kérdezte nevetve és elképzeltem, ahogy hülyén táncikált.
-   Előfordulhat, hogy bepasizunk! - mondtam mosolyogva.
-   Vicky is jön? - kérdezte.
-   Természetesen, nélküle nem megyünk sehova! - nevettem.
-   De tisztázzuk a bepasizás fogalmát! - mondtam. - Milyen időtartamú kapcsolatra gondolsz? - kérdeztem, majd elnevettük magunkat.
-   Az még bizonytalan! - nevetett.
-   Oké, akkor majd beszélünk! - mondtam vidáman.
-   Rendben, szia!
-   Szia! - mondtam és letettem.
-   Hol leszel, ahol vannak helyes srácok fürdőgatyában és Vicky is megy? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Louis.
-   Hallgatóztál? - kérdeztem mosolyogva, karba tett kézzel.
-   Nem, csak hallottam. - mondta.
-   Amúgy valami csúszda parkos buli lesz. - rántottam vállat. - Azt viszek, akit akarok, senki nem lesz, csak pár ember, akiket Ginger ismer, meg Vicky, meg Én. - meséltem.
-   És te kit viszel? - kérdezte csillogó szemmel Niall.
-   Valami mintha azt súgná, hogy jönni szeretnél! - mosolyodtam el.
-   Hát, ha elhívsz! - mosolygott rám,
-   Hány embert vihetsz? - kérdezte szintén izgatottan Harry.
-   Amennyit akarok. - mosolyogtam. - Jöttök? - kérdeztem mosolyogva.
-   Aha! - mondta vidáman Liam.
-   Eleanort vihetem? - ölelte át Louis.
-   Hozd! - rántottam vállat.
-   Srácok, folytassuk a próbát! - kukucskált be valami férfi, mire felpattantak Én, pedig mentem velük.
Ahogy mentem, hirtelen valami nekem csapódott hátulról. Ijedtemben gyorsan hátra fordultam.
-   Bocsi! - mondta mosolyogva egy szőke kislány, aranyos és kedves hangon.
-   Szia Lux! - mondta az előttem lépkedő Niall hátra fordulva, mire a kislány odaszaladt hozzá.
-   Niall, kapni fogtok! - vette át egy nő a kislányt.
Én ide oda kapkodtam a fejem.
-   Szia, te vagy Jasmine, ugye? - kérdezte a nő kedvesen mosolyogva.
-   Igen. - mosolyogtam rá.
Lou és Lux
-   Én Lou vagyok a srácok fodrásza és sminkese, Lux, pedig a lányom. - mosolygott.
-   Nagyon örülök! - mosolyogtam kedvesen.
-   Sokat hallottunk rólad. - mosolygott Lux.
-   Sok rosszat? - kérdeztem mosolyogva.
-   Dehogy, csakis jót mondtunk rólad! - vigyorgott Hazza.
-   Igen! - bólogatott Lou.
-   Akkor jó. - mosolyogtam.
-   Menjetek már, mielőtt kikaptok! - szólt a srácokra Lou, mire először Niall, odaszaladt Luxhoz és megpuszilta az arcát, majd elém lépett és az enyémet is.
-   Én nem vagyok már nagy ehhez? - kérdeztem nevetve.
-   Nem! - lépett elém Liam, majd mindenkitől kaptam puszit.
Elrohantak.
-   Jasmine, rajzolsz velem? - kérdezte mosolyogva Lux.
-   Persze, de nem tudok szépen rajzolni! - mosolyogtam rá.
-   Megtanítalak! - mosolygott rám, majd Lou letette Lux, pedig megfogta a kezem és elkezdett húzni.
A backstage-be mentünk. Ott pakolásztak emberek, de ránk se néztek. Lux egy tábla elé ült, majd előhúzott mellőle egy csomó színes krétát. Én leültem mellé törökülésbe.
-   Mit rajzolunk? - kérdeztem mosolyogva.
-   Mindig a fiúkkal kapcsolatos dolgokat szoktunk. - mosolygott rám. - Segítesz lerajzolni őket? - kérdezte mosolyogva.
-   Segítek, de kivel kezdjük? - kérdeztem mosolyogva.
-   Harryvel! - mosolygott.
Elkezdtük rajzolni és a végeredmény felismerhető lett. Sorba lerajzoltunk ketten mindenkit. Én föléjük írtam a neveket, majd készen voltunk.
-   Minden koncerten ott vagy? - kérdeztem Luxtól mosolyogva.
-   Nem mindegyiken, de a legtöbben igen. - mosolygott. - Mostantól te is jönni fogsz? - kérdezte.
-   Nem, de néhányra biztos eljövök. - mosolyogtam rá, majd felálltunk.
-   És a turnéra jössz majd? - kérdezte vidáman.
-   Nem tudom, a fiúk szeretnék, de nekem van munkám, meg barátaim. - mondtam.
Közben Lux megfogta a kezem és sétáltunk a színpad felé.
-   Mit dolgozol?
-   Tánctanár vagyok. - mosolyogtam.
-   Gyerekeket tanítasz? - kérdezte csillogó szemekkel.
-   Igen, eljössz egyszer egy bemutatómra? - kérdeztem.
-   Igen! - mondta vidáman. - Biztos nagyon ügyes vagy! - mosolygott rám.
-   A tanítványaim a legfontosabbak, néha csak egy dalban táncolok, hogy a gyerekekről szóljon az egész! - mosolyogtam.
-   De megmutatod majd hogy táncolsz, ugye? - kérdezte.
-   Megígérem! - mosolyogtam rá.
-   Te a srácokkal laksz? - kérdezte, mire mosolyogva bólintottam. - Akkor biztos találkozunk még! - mosolygott.
-    Biztos! - mosolyogtam.
-    Fogadnunk kellett volna! - mondta Niall.
-    Miért? - néztem fel rá a színpadra.
-    Tudtam, hogy imádni fogod Luxot! - mosolygott.
-    Én mondtam! - mondta Liam.
-    Nem, Én mondtam először, még az öltözőben! - mondta Louis.
-    Nem Tommo, ott Én mondtam! - szállt vitába Harry.
-    Igazán érett bagázs! - mosolyogtam karba tett kézzel a színpad közepével szemben.
-    Fogadjunk, hogy ekkora színpadon még nem álltál! - mosolygott rám Liam.
-    Nem, de nem is fogok! - mondtam.
-    De, most! - mosolygott Harry. - Gyere! - mondta, mire a felszaladtam.
-    Itt tuti nem mernék táncolni! - néztem körbe.
-    Miért? - kérdezte Liam.
-    Mert itt bele sem merek gondolni, hogy mennyien látnának! - mondtam. - Elájulnék! - mondtam.
-    Dehogy! - legyintett Harry. - Megszoktad, hogy néznek! - mosolygott.
-    Mikor életemben először voltam versenyen, mielőtt színpadra léptem hánytam és majdnem elájultam. - néztem rá.
-    Ez nem hangzik jól, de itt tuti nem lenne ez! - mosolygott.
-    Oké, viszont szerencsére semmi esélyem arra, hogy itt fellépjek! - mondtam mosolyogva.
-    Nem tudunk meggyőzni, ugye? - kérdezte mosolyogva Niall, mire megráztam a fejem.
A koncert nagyon jó volt, majd hulla fáradtan mentünk haza. Na jó, ez így hazugság! Én voltam fáradt, a bagázs pörgött. Én igazából az első kanyarnál elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Csúszda-parkos buli és helyes srácok?- kíváncsi vagyok mi lesz ;D
    Nagyon jó lett és nagyon várom a folytatást!
    Szép hétvégét!
    <3

    VálaszTörlés