2016. január 30., szombat

35. rész

* 3 héttel később *
Reggel Jim házában egyedül ébredtem. Úgy döntöttem, elegem van. Deboraht imádom, nagyon édes, de ma határozottan haza utazom. Csak Vicky, Ginger, Anya és Jim tudja. Reggel gyors készülődés a fontos dolgokat bedobáltam a táskámba. Londonból semmit nem hoztam ide, így csak egy táskával kell majd mennem. Délben indul a gépem és most 8 óra van, mivel mindig ilyenkor kelek. Úgy éreztem, nem hagyhatom itt a fiúkat anélkül, hogy ne köszönnék el, de Ők ezt nem tudhatják. Úgy búcsúzom el tőlük bizonytalan időre, hogy nem tudnak róla. Vicky jött hozzánk 10-re.
-    Jasmine, Én megtartom a titkot, de el kéne mondanod nekik! - mondta miközben megölelt.
-    Vick, így érzem helyesnek. - mondtam és rá néztem. - Nem tudom mikor találkozunk legközelebb. Az is lehet, hogy Louis itt marad Deborah miatt, nem akarom, hogy miattam az egész csipet-csapat haza utazzon. - mondtam, mire elmosolyodott.
-    Jól van! - szorított magához. - De menjünk hozzájuk. - mondta, mire mire bólintottam és a táskámat a kezembe véve elindultunk gyalog.
Közben rengeteget beszélgettünk, majd mikor megérkeztünk, mosolyogva benyitottam. Ginger látott meg először, a nyakamba ugrott.
-    Nem akarom hogy elmenj! - suttogta a fülembe, mire még jobban magamhoz húztam.
-    Jas, ma van itt életében először Deborah egész nap, Briana nélkül! - mondta vidáman Niall.
-    Kár, hogy csak 11-ig maradhatok. - szomorodtam el.
-    Miért? - kérdezte Niall.
-    Igen Jas, miért? - kérdezte amolyan "na most húzd ki magad csajszi" mosollyal Gin.
-    Jim rokonjai jönnek és muszáj ott lennem. - mondtam mosolyogva.
Milyen jó színész lennék! Nem, csak simán jól kamuzok mindenkinek össze-vissza!- gondoltam.
Bementünk, majd letettem a táskámat. Harry kezében volt Deborah. Tudom, hogy mennyire kicsi még, de már most imádom.
-    Sziasztok! - mosolyogtam, majd Hazza mögé futottam, átöleltem hátulról és lábujjhegyre állva a válla fölött átkukucskálva rámosolyogtam a kisebbik Tomlinson-ra.
A felbukkanásomat a kislány nevetéssel díjazta, mire Én is elnevettem magam.
-    Nevetett már? - nézett Liam mosolyogva Louisra.
-    Tudtommal nem. - mondta mosolyogva Louis.
-    Akkor Jas nevette meg először? - kérdezte Tommo-tól mosolyogva Vick.
-    Igen. - mosolygott.
Én büszkén szedtem össze a pacsikat.
-    Szerény véleményem szerint Jas-t találja a társaságban a legviccesebbnek Deborah! - mondta Niall.
-    Mert ez így van! - mosolyogtam csípőre tett kézzel.
Hirtelen megcsörrent a telefonom, mire megijedtem, de előkaptam, majd elejtettem, de elkaptam, aztán a szilikon tok miatt pattogott a két kezem között, de végül leesett, ráadásul a nagylábujjamra, ami nagyon fájt. A többiek rajtam röhögtek. Rögtön felvettem a telefonom, miközben a lábamat fogtam és egy lábon ugráltam.
-    Szia. - mondtam szenvedő fejjel.
-    Hol vagy és mi bajod? - kérdezte Anya. - Csak mert nem vagy otthon! - mondta.
-    Ne aggódj, semmi bajom! - mondtam.
-    Pontosan tudod, hogy a ne aggódj a legrosszabb, amit nekem mondhatsz! - mondta mérgesen.
-    Tudom. - nevettem. - De semmi gáz, csak elraboltak és levágták a lábujjaim. - mondtam.
-    Megérdemled, amiért nem szóltál, hogy a fiúkhoz mentél! - mondta.
-    Anya, te bepoloskáztál engem? - kérdeztem gyanakodva.
-    Nem, csak hallom a röhögésüket. - mondta unottan.
-    Oké. - nevettem. - Te láttad már Louis kislányát? - kérdeztem.
-    Persze, tegnap Ő sétált velem szemben a lépcsőn. - mondta unottan. - Jas, honnan láttam volna?! - kérdezte.
-     Olyan vagy, mint Én! - nevettem.
-     Nem, Te vagy olyan, mint Én. - mondta.
-     Oké, ahogy akarod! - sóhajtottam. - Amúgy ráesett a telefonom a nagylábujjamra és nagyon fáj! - mondtam.
-     Meg ne sajnáljalak! - nevetett. - Na megyek, vacsorát főzök! - mondta, majd elköszöntünk és letettük.
-     Érdekes beszélgetés! - nevetett Harry.
-     Örülök, hogy tetszett, na sürgősen kérem a porontyot! - mosolyogtam, mire Hazza megforgatta a szemét és odaadta. - Mit tett veled ez a sok őrült? - kérdeztem a babát mosolyogva. - Mit tudod te, neked annyi dolgod van, hogy édes legyél! - mosolyogtam rá.
-     Oké, Jasminet elvesztettük! - sóhajtott Tommo.
-     Vicky! - néztem rá mosolyogva.
-     Igen, mi nyűgöd van? - kérdezte sóhajtva.
-     Gyereket akarok! - nyafogtam mosolyogva.
-     Tőlem?! - kérdezte nevetve, nagyra nyitott szemekkel. - Sajnos ez ügyben Én nem segíthetek, maximum az utcáról szerezhetek! - nevetett.
-     Na, kedveském, Vickyvel nagyon kell vigyázni, mert nem teljesen normális! - adtam a következő tanácsot a kislánynak.
-     Jas, van rá esély, hogy ma megkaparintsuk tőled Deboraht? - kérdezte Ginger.
-     Nem! - vágtam rá.
Azt az egy órát, amit még LA-ben tölthettem, babázással, beszélgetéssel és hülyüléssel töltöttem. Mikor indulnom kellett, éppen az Én kezemben volt Deborah és csak mi voltunk a nappaliban.
-    Vigyázz apádra Csillagom! - simogattam meg az arcát mosolyogva, mire elmosolyodott. - Te vagy az egyetlen számára! - pusziltam meg a homlokát.
Mikor befejeztem a mondandómat, belépett mindenki.
-     Mennem kell. - mondtam szomorúan, mire Louis elvette a kislányát.
Mindenkit megölelgettem, majd felkaptam a táskám, elköszöntem és elindultam. Hívtam egy taxit, ami kivitt a reptérre.
Vajon most is hülyeséget csinálok?
Nem! Haza kell menned, élned az életed, ahogy nekik is!
De mindent megtesznek értem Én pedig hazudozom nekik és titkolózom előttük. 
Mire a repülő felszállt és úton voltam Londonba, sikerült bűntudatot keltenem magamban, így felhívtam Niallt.
-    Szia! - mondta vidáman. - Megengedik, hogy vacsora közben telefonálj? - kérdezte meglepetten.
-    Niall, nem Jim rokonaival vacsorázom, hanem éppen egy repülőn ülök, Londonba megyek. - sóhajtottam. - Nem akartam, hogy miattam hazagyertek, vagy ilyesmi. - vallottam be.
-    Jasmine, rajtunk kívül ki nem tud róla? - kérdezte.
-    Csak ti nem tudtátok. - vallottam be. - Sajnálom Nialler, csak nagyon szeretlek titeket és nem akarom, hogy miattam... - mondtam volna, de félbe szakított.
-    Tudom Jasmine, de akkor sem ez a legjobb amit tehetsz! Nem kellett volna titokban tartanod! Ha elmondod, megmagyarázod megértjük! - mondta.
-    Tudom, de annyira hülye vagyok! - mondtam és kitört belőlem a sírás. - Mindent elrontok! - törölgettem a könnyeim.
-     Nem! - vágta rá. - Jas, kérlek ne sírj! Legszívesebben utánad mennék és a többiek is ezt mondanák, de ha nem akarod, nem fogunk. - mondta és sóhajtott. - De ha sírsz és ezt megtudják, biztos hogy utánad megy valaki és akkor bevallom, Én is vele megyek. - mondta.
-    Ne hagyd! Senkinek, jó? - kérdeztem szipogva.
-    Ugye tudod, hogy Tommo lesz az első, aki autóba akar majd ülni és a jogsiját nem féltve utolérni? -kérdezte.
-    Miért mondod ezt? - kérdeztem. - Nem érdeklem!
-    Szerelmes beléd te hülye! - mondta mérgesen, majd kis csönd után sóhajtott. - Bocs. Megyek megmondom a jó hírt.
-    Rendben, vigyázzatok magatokra! - mondtam.
-    Meglesz, te is! Nagyon!
-    Oké, szia!
-    Szia

* Louis szemszöge *
Délután Briana elvitte Deboraht. Jas elment, a lányomat elvitték. Ürességet éreztem, pedig mindenki ott volt, aki az eddigi napokban. Bevallom kicsit rossz érzésem is volt. 
-    Srácok, mondanom kell valamit. - mondta Niall. 
Vick és Ginger elmentek valahova, nem figyeltem, hova. 
-    Jasmine nem vacsorázni ment, hanem Londonba. - mondta. 
-    Honnan tudod? - kérdezte Harry. 
-    Hívott. - mondta. - De akkor már repülőn volt. 
Annyira ideges lettem, hogy felpattantam a kanapéról, a hozzám legközelebb eső párnát erőből földhöz vágtam és káromkodtam egy sort. 
-    Miért? - néztem rá mérgesen. - Mi a jó szent szarért nem bír a seggén maradni? - kiabáltam. 
-    Lou, nyugi! - mondta Liam. - Ha haza akar menni, haza megy! - mondta. - Nem vagyunk a szülei, nem a háziállatunk! El akart menni, elment. 
-    Hogy lehetsz ennyire nyugodt?! - kérdeztem idegesen. 
-    Nem 3 éves! Elboldogul egyedül, nem lesz baja. - mondta.
-    Attól még kinyithatta volna a száját, hogy közölje, hogy Ő hazamegy! - mondta idegesen Hazza. 
Köszönöm! Végre valaki. 
-    Nem akarta, hogy mi is hazamenjünk miatta! - mondta Niall. 
-    De szerinted jó lesz neki egyedül? - néztem rá mérgesen. - Eddig is azt hitte, hogy megőrült! Na most jó lesz neki egyedül?
-    Nem tudjuk, de így döntött! - mondta Liam. 
-    Nem érdekel, utána megyek! - kezdtem el dühből menni az ajtó felé a kocsikulcsomat felkapva. 
-    Louis, ezért nem akarta elmondani! Szerinted, hogyha most utána mész, legközelebb elmondja majd? Nem! - mondta Niall, mire megtorpantam. 
-    Pontosan tudjuk, hogy mennyire szereted, de ha egyszer nem mondod el neki, nem fog veled maradni, mert így nem igazán köti hozzád semmi, csak a barátság! - mondta Liam. 
-    Tudom, de hogy mondjam el neki? - fordultam meg indulatosan. - Eleanorral szakítsak és mondjam el neki? A fél világ arról beszél majd, hogy mekkora egy tapló vagyok, hogy miután dobtam Elt már új csaj kell nekem! 
-    Louis, mit törődsz vele? Jasmine csak röhögne rajta! - mondta Harry. 
Letettem a kulcsom, majd felmentem a szobámba és csak gondolkoztam. Nem tudtam, hogy hogyan, mikor kéne bevallanom az érzéseimet. Jas biztos nem lenne ilyen nyúl! Ő elém állna és a képembe vágná, hogy szeretlek! Vagy... lehet, hogy Ő is szeret, csak nem meri elmondani? De ez hülyeség lenne, Ő ennél sokkal vagányabb! 

* Jasmine szemszöge *
* 2 héttel később *
Vajon a srácok annyit gondolnak rám, mint Én rájuk? Mert minden második másodpercben az a kérdés sétálgat az agyamban, hogy mit csinálhatnak. Éppen a telefonomat nyomkodtam, délután a kanapén fekve, pizsamában, a tv-ben zenecsatorna ment, énekelgettem és a hátamon fekve a két lábammal dobáltam egy kispárnát. 
-    Jasmine! - szólalt meg egy hang a hátam mögött, mikor annyira megijedtem, hogy ahogy hátra akartam nézni leestem a kanapéról, majd a párna a fejemre. 
Először ismerős cipőket pillantottam meg, majd felnéztem és 4 ismerős mosolygós arcot láttam meg. Felpattantam, majd egyszerre akartam megölelni őket. 
-    Jas, miért léptél le? - kérdezte Liam. 
-    Nem tudom! - ráztam a fejem mosolyogva. 
-    Jasmine, kicsit összeszorítasz minket! - nevetett Niall. 
-    Tudjátok milyen halál egyedül egy ekkora házban?! Unalmas! Nagyon. 
-    Mit csináltál? - kérdezte nevetve Louis. 
-    Ne menjünk bele! - sóhajtottam. 
Annyira jó Louist újra látni. Imádom a nevetését, a mosolyát! 
-    Van hódolód? - kérdezte Hazza. 
-    Természetesen, a kertben tartom egy kutyaházban, de nyugi mindig kap friss vizet! - mondtam, mire elnevették magukat.
-    Turnéra megyünk, holnap indulunk! - mosolygott vidáman Liam, mikor a mosoly lefagyott az arcomról és döbbenet jelent meg rajta.
Legszívesebben térdre rogytam volna és ott sírva fakadok, de ehelyett a lábam magától cselekedett, így felrohantam, bevágtam az ajtómat, kulcsra zártam és az ágyamra dőlve zokogni kezdtem. Ha itt hagynak, teljesen egyedül maradok! A családom már itt hagyott, most a legjobb barátaim és a srác, akibe bele vagyok bolondulva. Remegve sírtam az ágyamon, de halkan. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése