2016. január 16., szombat

28. rész

Reggel vidáman keltünk, majd elkészültünk és 2 autóval indultunk. Én összeszedtem a csajokat, majd a csúszdaparknál találkoztunk. Pár perc alatt átöltöztünk, majd az öltözők előtt találkoztunk.
-    Gin? - néztem rá kérdően.
-    Azt írta, hogy nyugodtan járkáljunk, páran már vannak itt! - mosolygott, majd elindultunk.
-    Azt nézzétek! - mutattam vidáman egy hatalmas, színes, széles és hullámos csúszdára-
-    Menjünk! - mondta vidáman Niall.
-    Oké! - mondtam, majd Niall elrohant mellettem.
Engem a hátára kapott Vicky, majd rohant. A lépcső előtt letett, majd felrohantunk Nialler után.
-    Menjünk! - mondtam, majd meg sem vártam őket, már csúsztam is.
Ahogy a végén belecsobbantam a vízbe, az egész társaságat lefröcsköltem, ugyanis Ők akkor értek oda, majd jött Vicky és Niall. Röhögve másztunk ki a medencéből.
-    Mi lenne, ha beülnénk a jakuzziba? - kérdezte Eleanor.
-    Üljetek! - rántott vállt Ginger. - Én most a gyerekesekhez csatlakozom! - lépett mellénk nevetve.
-    Ginger, hol vannak a helyes srácok fürdőgatyában? - kérdeztem a vállára könyökölve.
-    Csak nézz ránk! - húzta ki magát vigyorogva Liam.
-    Haha! - forgattam a szemem.
Pedig a leghelyesebb tényleg ott volt, de ezt nem mutathatom, még lebukom az meg nem lenne vicces!
-    Tudod ovisokkal nem törődnek! - mondta Ginger.
-    Nem? - nézett rá vigyorogva Vicky, mire Ginger rá pillantott.
Vick elmosolyodott, majd egy jó lökéssel Gin már a vízben volt.
-     Vicky, olyan vagy mint egy 3 éves! - nyújtotta rá a nyelvét Ginger.
-     Egy vidám 3 éves! - nevetett.
-     Most véged! - mászott ki Ginger, majd elkezdte kergetni Vickyt, aki csak rohant.
-     Milyen gyerekesek! - léptem Harry mellé és megjátszottam, hogy felsőbb rendű vagyok.
-     Hogy lehet így viselkedni?! - játszotta meg Ő is.
-     Így! - mondtam, majd belelöktem a vízbe.
-     Véged van Jas! - mondta és kifelé igyekezett.
-     Ha már amúgy is végem, nem mindegy? - vigyorogtam, majd belelöktem Liamet is.
-     Én ellened vagyok, de adok időt, ha löksz bele! - vigyorgott Nialler.
-     Megbeszéltük! - mondtam, majd elrohantam.
Hátra néztem és 3-an kergettek.
-     Vicky hülye vagyok! - kiabáltam, mikor megláttam az egyik medencében.
-     Jasmine, így is, úgy is túl erőben vannak! Ha segítek, ha nem! - nevetett.
Én rohantam, majd beleugrottam a medencébe, ahol Vicky és Ginger voltak, majd a fiúk jöttek utánam. Megkezdődött a harc, amiből csak is Én jöhettem ki rosszul. És igen! A végén tényleg nyertek. Nevetve nézett minket Louis. Eleanor unottan bámult össze-vissza.
-    Menjünk! - nevetett Vicky, majd kimásztunk mind és folytattuk a felderítő utat.
-    Én oda akarok menni! - mutattam egy hatalmas csúszdára.
-    Menjünk! - mondta Ginger, majd elkezdett rohanni.
-    Utoljára akkor láttalak ilyennek, mikor akció volt a kedvenc boltodban! - nevettem.
-    Nem, akkor fellöktem pár embert! - kiabált vissza nevetve, majd mind felmentünk.
Azt a csúszdát mind kipróbáltuk.
-    Menjünk valami nyugisabb helyre. - mondta Louis.
Elbattyogtunk a jakuzzikhoz és beültünk egybe mind. Először mind normálisak voltunk, majd Hazza elindította a lavinát.
-    Liam, olyan mintha pukiznál! - röhögött.
Tényleg olyan volt, de Harryre nézve, neki is.
-    Nálad is olyan! - röhögött Niall.
-    Ráülök! - mondta Harry, majd a fürdőgatyája lassan megtelt levegővel, mire felröhögünk.
-    Menjünk innen, Hazza és Payno teli pukizta! - mondta Vicky, mire felröhögtünk, majd kimásztunk, de csak Vicky, Ginger és Én.
-    Hova menjünk? - kérdezte mosolyogva Ginger.
-    Oda! - mutatott Vicky a legnagyobb csúszdára, amin csak úszógumival lehet lecsúszni.
Felrohantunk, majd egy 3-as úszógumiban lecsúsztunk. Az volt a legijesztőbb, ugyanis végig sötét volt az egész. Végig sikítottunk, majd tovább mentünk. Még vagy 5 csúszdát próbáltunk ki, mind ilyen ijesztő volt.
-    Nézd, van olyan hagyma szerű! - mutatott egy fura csúszdára Vicky.
Oda is felrohantunk, de ott állt a csapatunk többi tagja.
-    Mi van? - nevetett Vick.
-    Ez elég ijesztő! - mondta El.
Beny
-    Oké! - rántott vállat Ginger, majd elsőnek ment le rajta.
-    Én is! - mondtam, majd utána csúsztam és rögtön utánam Vicky.
Autsin
Ed
Olly
Nina
Az órára néztünk és döbbenten fogadtuk, hogy már délután 3 óra. Tovább mentünk, majd megtaláltuk a többi embert. Helyes srácok? Volt belőlük egy csokorral! Egy mosolygós lány volt velük, tehát ebből a buliból csak mi jöhetünk ki jól a lányokkal. Mind bemutatkoztunk. Beny cuki srác volt külsőre és kedves. Mikor megláttam, hogy Vicky hogy néz rá, elmosolyodtam. Autsin volt az abszolút befutó nálam. Villantott egy olyan Colgate mosolyt, amitől legszívesebben elrohantam volna és beleugrottam volna a legközelebbi medencébe. Nina nagyon aranyos lány volt, Ed barátnője. Olly kedves volt, de nem az esetem. A fiúk, hát nem azt mondom, hogy utálták a többieket, de először nem örültek nekik annyira, mint mi. Ez mondjuk teljesen érthető, de a legkevésbé vidám mégis kedves Louis és Eleanor volt. Ja, hát nem mindenki él párkapcsolatban, bocs!
-     Melyikőtök a legfélősebb? - kérdezte mosolyogva Olly.
-     Egyikőnk sem az! - vágta rá magabiztos mosollyal Ginger.
-     Le mertek csúszni a sötét csúszdán? - kérdezte magabiztos mosollyal Austin.
-     Hárman csúsztunk rajta! - mosolyogtam.
-     Lejöttök még egyszer? - kacsintott Vickyre Beny.
-     Nem is kérdés! - mosolygott Vick.
Miután lecsúsztunk, a medencében vízi csata kerekedett. Ez teljesen átalakult. Vicky Beny, Eleanor Louis, Ginger Olly, Niall Harry, Nina Ed, Én pedig Austin nyakában ültem. Liam volt a bíró, ugyanis a lényeg az volt, hogy lelökjük egymást. Nagyon vicces volt és Austin nyakában ültem. Lehet, hogy betegesen belezúgtam Louisba, de szórakozni lehet, nem? Először Gingert sikerült lelöknöm, amíg Nina lelökte Eleanort. Közben Vicky és Niall röhögve küzdöttek.

* Louis szemszöge *
Lehet, hogy nem járok Jasminenel, de akkor is meg tudtam volna fojtani Austint, mikor Jas a nyakában ült. Eleanor nevetve nézett rám, mire elmosolyodtam. 
-    Mindjárt jövök, csak megyek mosdóba! - mondta El, majd megpuszilta az arcom és kimászott, majd elszaladt. 
Én egy darabig gyűlölködve néztem Jasminet és Austint, majd odamentem Liamhez. 
-    Payno, nem szednéd le valahogy Jasminet a tapló nyakából? - mondtam neki mérgesen, de halkan. 
Suttognom fölösleges lett volna, ugyanis sikítoztak a többiek. 
-    Hogy gondolod Tommo? - nézett rám Liam. 
-    Mit tudom Én, lerántod, vagy amit akarsz! - mondtam vállat rántva. 
-    Tudod Louis, eldönthetnéd mit akarsz! - sóhajtott, majd bement a tömegbe röhögve. 
Tudom Liam, de ez nem olyan könnyű! - gondoltam. 
Liam hirtelen elkapta Jasminet a karjánál és lerántotta röhögve. 

* Jasmine szemszöge *
Liam hirtelen lerántott, mire a vízbe csobbantam. 
-    Kösz Payno! - löktem meg nevetve. 
-    Bocs, de a bandatársaimnak segítenem kell! - nevetett, miközben az éppen küzdő Vickyre és Niallre mutatott. 
-    Igen? - kérdeztem mosolyogva. - És nekem nem? - fröcsköltem le nevetve. 
-    Nem! - fröcskölt vissza, majd folytattuk a fröcskölést nevetve. 
Mikor kitomboltuk magunkat, nyugisabb dologra vágytunk, így a büfébe mentünk és ettünk. Közben ismerkedtünk. 
-    Nézzünk körül ott! - mutatott egy lépcsőre Austin. 
-    Oké! - mosolyogtam. 
Az egész csapattal elindultunk a lépcső felé. Ajtók voltak ott, mindegyiken más felirat. Egyen megakadt a szemem: rádió. Elmosolyodtam, majd körülnéztem. Más nem vette észre, csak Austin meg Én. Mosolyogva bólintott, majd benyitottam. 
-    Juj, ez király! - mondtam vigyorogva, majd bekapcsoltam a hatalmas gépezetet. Elvettem egy nekem tetsző CD-t és elolvastam milyen zenék vannak rajta. Mind nyári, bulis. 1D is volt rajta bőven. Austinnak odaadtam, végig futotta, majd becsúsztatta a helyére. Ő jobban értett a géphez, így el tudta indítani. 
-    Nagyon menő! - mosolyogtam rá. 
-    Most lépjünk, mielőtt valaki észrevesz! - mosolygott, majd kimentünk és becsuktuk az ajtót. 
-    Ti voltatok? - kérdezte mosolyogva Vicky. 
-    Igen! - vigyorogtam büszkén. 
-    De hogyan? - kérdezte Niall. 
-    Az legyen a mi kis titkunk! - mosolygott Austin, mire elkuncogtam magam. 
 Végül estig mindent kipróbáltunk és rengeteget hülyéskedtünk. Az öltözőben olyan jó kedvem volt, hogy átöltözés után, hajszárítás közben táncoltam és énekeltem. Vicky és Ginger végig röhögtek. Mikor készen lettünk, kimentünk az előtérbe. Ott vártak a fiúk.
-    Mehetünk? - kérdezte Liam.
-    Persze! - mosolyogtam.
-    Akkor sziasztok! - mondta a másik csapat, majd sorban megöleltük egymást.
Mikor Austin megölelt, a fülembe suttogott.
-    Itt a számom, remélem még találkozunk! - súgta, majd az egyik kezét óvatosan kettőnk közé csúsztatva a kezembe adott egy kis cetlit.
Én elmosolyodtam, majd szétváltunk. Mikor elindult a többiek után rám kacsintott a Colgate mosolyát villantva.
-    Ez a mosoly annyira tökéletes! - lökött meg mosolyogva Ginger, mire elnevettem magam.
-    Nem akarja valaki vezetni a kocsim? - nyújtottam a kulcsot.
-    Én innen megyek még máshova! - csókolta meg Louist Eleanor, majd eltűnt.
-    Tehát? - kérdeztem.
-    Vezetek! - vette el a kulcsot tőlem Niall.
-    Kösz! - öleltem meg.
A táskáinkat bedobtuk a csomagtartóba, majd az első kanyarnál már aludtunk a kocsiban.



Másnap reggel a szobámban ébredtem, ruhában. Végül is zuhanyoztam, tehát koszos nem voltam, úgyhogy csak a ruhámat cseréltem le és felvettem a szemüvegem. Lementem, majd egy lusta, álmos csapat feküdt a kanapén.
-    Mi van veletek? - kérdeztem mosolyogva.
-    Tudod te mennyi az idő? - kérdezte Niall.
-    Nem. - vágtam rá.
-    Délután 2 óra. - mondta Harry.
-    Jót aludtam! - mosolyogtam.
-    Igen. Nekünk, viszont volt egy próbánk, egy interjúnk és egy kisebb fellépésünk a mai napon! - sorolta fáradtan Liam.
-    Már bocs, de nem Én vagyok szupersztár, nem vagyok tagja a legjobb fiúbandának, tehát viseljétek ezeket a terheket! - mosolyogtam, majd leültem a kanapé karfájára.
-    Jogos. - sóhajtott Niall.
-    De amúgy miért nem alszotok? - kérdeztem.
-    Mert most értünk haza, pontosan... - néztem meg a telefonját Louis. - 2 perce. - mondta.
-    Na, akkor zuhanyozzatok le, aztán aludjatok! - mosolyogtam.
-    Te? - kérdezte Payno.
-    Bedobok egy szendót és terveim szerint Én is lustulok! - mosolyogtam, majd kimentem a konyhába és összedobtam magamnak a szendvicset, amit a tv előtt ettem meg.
-    Jó, megyek zuhanyozni! - mondta Liam, majd felment.
-    Én is. - sóhajtott Harry.
-    Én meg nem. - rántott vállat Niall, majd elnyúlt a kanapén Louis ölébe rakva a lábát.
-    Persze, semmi gáz! - forgatta a szemét Louis.
-    Mi lenne, ha a legközelebbi koncertre eljönnél? - kérdezte Niall.
-    Minek? - néztem rá.
-    Mert a vak is látja, hogy a rajongók is szeretnek és Lux is imád. - mondta Louis.
-    De olyan fárasztó! - sóhajtottam mosolyogva. - De majd meggondolom! - mosolyogtam.
-    Kezdesz lustulni! - nevetett Louis.
-    Köztetek igen! - nevettem. - De amúgy igen! - sóhajtottam. - Majd megkérem Vickyt, vagy Gingert, hogy kísérjenek el körmöshöz, mert nézzétek milyen ronda! - dugtam az orruk alá a kezemet.
-   Aha! - mondták unottan.
-   Kösz ezt a rengeteg figyelmességet! - nevettem.
-   Nem izgat annyira a fáradt körmöd! - nézett rám unottan Niall.
-   De segítetek kiválasztani, hogy milyen legyen? - kérdeztem mosolyogva.
-   Csapasd ide a képeket! - ült fel Niall mosolyogva.
-   Várjatok! - mondtam, majd elszaladtam a telefonomért.
Gyorsan kikerestem az eddig összeszedett legjobbakat, majd odaadtam a két srácnak a telefont.
A legjobbak:















-    Mindenképpen ilyen hegyeset akarsz? - kérdezte Niall.
-    Igen, miért nem tetszik? - kérdeztem.
-    De, csak kicsit hogy is mondjam... - gondolkozott.
-    Nem ijesztő, csak olyan mint egy cicáé. - mondta Louis.
-    De jól néz ki! - bólogatott mosolyogva Niall.
-    Amúgy ilyen körmökkel, te hogyan nyomkodod a telefont? - kérdezte Louis.
-    Nem az ujjam hegyével nyomkodom. - mondtam, majd be is mutattam a tudományomat.
-    Aha. - bólogatott. - És ez nem zavar? - kérdezte.
-    Egyáltalán nem. - mondtam.
-    Szerintem a legjobb a bordó arany kövekkel meg a fehér kockás. - mondta Niall.
-    Szerintem a kockás legyen. - mondta Louis.
-    Oké, akkor ez megbeszélve. - mondtam mosolyogva, majd gyorsan írtam egy SMS-t Vickynek.
Helló Vick! Mit csinálsz holnap? - írtam, mire szinte rögtön válaszolt.
Gondoltam, házat építek a kertetekbe. Aztán kifestek. - poénkodott. - Amúgy semmit. 
Király, nincs kedved elkísérni körmöshöz? - kérdeztem.
De igen! Nekem is kéne választani valamit! Küldjek/küldesz képet, vagy átmenjek?  
Nem tudom, tudod az egész banda hulla fáradt. Tudod milyen nehéz a sztárok élete XD
Na jó' van! Majd ha katonák lesznek, akkor legyenek fáradtak! 
XD Annyira hülye vagy!
De most nem? Pörgesd fel őket! 
Oké! Holnap reggel gyere át, megbeszéljük a körmöd! ;)
Oké, szia! 
Szia!
Én mosolyogva néztem a fiúkra.
-    Ez a mosoly semmi jóra nem utal! - mondta aggódó tekintettel Niall.
-    Jó lesz! - mosolyogtam rájuk. - Vegyetek cipőt! - mosolyogtam.
-    De nem megyünk sehova, fáradtak vagyunk! - nyafogott Louis.
-    Emeld fel a csinos seggedet, amiért lányok milliói vannak oda meg vissza és indulj meg a büdös cipődért! - mondtam határozottan, mire fájdalmas fejjel felállt, majd megindult az előszoba felé.
-    Ez volt a szigorú éned? - nézett rám Niall.
-    Igen. - mosolyogtam rá büszkén. - Mellesleg, rajtad van már cipő? - kérdeztem, mire mosolyogva nyújtotta a kezét.
Én elmosolyodtam, majd felhúztam a kanapéról.
-   Ja, várjatok! - nevettem. - Én így nem megyek sehova! - mondtam.
-   Mi bajod? Te normálisan nézel ki! - mondta Louis.
-   Gyertek! - sóhajtottam, majd megindultam fel.
Követtek, egészen a szobámig. Bementünk, majd becsuktam az ajtót. Gyorsan kicseréltem a szemüvegemet kontaktlencsére, ami miatt, mint mindig könnyezett a szemem.
-   Mindig ilyen a szemed? - kérdezte Niall.
-   Aha! - rántottam vállat, majd letöröltem a könnyeim. - De már megszoktam. - legyintettem, majd a gardróbomba mentem. - Fúj ez mi? - vettem ki egy pizzás dobozt a lábam elől. - Na jó, nem is emlékszem olyanra, hogy pizzát ettem volna! - fintorogtam.
-   Akkor ki dobja a gardróbodba a pizzás dobozt? - kérdezte Louis.
-   Nem tudom, Niall te ismersz ilyen embert? - néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-   Ki lehet az az elvetemült, aki titokban a te gardróbodban eszik?! Tiszta hülyeség! - mondta, mire elmosolyodtam és fejbe dobtam a dobozzal.
-   Oké, ez tuti Én voltam! - rúgtam arrébb egy nadrágot.
A srácokat kiküldtem a gardróbból, amíg felkaptam egy farmert és egy ujjatlant. A derekamra kötöttem egy bőrkabátot, majd a kimentem.
-   Kész vagy? - kérdezte Louis.
-   Még sminkelnem kell! - néztem rá amolyan "te komolyan azt hiszed, hogy ilyen pofával elindulok" arccal.
-   Gyönyörű vagy így is Jas! - mondta Louis. - Fölösleges a vakolat, na húzzunk! - mondta, majd hirtelen a hátára kapott mint egy sózsákot és Niall után elindult velem lefelé.
-   Louis, gyors leszek! - mondtam.
-   Elhiszem, csakhogy semmi szükség rá, hogy a szép arcodat össze-vissza kenjed festékekkel, tehát nem! - vágta rá, majd az előszobában letett.
-   Nem is szép az arcom, smink nélkül meg bányarém vagyok! - nyafogtam.
-   Akkor kedves bányarém, most az maradsz! - nevetett Niall.
-   Csak miattatok! - mondtam határozottan, majd felkaptam a rövid szárú tornacipőm.
-   Amúgy hova megyünk? - kérdezte Niall.
-   Először össze szedjük a szőke veszedelmet, akinek írok SMS-t! - mondtam, majd előkaptam a telefonom. - Aztán megyünk körmöshöz, aztán boltba! - soroltam.
-   De ehhez fáradtak vagyunk! - mondta Niall.
-   Te írod a nevemben az SMS-t! - nyomtam a kezébe a telefonom, majd pötyögni kezdett.
-   És ki vezet? - kérdezte Louis.
-   Én, hogy nehogy elfáradjatok jobban! - nevettem.
-   Azt írta, hogy készül! - mondta Niall mosolyogva.
-   Oké, köszi! - vettem el a telefonom. - Valaki hozzon kulcsot! - mondtam, mire Niall elkapta a sajátját. - Ja és a kocsikulcsom! - mondtam, majd elkezdtem turkálni a táskámban.
-    Menjünk az enyémmel! - adta oda a kulcsát Louis.
-    Oké! - mondtam mosolyogva és el akartam venni, de elhúzta.
-    De vigyázz rá! - mondta, mire megforgattam a szemem.
-    Majd akkor szólj, ha a sarkon a fa betöri a szélvédőt! - mosolyogtam, majd kikaptam a kezéből a kulcsot.
Kimentünk, Niall becsukta az ajtót, majd a garázst céloztuk meg. Mikor elmentem a kocsim mellett, belekukkantottam.
-    Na, legalább ez tiszta! - nevettem, majd Louis autóját kinyitottam és behuppantam.
Louis nyitotta mellettem az ajtót, de rá szóltam.
-   Hátra ülsz! - mosolyogtam rá fölényesen. - Ide Vicky jön! - mosolyogtam.
-   Kikészítesz! - horkantott, majd beült mögém.
Kiálltam, majd bezártam a kaput és a garázs ajtót a távirányítóval.
-   Kedves Tommo, a saját albumotokat hallgatod? - mutattam fel.
-   Néha. - rántott vállat.
-   Jól van, akkor hallgassuk! - indítottam el.
Lehalkítottam, hogy csak kellemesen törje meg a csöndet és ne zajos legyen.
-   Melyik a kedvenc dalod róla? - kérdezte Niall.
-   Perfect, History, Drag Me Down, Tempory Fix, Wolves és A.M. - soroltam fel.
-   Elég sok kedvenced van! - nevetett Louis. - Ahhoz képest, hogy nem vagy rajongó! - tette hozzá mosolyogva.
-   Hagyjuk! De ha ennyire szeretnétek, sikíthatok, hogy Louis Tomlinson autóját vezetem, miközben Ő maga és Niall Horan a hátsó ülésen ülnek! - mosolyogtam.
-   Nem kell! - nevetett Nialler.
-   Na milyen a kocsimat vezetni? - kérdezte Louis.
-   Igazán felemelő! - nevettem. - Amúgy első benyomás: - hatás szünet. - Louis illat van, rohadt kényelmes és Jim ajándékozhatna egy ilyet! - mosolyogtam, mire felröhögtek.
-   Ajándékozhatna egy ilyet? - nevetett Niall. - Szerinted azok után majd ajándékoz egyet? - kérdezte.
-   Akkor elköltözöm LA-be, vetetek vele egy ilyet, vagy még drágábbat, aztán a kocsival megszököm! - nevettem.
-   Igazán érett gondolkozás! - nevetett Louis.
-   Vagy ellopom ezt! - mosolyogtam.
-   Mégis hogyan, ha közös garázsunk van és van pótkulcsom? - kérdezte nevetve Louis.
-   Ja, ez gáz! - gondolkoztam. - Nem merem megnézni magam a tükörben, amúgy! - nevettem.
-   Pedig szép vagy! - mondta Niall.
-   Na, na kamuzzunk! - mondtam, majd leparkoltam Vicky és családja háza előtt.
Mikor meglátta a kocsit, kirohant és behuppant mellém.
-   Váó! - nézett rám meglepetten. - Azt hittem, hogy Louis ül és valakinek az ölébe huppanok! - röhögött.
-   Hogy áll nekem a méreg drága autó? - néztem a barátnőmre mosolyogva.
-   Olyan vagy benne, mint egy sikeres cég igazgatónője! - mosolygott, mire elnevettük magunkat és megöleltük egymást. - Milyen smink van rajtad? - tolt el magától és vizsgált az arcom.
-   Semmilyen, ne nézz, ronda vagyok! - mondtam unottan.
-   Dehogy vagy! - mosolygott. - Nagyon szép vagy! - mondta mosolyogva. - Azt hittem, hogy ez valami nagyon különleges smink, vagy valami ilyesmi, de nagyon szép vagy! - mosolygott, mire megöleltem.
-   Imádom, mikor kamuzol, hogy mosolyogjak! - nevettem.
-   Nem kamuzok! - forgatta a szemét.
-   Oké, megyünk körmözni! - mosolyogtam.
-   Oké, mert kinéztem magamnak! - mosolygott.
Elindultam, majd beszélgetni kezdtünk. Mikor oda értünk, rögtön mi következtünk. A srácok ott ültek mellettünk és beszélgettünk. Mikor készen lettünk, visszaültünk a kocsiba. Meg sem álltunk egy kis boltig.
-   Ide minek jöttünk? - morgott Vicky.
-   Csak! - mondtam, majd kilöktem a nyitott ajtaján, mire nevetett.
Én is kiszálltam és becsuktam az ajtót, majd az autót beriasztottam.
-   Nekem jól áll ez az autó! - mosolyogtam Louisra.
-   Aha, majd nézheted, ahogy járkálok vele! - mosolygott, mire a csípőmmel meglöktem.
Nevettünk, majd bementünk. Nyugodtan vásárolgattunk, majd mikor végeztünk, fizettünk és leléptünk.
-   Imádom a körmöm! - mosolygott Vicky.
-   Én is! - mosolyogtam rá.
-   Jas, a kesztyűtartóból vedd ki a fekete szemüvegtokot! - mondta Tommo, mire tettem amit mondott.
-   Adjam oda? - néztem hátra.
-   Nem, vedd fel! - mosolygott.
Én kinyitottam és egy méreg drága kék napszemüveg mosolygott rám és suttogta "kellek neked! Vegyél fel! Tudom, hogy akarod!". Én hatalmas mosollyal vettem fel a napszemüveget.
-    Utállak Louis! - nyafogtam.
-    Most miért? - kérdezte nevetve.
-    Mert tükörbe kell néznem és elkerülhetetlen, hogy meglássam a pofámat! - néztem hátra rá. - Viszont ebben a csodában eltekintek a disznó képemtől! - mosolyogtam és megnéztem magam a tükörben.
-    Vick, na most mi a véleményed? - néztem rá vigyorogva. - Hogy áll a rohadt drága autó egy szemüveggel, ami valószínű majdnem annyiba került, mint az Én autóm! - mosolyogtam rá, mire elnevette magát mindenki rajta, de Én csak vigyorogtam.
-     Most úgy nézel ki, mint egy milliárdos elkényeztetett kölyke, vagy egy milliárdos elkényeztetett csaja! - mosolygott, majd elnevette magát.
-     Képzeld el, hogy így járkálnék LA-ben! - vigyorogtam rá.
-     Képzeld el, milyen szülinapi ajándékokat kapnék tőled! - mosolygott.
(író megj.: csak hogy megcsodáljátok a napszemüveget, na meg a viselőjét!)
-     Asszem soha többet nem tanítanék táncot! - vigyorogtam. - De, rögtön miután a nevelőapám pénzét elszórtam minden drága szarra, ami nem ér semmit, de márkás és nekem kellene! - bólogattam.
-    Cserébe elviselnéd Jim viselkedését? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Niall.
-    Hülye vagy? - néztem rá vigyorogva. - Cserébe akár a kis jól nevelt kölyke lennék, aki nemhogy nem ölel meg egy srácot sem, akivel nem jár, idegenekhez se szólnék hozzá! Sőt csöndben ülnék a vacsoránál, nem venném fel a telefonomat, nem nyitnék ajtót, ha az kell, meg sem szólalnék otthon! - mosolyogtam.
-    Mi lenne, ha LA-be költöznénk? - nézett rám Vicky.
-    Már lekéstem, mert utál, bár ha oda mennék, tuti megbocsájtana. - gondolkoztam. - De mit csinálnánk? - kérdeztem.
-    Te komolyan ilyen hülye vagy? - kérdezte vigyorogva. - Először is megtanulnánk szörfözni! - mosolygott.
-    Igen! - pacsiztam le vele.
-    Azt akárhol megtanulhattok, akár egy uszodában is! - mondta Louis.
-    Te tudod milyen srácok tanítanak szörfözni? - néztem hátra vigyorogva.
-    Mindent értek! - nevetett, majd hátra dőlt.
-    Mit csinálnál, ha LA-be költöznél és rögtön milliárdos lennél? - kérdezte Vicky.
-    Felvásárolnám a legdrágább napszemüvegeket, mindegyikhez vennék egy színben hozzá illő sportkocsit és vagánykodnék! - mosolyogtam rá.
-    Nem rossz ötlet! - mosolygott Vicky, majd megcsörrent a telefonja, de ki is nyomta.
-    Nem? - néztem rá.
-    Hülye bátyám. - mondta mérgesen. - Jött, mert elfogyott a pénze! - sóhajtott.
-    Nyugi, aludj velem! - mosolyogtam rá.
-    Nem, haza megyek. - mondta, mire bólintottam.
-    De... - mondtam volna.
-    Hagyjuk. - legyintett mosolyogva.
Én elmosolyodtam és megöleltem, majd elindultam.
-    Jasmine, nézz ide! - mosolygott Vick az egyik piros lámpánál, mire felé fordultam és mosolyogtam. - Megy Instára! - mosolygott.
-    Ez első és utolsó fotó rólam smink nélkül! - mondtam, mire bólintott.
Kitette, mire a telefonom zörgött.
-    Mit szólna hozzám így Peter? - vigyorogtam Vickyre.
-    Otthagynál valahol az állát! - nevetett Vick.
-    És Ginger? - kérdeztem vigyorogva.
-    Ő holnap fog megfojtani! - nevetett.
-    Ja, majd jobb lenne, ha nem engedném be! - nevettem.
-    Csak óvatosan! - nevetett.
Vickyt sajnos ki kellett tenni.
-    Elgondolkoztatok már azon, hogy hogy néznétek ki ha áramütést kapnátok? - tette fel a világ legértelmetlenebb, legfurább és leghülyébb kérdését Louis.
-    Igen, ha van egy szabad másodpercem, ezen gondolkozom! - nézett rá hülyén Niall.
-    Én biztosan hülyén. - gondolkoztam el. - Bár ebben a szemüvegben csodásan! - vigyorogtam.
-    Majd szólj, ha áramütést akarsz kapni! - nevetett Tommo.
-    Oké! - nevettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése